Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Oscar van der Ven

Ik kreeg niet de tijd om het opleverdocument te tekenen. De medewerker zei, gewoon tekenen, er staat alleen maar het aantal meter op. Achteraf zit me dat dwars! Mijn suggestie is dat de medewerker... Ik kreeg niet de tijd om het opleverdocument te tekenen. De medewerker zei, gewoon tekenen, er staat alleen maar het aantal meter op. Achteraf zit me dat dwars! Mijn suggestie is dat de medewerker de klant gewoon de tijd geeft te laten lezen waar de klant voor tekent.
Verder heb ik doordat ik op het moment dat ze klaar waren een telefoontje waardoor ik niet goed buiten heb geinspecteerd. Daarna kwam ik erachter dat er niet goed opgeruimd was buiten. Op vele plaatsen lagen er isolatiekorreltjes die daardoor in de natuur terecht komen. Verder zat er op de muren, kozijnen en luiken er veel stof van het gaten boren. ik ben bijna 2 uur nog met een stofzuiger bezig geweest om het zo goed mogelijk op te ruimen. Mijn suggestie is om stof beter te verwijderen en geen isoloatiekorrels in de natuur achter te laten.

Snel afgewerkt, wel hoge prijs

Isoprofs waren op tijd.

Ed Roijen

Wat ik wel apart vond was, dat de duur van het aanbrengen van de bodemisolatie werd in geschat op 2 a 3 uur werk, terwijl aanbrengen op vrijdagmiddag in een kwartier gebeurde tussen 16.45 en... Wat ik wel apart vond was, dat de duur van het aanbrengen van de bodemisolatie werd in geschat op 2 a 3 uur werk, terwijl aanbrengen op vrijdagmiddag in een kwartier gebeurde tussen 16.45 en 17.00.
Gevoel bestaat dat wel dat er wel erg veel wordt betaald voor de EPS-parels.

Advies was adequaat en uitvoering volgde snel.

Wat viel u in positieve zin op?

Processnelheid. Dinsdag advies en vrijdag uitvoering van bodemisolatie.

Goede service en aardige mensen

Wat viel u in positieve zin op?

Vlotte afwerking en duidelijke voorlichting

Wilbert Verbruggen

Goede prijsstelling, leveren keurig werk af.

Wat viel u in positieve zin op?

Gesprek met expert verliep erg prettig, de mensen die de werkzaamheden hebben uitgevoerd waren zeer secuur. Mocht zelf helemaal niks opruimen ondanks mijn aandringen, super toffe mannen !!!

Richard Lenderink

Geen! Gewoon zo doorgaan :]

Duidelijk verhaal en offerte. Goede bereikbaarheid, en klantvriendelijk. De jongens werken netjes en ruimen alles netjes op.

Wat viel u in positieve zin op?

Het netjes werken en klantvriendelijkheid.

Laat de betreffende installateurs de klant +/- een half uur voor verwachtte aankomst de klant bellen.

Ik vond het vervelend dat ze voor de vloer niet binnen het genoemde tijdvak arriveerden en voor de spouw heb ik nooit een sms ontvangen voor het tijdvak.

Wat viel u in positieve zin op?

Netjes werken. Ik kon mn eigen gang blijven gaan.

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor het plaatsen van de review. Wij zullen uw tips over de aankomsttijden zeker meenemen om intern te bespreken. Wij hopen dat u zult genieten van de aangebrachte isolatie, en mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen vernemen we dit graag.
Customer Care

Pijl

Dat de meneer die het Luik kwam zagen wel een hulpje erbij kon gebruiken.

Prima team

Wat viel u in positieve zin op?

Dat het team van aanpakken wist en snel waren. En niet onbelangrijk; goedgehumeurd

Stefan Wijnholds

Pas een dag van tevoren wordt het exacte tijdstip bekend gemaakt en dan ook nog eens redelijk aan het eind van de dag. In je eigen werk- en gezinsplanning is dan weinig meer bij te sturen. Ik... Pas een dag van tevoren wordt het exacte tijdstip bekend gemaakt en dan ook nog eens redelijk aan het eind van de dag. In je eigen werk- en gezinsplanning is dan weinig meer bij te sturen. Ik begrijp dat er ergens iets mee of tegen kan zitten, maar ik vermoed dat een melding nog een werkdag eerder in meer dan 90% van de gevallen ook accuraat zal zijn. Dat geeft de klant meer regelruimte om de eigen agenda nog aan te passen, indien nodig.

Goede, open voorlichting over gebruikte materialen en technieken met nadruk op kwaliteit van de oplossing i.p.v. op het neer kunnen zetten van een zo scherp mogelijke offerte.

Wat viel u in positieve zin op?

De korte termijn waarop ingepland kon worden.

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte heer Wijnholds,
Geachte heer Wijnholds,
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van de review. Wij zullen uw tip zeker meenemen om intern te bespreken. Wij zijn blij om te vernemen dat de isolatiewerkzaamheden verder naar wens zijn verlopen. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen vernemen we dit uiteraard graag, dan helpen wij u graag verder.
Customer Care

f de vries

Goede info rekening houdend met pers situatie

Netheid van werken

Mooijekind

Als er meerdere dingen tegelijk worden uitgevoerd, ook de rekening samenvoegen

Nette werknemers