Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Ga zo door

Professionaliteit

Pijl

Voor de luikenman een hulpje!

Communicatie prima, het team ook goed op elkaar ingespeeld

Enthousiasme

Geachte heer/mevrouw,
Wij willen u bedanken voor het plaatsen van de mooie review! We zijn blij om te vernemen dat u zo enthousiast bent over onze diensten. We zullen uw tip voor de luikenman meenemen om intern te bespreken!
Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen vernemen we dit uiteraard graag, dan helpen wij u graag verder.

Ed Roijen

Apart, dat inbrengen bodemisolatie werd ingeschat als een werk van 2 a 3 uur, terwijl het op vrijdagmiddag in een kwartier (tussen 16,45 en 17.00 uur) werd afgewikkeld. Geeft wel het beeld dat de... Apart, dat inbrengen bodemisolatie werd ingeschat als een werk van 2 a 3 uur, terwijl het op vrijdagmiddag in een kwartier (tussen 16,45 en 17.00 uur) werd afgewikkeld. Geeft wel het beeld dat de EPS-parels wat tamelijk prijzig waren. Overigens werd het in een kwartier wel netjes aangebracht.

Wat viel u in positieve zin op?

snelheid; dinsdag bodemisolatie besproken en vrijdag al aangebracht

Brouwer Jos

Het toezenden van de foto's heeft nog niet plaatsgevonden.

ivm de mogelijke besparing die het kan opleveren en de goede uitleg.

Wat viel u in positieve zin op?

de afspraak die is gemaakt.

Geachte heer Brouwer,
Geachte heer Brouwer,
Bedankt voor het plaatsen van de review, wij zijn blij om te vernemen dat het isoleren grotendeels naar wens is verlopen. Ik heb het voor u nagekeken in het systeem en zie dat de foto's inmiddels verstuurd zijn. Mocht u nog vragen hebben vernemen wij dit uiteraard graag, dan helpen we u graag verder.

Zorgboerderij Veldzicht-zeegse

Beter communiceren op kantoor

Zeer slechte communicatie en factuur klopt niet.
Twee keer afspraak niet door laten gaan

Wat viel u in positieve zin op?

De meneer die langs kwam om het uit te leggen. Alleen bleek later 1 muur niet te isoleren en is wel meegenomen in de factuur.

Geachte heer/mevrouw,
Wij vinden het spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent, onze welgemeende excuses voor het ervaren ongemak. Dit zullen wij zeker meenemen om te kunnen verbeteren in de toekomst. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met mijn collega om de factuur kloppend te maken. Wij willen u veel plezier wensen van de aangebrachte isolatie, en mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen vernemen wij dit uiteraard graag, we helpen u graag verder.

Ananda Yoga

Betere telefonische bereikbaarheid

Omdat het belangrijk is in deze tijd om je huis te isoleren en Nederland Isoleert een betrouwbare partner is.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de mannen die het werk kwamen uitvoeren zo uitermate vriendelijk waren en plezier hadden in hun werk en met elkaar!

Geachte heer/mevrouw,
Wij zijn blij om te vernemen dat u zo tevreden bent over onze diensten, wij willen u dan ook bedanken voor uw mooie review.
Wij wensen u veel plezier van de...
Geachte heer/mevrouw,
Wij wensen u veel plezier van de aangebrachte isolatie, en mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen vernemen wij dit uiteraard graag.

E vos

Ga zo door.

Goed En netjes werk verricht.

Wat viel u in positieve zin op?

Alles was zoals afgesproken.

Geachte heer/mevrouw,
Wij willen u bedanken voor uw mooie review en zijn blij om te vernemen dat de isolatie naar wens is gegaan. Dit zullen wij zeker proberen voort te zetten in de toekomst. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen vernemen wij dit uiteraard graag, we helpen u graag verder.

Ga zo door

Wat viel u in positieve zin op?

jonge vlotte mannen met veel tattoos

Beek

F

Nee

D

Hendry van Nuil

Uitbreiden met vloerverwarming

Zijn snel met afspraken en levert snel en goed werk af

Wat viel u in positieve zin op?

Alles wordt binnen de tijd afgeleverd

Geachte heer/mevrouw,
Wij zijn blij om te vernemen dat u zo tevreden bent over onze diensten, we willen u dan ook bedanken voor uw mooie review. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen vernemen wij dit uiteraard graag, we helpen u graag verder.