Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Folsy

Misschien een na controle/ telefonisch contact of alles goed verlopen is en of er nog vragen zijn.

Vriendelijk personeel en behulpzaam

Ga zo door

Ik beveel geen enkel bedrijf aan. Ik zal mijn positieve ervaring zeker delen met anderen.

Wat viel u in positieve zin op?

De correcte manier van omgaan met mij als klant.

Robby

Professioneel bedrijf, werken netjes en goede isolatie

Wat viel u in positieve zin op?

Het meedenken met de klant

als het winter is geweest, weten we of het werkt....

Wat viel u in positieve zin op?

correctheid van informatie en van de medewerkers

Ik raad u aan de installateurs even aan te spreken. Er bleek al snel onduidelijkheid over het aantal aan te brengen ventilatieroosters. Volgens de installateurs zouden dat er 2 moeten zijn, dit... Ik raad u aan de installateurs even aan te spreken. Er bleek al snel onduidelijkheid over het aantal aan te brengen ventilatieroosters. Volgens de installateurs zouden dat er 2 moeten zijn, dit stond op hun bon. Toen ik vervolgens op eigen initiatief contact legde met de verkoper legde die uit dat het er tenminste 8 zouden moeten zijn. Maar dat aantal bleek ook weer niet uit mijn offerte. Het was uiteindelijk een heel gedoe om het voor elkaar te krijgen.
Ik begrijp best wel dat er iets onduidelijk kan zijn, of iets mis gaat. Maar als er op dat moment geen fatsoenlijk overleg mogelijk is, is dat niet professioneel. Uiteindelijk is het werk wel naar wens afgerond.

Nederland Isoleert heeft een prima prijs-kwaliteitverhouding in de offerte laten zien. Door de connectie met Essent heeft het op voorhand ook een betrouwbare uitstraling. Maar de communicatie met de... Nederland Isoleert heeft een prima prijs-kwaliteitverhouding in de offerte laten zien. Door de connectie met Essent heeft het op voorhand ook een betrouwbare uitstraling. Maar de communicatie met de installateurs verliep erg moeizaam. Dat kwam ook omdat de offerte onvoldoende duidelijkheid verschafte over het aantal ventilatieroosters.

Wat viel u in positieve zin op?

Het werk is relatief vlot uitgevoerd. Weinig hinder

L.J. Bergmann

Nvt

correct en goed werk afgeleverd

Wat viel u in positieve zin op?

ondanks het niet spreken van de Nederlands taal (2 polen) communicatie goed mogelijk

Geachte Bergmann,
Bedankt voor uw review.
Goed om te vernemen dat alles naar wens verlopen is.
Geachte Bergmann,
Bedankt voor uw review.
Goed om te vernemen dat alles naar wens verlopen is.
En dat de communicatie met onze uitvoering ondanks dat zij Engels praten toch mogelijk was.
Veel plezier met de aangebrachte isolatie.
En wij wensen u een fijn weekend.
Team Nederland Isoleert.

Ben Harkema

Er worden wat piepschuimkorrels gemorst. Het meeste werd opgeruimd of -geveegd, maar er werd ook war in de borders geveegd. Dat vond ik slordig. Het is troep voor vogels die er uiteindelijk in... Er worden wat piepschuimkorrels gemorst. Het meeste werd opgeruimd of -geveegd, maar er werd ook war in de borders geveegd. Dat vond ik slordig. Het is troep voor vogels die er uiteindelijk in kunnen stikken. Ik heb een prima bladzuiger, waarmee ik het heel eenvoudig op kon zuigen en in de grijze bak doen.
Voor de rest keurig!

Vlot uitgevoerd. Netjes afgeleverd en aardige contacten.

Wat viel u in positieve zin op?

Fijne contacten, snel voor elkaar

Geachte heer Harkema,
Geachte heer Harkema,
Bedankt voor uw review, wij zijn blij om te vernemen dat de isolatie over het algemeen naar wens is verlopen. Uw feedback omtrent de korrels zullen wij zeker meenemen om in de toekomst te verbeteren, dit is uiteraard niet de bedoeling geweest.
Mochten wij verder nog iets voor u kunnen betekenen vernemen wij dit uiteraard graag, dan helpen we u graag verder.
Customer Care

Mensen hebben voorzover ik kan beoordelen goed werk geleverd en we werden op een prettige manier behandeld.

Wat viel u in positieve zin op?

Monteurs waren heel vriendelijk en hebben het isoleren netjes gedaan.

Schutten

Zie begin

Vertegenwoordigers moeten eens met de praktijk meelopen, uitvoerders doen het anders als besproken, plakken niks af. Gewoon op een ladder met een kwast en roller impregneren ( hoekhuis )in 1 uur en... Vertegenwoordigers moeten eens met de praktijk meelopen, uitvoerders doen het anders als besproken, plakken niks af. Gewoon op een ladder met een kwast en roller impregneren ( hoekhuis )in 1 uur en 45 min. Met 2 personen en dan 1688 euro moeten betalen. Ronduit schandalig.

Wat viel u in positieve zin op?

Uitvoerders zijn erg vriendelijk en doen hun werk goed

Geachte Schutten,
Bedankt voor uw feedback.
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met onze diensten.
Helaas wordt er voor het impregneren niet afgeplakt, dit vragen wij aan de...
Geachte Schutten,
Bedankt voor uw feedback.
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met onze diensten.
Helaas wordt er voor het impregneren niet afgeplakt, dit vragen wij aan de klant om zelf te doen.
Betreft vragen over de kosten, hiervoor kunt u het beste contact opnemen met de expert.
Onze excuses voor het ongemak.
Team Nederland Isoleert.

A.J. Karssing

Dat u zich aan uw eigen afspraken houdt.
Zie boven.

1. Het maken van de afspraak is bijzonder slecht verlopen. Ik heb uren zitten wachten. Afspraak was dat men zou beginnen om 07.30 uur tot 12.00 uur. Uiteindelijk zijn de werkzaamheden om 14.00 uur... 1. Het maken van de afspraak is bijzonder slecht verlopen. Ik heb uren zitten wachten. Afspraak was dat men zou beginnen om 07.30 uur tot 12.00 uur. Uiteindelijk zijn de werkzaamheden om 14.00 uur begonnen. Het werk was gereed om 15.30 uur.
2. Uw prijs is meer dan 100% hoger dan de concurrent. Opgave NEDERLAND ISOLEERT € 2.208,00 en CONCURENT € 990,00.
Ik wacht nog op een correcte afrekening.
De ontvangen nota is conform de offerte op basis van 4,5 uren werk. Er is slechts 1,5 uur daadwerkelijk werk verricht. Mij is toegezegd dat de nota op basis van de werkelijke uren zou worden opgesteld. Dat is dus niet gebeurd.

Wat viel u in positieve zin op?

Het door u ingeschakelde bedrijf werkte correct en het personeel was vriendelijk en vakbekwaam.