Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Sjaak Lagerburg

Blijf zo door gaan!

Nette vertegenwoordiger die de tijd nam om advies te geven en die al o ze vragen kon beantwoorden.

Wat viel u in positieve zin op?

Het nette voorkomen van de monteurs en hoe netjes en schoon ze werkten. Zelden zulke nette mensen van een bedrijf over de vloer gehad.

Geachte heer Lagerburg,
Geachte heer Lagerburg,
Wij zijn blij om te vernemen dat u zo tevreden bent over onze isolatiewerkzaamheden en willen u dan ook bedanken voor het plaatsen van de mooie review. Wij zullen zeker ons best doen om dit in de toekomst voort te zetten!
Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen vernemen wij dit uiteraard graag, dan helpen we u graag verder.
Customer Care

Geen idee

Het is goed geregeld, wel prijzig. Het resultaat kan ik nog niet beoordelen.

snelle levering

R de Bruyn

Werkzaamheden mooi afgewerkt. Alleen jammer dat ze mijn oprit kapot hebben gereden.

Vriendelijk mensen

berger

Zorg dat je de beste mensen krijgt,

laat het dan wel doen door Quteba en Alex werken zeer precies, en snel

Wat viel u in positieve zin op?

vriendelijkheid, en niet lullen maar poetsen mentaliteit

G.Reemers

Zou eerst een volledige dag werk zijn en waarschijnlijk ook nog een deel van een 2e dag.
Beter herstelwerk en kwaliteit/prijs-verhouding.
Gespecificeerde offerte !

-3300 euro voor 6 uurtjes werk wel erg prijzig !
-knipvoegen wel aangesmeerd (met plamuurmes !) maar niet echt herstelt .Ziet er slordig uit en niet op kleur.

vriendelijke medewerkers

Geachte Reemers,
Bedankt voor uw feedback.
Vervelend om te vernemen dat het knip/voegwerk niet volledig herstelt is, en dat het niet de juiste kleur heeft.
Hier zouden wij dan ook met u...
Geachte Reemers,
Bedankt voor uw feedback.
Hier zouden wij dan ook met u over in contact willen komen, zodat wij dit kunnen oplossen.
U kunt hiervoor contact opnemen via de mail.
Dit mag naar contact@nederlandisoleert.nl
t.a.v. Simone
Graag ontvangen wij ook foto's waarop dit zichtbaar is.
Alvast bedankt.
En onze excuses voor het ongemak.

C.W. Mulder

Ik noem hier de gemaakte fouten:
1: er waren bij de installatie een kraan nodig en platen nodig , deze stonden onaangekondigd bij ons voor de deur.
2: er is een verzakking in de oprij...
Ik noem hier de gemaakte fouten:
2: er is een verzakking in de oprij plaats bij de buren ontstaan, dit is gemeld en dit gaat gecorrigeerd worden, ik hou op de hoogte.
3: volgens de buurman is de nok van de gezamenlijke uitbouw geraakt met de kraan, uw medewerkers konden bij controle geen beschadigingen vinden. Ik laat hier op verzoek buurman nog een keer naar kijken ( voor eventuele schade later)

Wij zijn tot nu toe goed behandeld door uw medewerkers, er zijn wel fouten gemaakt maar men heeft dit proberen te corrigeren nu afwachten of dit goed gaat. Ik heb daar vertrouwen in.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijkheid en vakmanschap medewerkers.

Geachte Mulder,
Bedankt voor uw review/feedback.
Vervelend dat er fouten gemaakt zijn, dit had uiteraard niet mogen gebeuren.
Onze collega heeft uw klacht in behandeling, en wij zullen...
Geachte Mulder,
Bedankt voor uw review/feedback.
Vervelend dat er fouten gemaakt zijn, dit had uiteraard niet mogen gebeuren.
Onze collega heeft uw klacht in behandeling, en wij zullen zorgen dat dit wordt opgelost.
Onze oprechte excuses hoe het verlopen is.
Team Nederland Isoleert.

Er wordt goed advies gegeven. De uitvoering was netjes en vlot.

Wat viel u in positieve zin op?

Niets in het bijzonder, ik ben uiterst tevreden.

Geachte klant,
Bedankt voor uw positieve review.
Wij zijn erg blij om te vernemen dat u tevreden bent over het advies gesprek en de uitvoering.
Wij wensen u veel plezier met de...
Geachte klant,
Bedankt voor uw positieve review.
Wij wensen u veel plezier met de aangebrachte isolatie.
En wensen u nog een fijne dag.
Team Nederland Isoleert.

Had graag een klein stukje van het product gehad om personen te kunnen laten zien wat er nu onder de vloer zit.

Service was tot nu toe prima, resultaat kan ik nog niet beoordelen

Snel en net werken.

W. Koenes

Bereid de mensen wel voor op de hoeveelheid rommel die er ontstaat, ik was hier absoluut niet op bedacht, ook dom van onszelf natuurlijk.
Onder onze overkapping, die we los moesten halen, hangt...
Onder onze overkapping, die we los moesten halen, hangt een harmonica doek wat na afloop compleet onder het boorstof zat, dat was een drama om weer schoon te krijgen. Misschien was een hint om de boel af te dekken wel handig geweest. .....

Alles volgens afspraak

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid en alles conform afspraak

Heb ik in begin al benoemd

Vertegenwoordiger moet eens meelopen met de praktijk, met inpregneren zouden de ramen en alles afgeplakt worden.volgens de jongens deden ze dit nooit . Dan is het kostenplaatje wel veel geld voor de... Vertegenwoordiger moet eens meelopen met de praktijk, met inpregneren zouden de ramen en alles afgeplakt worden.volgens de jongens deden ze dit nooit . Dan is het kostenplaatje wel veel geld voor de muur rollen met impregneer en zijn ze binnen 2 uur klaar.

Vriendelijke jongens

Bedankt voor uw feedback.
Helaas is het zo dat wij niet doen afplakken, dit hoort de klant altijd zelf te doen.
Onze excuses dat u niet voorzien bent van de juiste...
Bedankt voor uw feedback.
Onze excuses dat u niet voorzien bent van de juiste informatie.
Wij zullen dit dan ook terugkoppelen aan de expert.
Wij wensen u nog een fijne dag.
Team Nederland isoleert.