Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Wel een subsidie geven op alleen vloer isolatie

Gecertificeerde uitvoering van de isolatie.

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid waarmee gewerkt werd.

Monteurs sprake beide geen Nederlands en beperkt Engels waardoor ze niet goed konden uitleggen wat ze wilde zeggen.

Wat viel u in positieve zin op?

Na akkoord op offerte was er snel tijd voor de installatie

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk bedankt voor uw review. Wij zullen uw feedback meenemen om dit in de toekomst te kunnen verbeteren. Mocht u nog vragen hebben vernemen wij dit uiteraard graag, dan helpen we u graag verder.

Ga zo door

Goeie uitleg en argumentatie

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw mooie review! Wij zijn blij om te vernemen dat u zo tevreden bent over onze producten en diensten. Wij willen u veel plezier wensen van de aangebrachte isolatie, en mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen vernemen wij dit uiteraard graag.

Hendry van Nuil

Geen, bij de volgende maatregel gewoon weer Nederland isoleert

Klantvriendelijk en denken ook mee om verder te isoleren

Wat viel u in positieve zin op?

Het meedenken of iets kan of niet

Specificatie van werkzaamheden kan beter, was wel besproken maar niet op papier gezet

Ben geen verkoper... vertel alleen ervaringen. Die zijn positief

Vriendelijkheid en snelheid

Sommer

Nee

Top service, goede duidelijke communicatie en bij afwijkend, eerst goedkeuring van de klant. Vind ik top!

Wat viel u in positieve zin op?

Was precies wat ik verwachte

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw mooie review! Wij zijn blij om te vernemen dat u zo tevreden bent over onze diensten. Wij willen u veel plezier wensen van de aangebrachte isolatie, en mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen vernemen we dit uiteraard graag.

Ga zo door

Zie onderstaande antwoorden

Wat viel u in positieve zin op?

De duidelijk uitleg die ik kreeg omdat ik eerder hier niets van wist

Goede voorlichting en er wordt de tijd voor genomen. Duidelijke afspraken, offerte en factuur. Goede bereikbaarheid van contactpersoon en vlotte reactie op vragen. Werkzaamheden netjes uitgevoerd.

Wat viel u in positieve zin op?

de snelheid van offerte tot daadwerkelijke levering.

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk bedankt voor uw mooie review, wij zijn blij om te vernemen dat alles zo naar wens is verlopen. Wij zullen de positieve feedback zeker doorgeven aan de desbetreffende heren die bij u zijn geweest.
We wensen u heel veel plezier van de aangebrachte isolatie, en mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen vernemen wij dit uiteraard graag.

Rob Michielsen

Investeer in de klantenservice. Ik was afgehaakt, maar heb de afspraak met de adviseur laten staan. De adviseur heeft mij in een gesprek van een uur volledig overtuigd om alsnog in zee te gaan met... Investeer in de klantenservice. Ik was afgehaakt, maar heb de afspraak met de adviseur laten staan. De adviseur heeft mij in een gesprek van een uur volledig overtuigd om alsnog in zee te gaan met Nederland Isoleert.

Niet: zeer slechte klantenservice waarbij ik diverse medewerkers gesproken die zeer slecht op de hoogte zijn van wat er mogelijk is voor haar klanten en niet goed weten hoe hier mee om te gaan. Wel:... Niet: zeer slechte klantenservice waarbij ik diverse medewerkers gesproken die zeer slecht op de hoogte zijn van wat er mogelijk is voor haar klanten en niet goed weten hoe hier mee om te gaan. Wel: zeer deskundige adviseurs, goede uitvoerders, topkwaliteit voor een goede prijs, snel gerealiseerd en een goede service.

Zie algemeen commentaar

Geachte heer Michielsen,
Geachte heer Michielsen,
Hartelijk bedankt voor uw feedback, deze zullen wij zeker meenemen om intern te bespreken zodat we dit kunnen verbeteren. We zijn blij om te vernemen dat de isolatie zelf verder naar wens is gegaan. Mochten wij u in de toekomst nog van dienst kunnen zijn vernemen wij dit uiteraard graag.
Customer Care

Ga zo door en je wordt marktleider in Nederland

Goed werk acceptabele prijs

Alles

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk bedankt voor uw mooie review, wij zullen zeker ons best blijven doen om ons werk zo goed mogelijk te blijven uitvoeren. Wij willen u heel veel plezier wensen van uw isolatie, en mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen vernemen wij dit uiteraard graag.