Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Hendrik Jans

Eenduidigheid inhoud van verkoop t/m installatie, completere inventarisatie

Wel: Goede prijs/kwaliteit verhouding en duidelijke procesopvolging
Wel: Goede prijs/kwaliteit verhouding en duidelijke procesopvolging
Twijfelachtige niet: onvoldoende inventarisatie met uitvoeringsproblemen als gevolg. Verschillende inhoudelijke inzichten en adviezen gedurende proces van voorbereiding-offerte-uitvoering. Dat is verwarrend.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijkheid en duidelijkheid in procesopvolging

mieras

Helaas liepen 2 afspraken mis door gebrekige communicatie

snel en vakkundig werken

F. Walraven - Wassenberg

Bereikbaarheid telefonisch is een tijdlang problematisch geweest. Dat kan lastig zijn!

vakmanschap is goed, overleg niet altijd efficient

Wat viel u in positieve zin op?

vlotheid van werken, bekwaamheid (voorzover door mij te beoordelen)

Ziet er goed uit, keurig werk geleverd en nu de energiestanden in de gaten houden of het ook werkt

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de monteurs heel gemotiveerd waren, gaven ook goede uitleg

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk bedankt voor uw review, we zijn blij om te vernemen dat u tevreden bent over het geleverde werk. Wij willen u veel plezier wensen van de aangebrachte isolatie, en mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen vernemen wij dit uiteraard graag.
Customer Care

HOUWELING

Geen idee

Voor de energie besparing

de snelle afwerking

Karin Geuskens

zeer correct, snel, werken netjes

correctheid van de vakmensen

Jelle Kootstra

Hans Wagemaker heeft bij zijn adviesbezoek toegezegd dat ook de doorluchting van de kruipruimte gecontroleerd en indien nodig verbeterd zou worden. Van die afspraak wisten de mannen die de isolatie... Hans Wagemaker heeft bij zijn adviesbezoek toegezegd dat ook de doorluchting van de kruipruimte gecontroleerd en indien nodig verbeterd zou worden. Van die afspraak wisten de mannen die de isolatie in de kruipruimte aanbrachten niets. Dat vind ik wel een minpunt. Zorg voor goede en volledige overdracht tussen advies en uitvoering.

We hebben een goed, praktisch en op maat advies gekregen. Andere adviseurs kwamen met een specifiek product, wat niet passend was voor onze situatie. De uitvoering verliep ook keurig.

Wat viel u in positieve zin op?

Nette mensen. Eerlijk advies.

Blijf zo werken

Goed advies, prettige manier van werken

Snel en vakkundig

E. PLug

Duidelijk advies. Geen verrassingen in de factuur. Garantie op de werkzaamheden.

Wat viel u in positieve zin op?

Duidelijkheid in de uitleg over de isolatiemogelijkheden

Het is fijn dat er bij het isoleren wel een persoon erbij is die de Nederlandse taal beheerst.

Medewerkers zijn klantvriendelijk, betrekken je bij de werkzaamheden door uit te leggen waarom ze bepaalde dingen moeten doen . En het is een energie besparende maatregel

Wat viel u in positieve zin op?

Dat medewerkers die isolatie aanbrachten zeer netjes te werk zijn gegaan, hebben alles netjes achter gelaten en betrokken mij als klant bij de werkzaamheden