Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Keurig werk geleverd

Nette afhandeling

Fijn om vooraf iemand te zien die eea uitlegt en vervolgens de vlotte afhandeling.

correcte be- en afhandeling

Ga zo door

Snel een adviesgesprek en snel een afspraak gemaakt. Monteurs vriendelijk en bekwaam. Monteurs voor de vloer hebben zeer netjes gewerkt.

Wat viel u in positieve zin op?

Ploeg voor de vloerisolatie was vriendelijk, gaf duidelijke uitleg en heeft zeer netjes gewerkt. Hulde!

Gerard Duineveld

Laat de inspecteur een aantal keren meer meelopen met de praktijk.
Laat de inspecteur een aantal keren meer meelopen met de praktijk.
Ook kan de afsluiting op de pijp en toevoer veel beter hierdoor komt er minder schuim en kuntstof bolletjes in het milieu terecht.
Verder staat kwaliteit altijd boven het behalen en afwerken van meer klanten per dag .

Zie mijn recente bezwaar brief. Geconfronteerd met 425, -- meerwerk door onjuiste inmeting en vaststelling m2 door schouwing. niet nakomen van tijd afspraak. .

Wat viel u in positieve zin op?

De tegenstelling wat de monteurs vast stelden en de informatie welke de voor inspecteur heeft genoteerd.

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw feedback.
Spijtig om te horen dat er uiteindelijk meer kosten in rekening zijn gebracht doordat er meerwerk berekend is tijdens de uitvoering. Helaas komt het soms voor dat de uitvoering ergens tegen aan loopt, wat de expert niet had kunnen weten.
Wij begrijpen dat dit vervelend is, en zullen onze uiterste best doen om te zorgen dat wij u hierin tegenmoet komen.
Onze excuses voor het ongemak.
Team Nederland Isoleert.

Graag contact opnemen als dat gevraagd wordt en niet zomaar worden afgescheept zonder uitleg

De isolatie is niet door gegaan. Heb meermaals verzocht om contact voor uitleg en overleg. Niet gebeurd.

Wat viel u in positieve zin op?

Medewerkers over de vloer waren vriendelijk

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw feedback.
Vervelend dat u al meerdere keren bij ons aangegeven heeft om contact op te nemen, en dat dit niet gebeurd is.
Kunt u ons mailen op :...
Bedankt voor uw feedback.
Kunt u ons mailen op : contact@nederlandisoleert.nl
Dan zetten wij dit door naar de expert en zorgen wij dat er alsnog contact wordt opgenomen.
T.A.V Simone.
Alvast bedankt.
En excuses voor het ongemak.
Team Nederland Isoleert.

Hendrik Jans

Nvt

Vlotte planning en uitvoering van bodemisolatie. Vriendelijke medewerkers.

Vriendelijkheid van de medewerkers

Connie Sprangers

Nvt

Nette uitvoering en goede klantservice

Zie boven

Na de operatie van de kruipruimtisolatie resteet de vraag: Wat is nu de meetbare energiebesparing. Dit blijft erg vaag!

+ Nl isoleert weet van aanpakken: - ik heb mijn vraagtekens bij de overall visie mbt isolatie en energiebesparing

Wat viel u in positieve zin op?

slagvaardig, afspraken worden nagekomen, verkoper hield een goed verhaal. Uitvoerder deed een prima job.

Nel

Spouwmuurisolatie uit laten voeren. Uitstekend advies door de isolatie expert, dhr. Edwin Boogaard. Vriendelijkheid en goede dienstverlening stonden voorop. Snel en eerlijk antwoord op technische... Spouwmuurisolatie uit laten voeren. Uitstekend advies door de isolatie expert, dhr. Edwin Boogaard. Vriendelijkheid en goede dienstverlening stonden voorop. Snel en eerlijk antwoord op technische vragen tijdens het persoonlijke gesprek en telefonisch en per app achteraf. Geen moeite was teveel. Duidelijk aangegeven wat wel en niet mogelijk was. De installateurs werkten snel, deskundig en lieten de werkplek schoon achter en deden wat er beloofd was. De woning is inmiddels zeer comfortabel en duurzaam. De adviseur vroeg achteraf of alles naar wens is verlopen. De verwachtingen zijn meer dan waar gemaakt.

Wat viel u in positieve zin op?

Goede service en dienstverlening. Klantgericht. Maatwerk.

Beheersing van de nederlandse taal door de werknemers kan ondersteuning gebruiken

Snelheid van het aanbrengen