Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Frans

Rattenbeleid

de 2de ploeg monteurs vakmensen

Goede service.

Klantvriendelijk

Als er wordt gezegd dat jullie de werkzaamheden zelf uitvoeren verwacht ik geen zzp'er. Vind het niet erg, maar viel me wel op.

Snelle service, goed advies

Snelle service

Paul

Zorgvuldiger intake en betere overdracht van informatie naar collega's.

Zou het aanbevelen onder voorbehoud. De initiele intake was onvoldoende waardoor ze totaal 3 keer moesten terugkomen voordat de klus om de spouwmuur te isoleren eindelijk afgerond was.

Vriendelijke mensen.

Hendriks

Neen.

Op de afgesproken datum om de opdracht uit te voeren, hebben wij geen email ontvangen en niemand gezien.

Zij spraken nederlands.

Geen, alles was erg duidelijk.

Duidelijke communicatie, eerlijk advies. Vriendelijk personeel.

Afspraken worden nagekomen.

Nederland isoleert hanteert een all in prijs. Dat geeft voor mij te weinig inzicht in de kostenopbouw

R mulderij

Iedereen maakt zn eigen keuze.

Snelheid

Uheeftmjjnklantnummertochal

Ga zo door en blijf de klant als klant behandelen.

Ging soepel en conform afspraak. Dat is tegenwoordig (helaas) bijna uniek. Dus svp allert blijven!

Wat viel u in positieve zin op?

Goede gasten die het hebben uitgevoerd: correct, actief en goede wil om te adviseren en de werkplek netjes achter te laten.

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte klant,
Bedankt voor uw mooie review.
Wij zullen ons best blijven doen, om te zorgen dat de klant tevreden is.
Wij wensen u nog een fijne dag.
Team...
Geachte klant,
Bedankt voor uw mooie review.
Wij zullen ons best blijven doen, om te zorgen dat de klant tevreden is.
Wij wensen u nog een fijne dag.
Team Nederland Isoleert.

Wim Molog

Nee

We kregen een duidelijke offerte voor het isoleren van de kruipruimte. Het was niet al te duur en er was korting, omdat er in een keer twee woningen geïsoleerd werden.

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid van werken en de vriendelijkheid van de medewerkers