Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

goed werk

netjes gewerkt

J.D. Trampe

Wel aanbevelen: de correcte heren die het werk uitvoerden
Niet aanbevelen: de matige kwaliteit van de vertegenwoordiger. (Hij zag beton aan voor klei......)

Wat viel u in positieve zin op?

Korte tijd tussen offerte en uitvoering

Brian

Afspraak is afspraak.

Professioneel advies en alles is snel geregeld.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid waarmee het allemaal geregeld was.

Vermeulen

Keurig op tijd, netjes gewerkt en uitleg ter plekke. Prima prijs kwaliteit verhouding

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de monteurs netjes werkte en heel voorzichtig waren met je spullen

Twan Joosen

Ik vind dat de installateurs onder tijdsdruk staan. Bij mij waren ze redelijk laat weg. Moesten daarna nog een project doen. Daarbij heb ik ze nog geholpen met hand en spandiensten.

Professioneel benadert. Zeker betrouwbaarheid als dit bedrijf met 1 van de grootste netwerkbeheerder van Nederland samen werkt.

Wat viel u in positieve zin op?

Installateurs zeer beleeft en behulpzaam.

Wil raaijmakers

Niets

Goede kwaliteit en fijne vaklui die weten wat ze doen en laten alles netjes weer achter

Wat viel u in positieve zin op?

Die vriendelijkheid van de monteurs en de bereidheid om iets uit te leggen als je iets vraagt

Geachte Raaijmakers,
Bedankt voor uw mooie review.
Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze kwaliteit en onze collega's.
Wij wensen u veel plezier met de isolatie.
Met...
Geachte Raaijmakers,
Bedankt voor uw mooie review.
Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze kwaliteit en onze collega's.
Wij wensen u veel plezier met de isolatie.
Team Nederland isoleert.

GaatjebietAn

Geen diensten beloven die je niet waar kubt maken wat al van het bwgin duidelijk haf moeten zijn

Slechte service, diensten niet geleverd, voel me belazerd

Weinig

Eerlijk blijven .en 1 zegt dit de ander dat .ze geven garantie. Maar daar doen ze niks mee.dan licht het op eens niet bij hun .MENSEN GA HIER NIET MEE IN ZEE.LEES EERST DE BERICHTJE GOED .HIJ STAAT... Eerlijk blijven .en 1 zegt dit de ander dat .ze geven garantie. Maar daar doen ze niks mee.dan licht het op eens niet bij hun .MENSEN GA HIER NIET MEE IN ZEE.LEES EERST DE BERICHTJE GOED .HIJ STAAT NIET VOOR NIKS ZO SLECHT AAN
STELLETJE OPLICHTERS ZIJN HET .

Wat zijn dit een oplichters
Ik zou deze firma echt aan niemand aanbevelingen. NOOIT .

Totaal niks was positief
Geen eerlijke mensen .ze beloven alles tot je betaalt heb .en als er iets niet goed is .dan licht dat niet bij hun.
Lekker makkelijk. Om zo om te gaan met mensen...
Totaal niks was positief
Lekker makkelijk. Om zo om te gaan met mensen .

Bedankt voor uw feedback.
Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u zo ontevreden over ons bent.
Helaas bij u is er een riool probleem die al eerder aanwezig was...
Bedankt voor uw feedback.
Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u zo ontevreden over ons bent.
Helaas bij u is er een riool probleem die al eerder aanwezig was voordat wij kwamen isoleren, en daar kunnen wij als isolatie bedrijf helaas niks aan doen. Wanneer u problemen heeft met het riool dient u hiervoor het juiste bedrijf te benaderen.
Team Nederland Isoleert.

Zorgvuldig werken en resultaat controleren

Ernstige lekkage bij de isolatiewerkzaamheden

Bedankt voor uw feedback.
Vervelend om te lezen dat u niet tevreden over ons bent, en dat er een ernstige lekkage bij de isolatie werkzaamheden heeft plaats gevonden.
Mochten wij hier schuld aan zijn, kunt u telefonisch bereiken op : 0900 2407365
Of per mail : contact@nederlandisoleert.nl
Onze excuses voor het ongemak.

M. Ypenburg

Afspraak maken op de site liep nogal eens vast. De site bood data aan welke na selecteren een foutmelding gaven. Maar dat is het enige.

Prettig kennismakingsgesprek en prima werk opgeleverd.

Wat viel u in positieve zin op?

Alles verliep soepel en goed.

Bedankt voor uw feedback.
Vervelend dat u tijdens het inplannen van een afspraak u vaker een fout melding kreeg.
Wij zullen dit intern oppakken.
En wensen u nog een...
Bedankt voor uw feedback.
Wij zullen dit intern oppakken.
En wensen u nog een fijne dag.