Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert

Komen hun afspraak na

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte klant,
Bedankt voor uw review!
Fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent.
Heel erg bedankt!
Team Nederland Isoleert.

E vos

Zie voorgaande uitleg

Snel en netjes werken.

Wat viel u in positieve zin op?

Nog even afwachten, moeten de zolder nog isoleren in Juni.

Opruimen na het aanbrengen van de isolatiekorrels.

Het adviesgesprek was aangenaam en de isolatie zit in de muren, erg vriendelijke werklui. Ik vond het alleen een groot nadeel dat die isolatie parels naderhand óveral liggen, en ook de dagen na de... Het adviesgesprek was aangenaam en de isolatie zit in de muren, erg vriendelijke werklui. Ik vond het alleen een groot nadeel dat die isolatie parels naderhand óveral liggen, en ook de dagen na de werkzaamheden blijven opduiken. Hier zou een opruimactie voordat de werklui vertrekken zeer goed op z'n plaats zijn.

Ook waren er bepaalde buizen niet op voorraad, die door de kruiruimte moeten ivm de ventilatie. We hebben hier niks meer over gehoord, ben benieuwd wanneer dit nog wordt aangelegd.

Vriendelijke mensen.

Houden aan de gemaakte offerte prijs

Factuur kwam niet overeen met de offerte waren zomaar extra kosten bij gerekend waar wij geen akkoord voor hebben gegeven

Wat viel u in positieve zin op?

harde werkers. medewerkers maar spraken zowat geen Nederlands

Neleman

Ga zo door.

Keurige mannen, zeer beleefd. Snel gebeurt.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de medewerkers zelfs de stofzuiger pakte om "rondvliegende" parels op te ruimen. Keurig!

Leveren goed werk en werken netjes.

Goed teamwork

Monique Guichard

Iets meer zorg besteden aan het opruimen van de milieubelastende isolatieparels, bijv door te stofzuigen buiten.

Zorgvuldige voorlichting en begeleiding, vlotte uitvoering van de werkzaamheden.

De persoonlijke begeleiding

ke Pair

Goed gewerkt!

Enthousiasme

Hans de Kruijf

Instrueer verkopers beter over prijs kwaliteit en inzet

€1665 betalen voor een uurtje werk en een beetje materiaal is erg "goed" betaald

nvt