Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Robin van de Beek

Gebruik afzuiging bij het boren van de gaten. Ik snap dat dit lastig kan zijn en risicos meebrengt bij werken op een ladder. Maar dit geeft voor de klant een vrisser en beter eindresultaat, dan dat... Gebruik afzuiging bij het boren van de gaten. Ik snap dat dit lastig kan zijn en risicos meebrengt bij werken op een ladder. Maar dit geeft voor de klant een vrisser en beter eindresultaat, dan dat heel de woning onder de stof zit.

Het boren van de gaten in de gevel geeft heel veel stof, er wordt bij het boren geen afzuiging toegepast waardoor dit stof in, ventilatieroosters, vensterbanken, raamdorpels, ramen, glaslatten... Het boren van de gaten in de gevel geeft heel veel stof, er wordt bij het boren geen afzuiging toegepast waardoor dit stof in, ventilatieroosters, vensterbanken, raamdorpels, ramen, glaslatten blijft liggen. Na de werkzaamheden wordt dit oppervlakkig schoon gemaakt. Maar je bent er zelf nog wel een dag mee bezig om dit fijne hardnekkig kleurende stof te verwijderen.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelle en goede communicatie.

Geachte van de Beek,
Bedankt voor uw feedback.
Geachte van de Beek,
Bedankt voor uw feedback.
Vervelend om te horen dat er zoveel stof vrij is gekomen bij het boren en dat u zelf hieraan nog een dag bent kwijt geweest voor het schoonmaken hiervan.
Wij zullen dit met de desbetreffende uitvoering oppakken.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij wensen u alvast veel plezier met de isoaltie.
Team Nederland Isoleert.

vriendelijke, behulpzame medewerkers, snelle levering

reeds beantwoord

Snelle service. Duidelijke informatie. Klantvriendelijk.

Geachte klant,
Bedankt voor uw mooie review.
Fijn om te lezen dat u zo tevreden over onze diensten bent.
Wij wensen u nog een fijne dag.
Team Nederland...
Geachte klant,
Bedankt voor uw mooie review.
Fijn om te lezen dat u zo tevreden over onze diensten bent.
Wij wensen u nog een fijne dag.

Sanders

prima voorlichting en klantvriendelijk

vriendelijk

Harde werkers het resultaat is nog niet van toepassing eerst maar een jaar verder zijn

Wat viel u in positieve zin op?

Dat het ook doet wat het moet doen

Ik had duidelijk aangegeven dat ik ook kozijnen wil vervangen en ik heb pas achteraf ervaren dat ik die eerst zou hadden moeten laten vervangen en pas daarna de spouwmuur laten vullen. Dit advies... Ik had duidelijk aangegeven dat ik ook kozijnen wil vervangen en ik heb pas achteraf ervaren dat ik die eerst zou hadden moeten laten vervangen en pas daarna de spouwmuur laten vullen. Dit advies had ik van de adviseur verwacht.

Snelle afspraak.

Prima voorlichting en snelle en vakkundige levering

Wat viel u in positieve zin op?

De eerste medewerker die de balletjes kwam inbrengen was echt heel aardig, vrolijk en werkte knoerhard, de tweede medewerker was om onduidelijke redenen vertraagd maar deed zijn werk ook OK.

N.v.t.

snelle afhandeling , goeie uitleg gehad .

tevreden

Bedankt voor uw review.
Erg fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze diensten.
We will keep up the good work!
En wensen u nog een fijne dag.
Met...
Bedankt voor uw review.
Erg fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze diensten.
We will keep up the good work!
En wensen u nog een fijne dag.

O.J. Boon

Goede eerlijke uitleg van de adviseur

Vakmanschap