Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

M . Berendsen

Ga zo door

eerlijk advies

Wat viel u in positieve zin op?

betrouwbaar en komen afspraken na.

Zou het niet weten

Bij ons is impregneerde ,bij een ander misschien anders

Bekwaamheid

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw review.
En veel plezier met de geimpregneerde muren!
Wij wensen u nog een fijne dag.
Team Nederland Isoleert.

Laat monteurs er wat meer aan denken om overlast te voorkomen van stof van boorwerkzaamheden aan de gevel naar binnen te laten waaien

snel beschikbaar maar rommelige afspraak en te weinig oog voor overlast van stof en troep bij o.a. boorwerkzaamheden

snelheid van beschikbaarheid

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback.
Onze excuses dat er overlast veroorzaakt is tijdens het aanbrengen van de isolatie.
Wij zullen dit terugkoppelen aan het team dat bij u geweest...
Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback.
Wij zullen dit terugkoppelen aan het team dat bij u geweest is.
Team Nederland Isoleert.

G.A. van Loghem

Het is nog maar enkele dagen geleden dat de werkzaamheden werden uitgevoerd, daar kan ik dus weinig over eggen.

In navolging van de buren, die Nederland Isoleert hebben aanbevolen, hebben wij ook besloten tot isoleren van de kruipruimte.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de uitvoerenden veel plezier in hun werk hebben, en vol overgave lieten blijken.

1/ iets netter opruimen, lagen overal stukjes isolatie.

Snel geregeld, vriendelijke service

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijk, goede uitleg, snel geregeld

M.Molenaar

Prima uitleg van hun product en service. Spoedige uitvoering van de werkzaamheden na acceptatie van de offerte .

Wat viel u in positieve zin op?

De zorg van de installateurs bij het uitvoeren van de werkzaamheden

John Struive

De installateurs hadden best wat ruimte met hun bus. Dat had fijn geweest als ik dat van te voren had geweten. Dan hadden we ruimte vrij kunnen houden.

Wat viel u in positieve zin op?

Het was snel geregeld en snel aangebracht

Net iets beter kijken of er een goede doorgaan is in de kruipruimte.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid en aardige mensen!

Jantien

Zie hierboven.

Ik vind jullie deskundig, goed geprijsd en prettig in de samenwerking. Wat ik alleen niet fijn vond, was dat de monteur en adviseur elkaar tegenspraken over het verwijderen van een zeil uit de... Ik vind jullie deskundig, goed geprijsd en prettig in de samenwerking. Wat ik alleen niet fijn vond, was dat de monteur en adviseur elkaar tegenspraken over het verwijderen van een zeil uit de kruipruimte. De een zei dat t kon blijven liggen, de ander zei dat t weg moet. Als de expert t niet weet, wat moet je dan als leek? Zelf heb je er geen verstand van. Dus dat komt dan niet heel betrouwbaar over. Ook monteurs die "klagen" dat adviseurs soms dingen afspreken die zij dan afraden. Zorg dat je met elkaar op één lijn ligt. Want dit is zó verwarrend voor klanten. Die kloppen juist bij jullie aan omdat jullie er kennis van hebben. Maar hierdoor ga je daar dus aan twijfelen.

Wat viel u in positieve zin op?

De klus was snel geklaard.

AJM Schoo

Ik kreeg een afspraak voor de planning op de dag van aanbrengen die een dag ervoor had moeten zijn

juiste advies en correct uitgevoerd

correct opgeleverd