Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

MC de Groot

Geen tips

Kunnen wij nog weinig van zeggen . daarom een 7
Wij merken nog weinig verschil .

Wat viel u in positieve zin op?

Goeie uitleg en daar vertrouwen wij op hopen dat de uitleg resultaten oplevert

Ger Geuken

PAST ALLEMAAL NIET IN DIT BLOK

SLECHT in ALLES

NIETS

Eerder communiceren over de planning

Alles ging zoals besproken

Het ging allemaal goed

J.B. Abrahamse

N.B. In ons huis zijn door uw mensen kieren aan getroffen in de spouw-muren nabij de kozijnen, die met de isolatie niet zijn verholpen. Als aanvulling op het isolatiepakket - uiteraard met... N.B. In ons huis zijn door uw mensen kieren aan getroffen in de spouw-muren nabij de kozijnen, die met de isolatie niet zijn verholpen. Als aanvulling op het isolatiepakket - uiteraard met vergoeding van de bijkomende kosten- zou het dichtkitten daarvan wel belangrijk en praktisch geweest zijn! Kan dat alsnog? Gaarne uw reactie!

We zijn op dit moment, een paar dagen na de isolatie, best tevreden.

Wat viel u in positieve zin op?

Er kwam relatief weinig “rommel” in ons huis. De “rommel” op ons terras en in de tuin is te overzien.

Zorgen dat info tijdens huisbezoek overeenkomt met info tijdens installatie, dat dit verschilt zorgt voor twijfel over deskundigheid

Info tijdens huisbezoek klopte niet met constatering van de mannen die de isolatie uitvoerden. Rommelig achtergelaten aan achterzijde. Moesten nogmaals terugkomen om roosters te plaatsen.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke mannen, uitgebreid antwoord op vragen

Bedankt voor uw feedback.
Vervelend om te lezen hoe het verlopen is, en dat de uitvoering een andere constatering had als de expert.
Tevens had bij de isolatie ook de...
Bedankt voor uw feedback.
Tevens had bij de isolatie ook de roosters geplaatst moeten worden.
Excuses dat wij hiervoor nogmaals moesten terug komen.
Wij zullen dit dan ook intern doorzetten naar de uitvoering.
Veel plezier met de aangebrachte isolatie.
En wij wensen u alvast een fijn weekend.
Team Nederland Isoleert.

F.Koekkoek

Gewoon zo doorgaan

wegens energie besparing

het uitleg en afhandeling

Offerte en factuur moeten gelijk zijn

Heldere uitleg en afweging over voor of nadelen

Snelheid

Bedankt voor uw review.
Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons en de snelle service die wij aanbieden.
Wij wensen u alvast een fijn weekend.
Met vriendelijke...
Bedankt voor uw review.
Wij wensen u alvast een fijn weekend.
Team Nederland Isoleert.

Familie in 't Veld

Betere uitleg tijdens sales- en uitvoeringsfase. Betere organisatie.

Ik heb met drie verschillende aspecten cq afdelingen te maken gehad. Alle drie hebben zij een underscore.
Sales: Heel vriendelijk, iets te amicaal wellicht maar dat is ook mijn schuld. Heeft in eerste instantie mijn vrouw 2200 euro voorgelegd om "even te tekenen" en pas toen ze dit eerst met mij wilde bespreken, ging er korting van af en kwam het bedrag op 1920 euro. Dat hebben we getekend en later heb ik mij pas gerealiseerd dat dit bedrag best heel erg hoog is. Sales had dit best even ruimer met mij door kunnen nemen in plaats van mijn aandacht te leiden naar een amicaal verhaal over onze gemeenschappelijke geboortestad.

Vervolgens kwam er maar niemand op de geplande datum van uitvoering en heb ik zelf gebeld of ze nog kwamen. Bleek dat ze niet kwamen en werd er een andere datum geprikt. Die werd afgezegd en gezet op de dag ervoor. Vervolgens kreeg ik een telefoontje op die dag dat ze de planning niet gingen halen en dan toch maar naar de dag erna gingen. Vijf minuten later stonden ze toch voor de deur.

De werkzaamheden werden uitgevoerd door mensen die niet zo tevreden bleken over het bedrijf, maar ook erg slordig te werk gingen, althans één van hen. Er is een plantenpot gevallen en slordig opgeruimd. Ramen moesten allemaal gewassen worden want die zaten onder de troep. Al het verschoven materiaal werd niet teruggezet na de werkzaamheden en tot overmaat van ramp lag er een behoorlijke tak van onze prachtige boom op de grond waarschijnlijk als gevolg van het te dichtbij zetten van de bus waarmee ze kwamen.

Iedereen was wel aardig en beleefd.

Wat viel u in positieve zin op?

Ze waren allemaal aardig en beleefd

Stolk

Snelheid,duidelijk

Zoek het uit

te duur

niets

Bedankt voor uw feedback.
Vervelend dat de offerte hoger uit is gevallen als verwacht.
Helaas kunnen wij aan de prijzen niks veranderen.
Onze excuses voor het...
Bedankt voor uw feedback.
Vervelend dat de offerte hoger uit is gevallen als verwacht.
Helaas kunnen wij aan de prijzen niks veranderen.
Onze excuses voor het ongemak.
Nederland Isoleert.