Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Op dit moment niet.

Het is de vraag of dit überhaupt in een gesprek naar voren komt.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat alles tot nu toe op een correcte wijze heeft plaatsgevonden.

Betere communicatie, meer zorgvuldige monteurs

het huis is heel vies opgeleverd en het balkon is beschadigd, onduidelijkheid over spouwscheiders. bovendien had ik gevraagd of men maandag in de middag kon komen, geen probleem dat stond zo in de... het huis is heel vies opgeleverd en het balkon is beschadigd, onduidelijkheid over spouwscheiders. bovendien had ik gevraagd of men maandag in de middag kon komen, geen probleem dat stond zo in de planning werd mij verteld. Op vrijdagavond om 17:55 uur krijg ik een mail dat men in de ochtend komt en ik kon niet meer bellen omdat te veranderen. Ik zag de mail na 18 uur.

Wat viel u in positieve zin op?

aardige adviseur, aardige monteurs maar de laatste hebben geen goede afwerking geleverd, want mij ook doet twijfelen of wat ik niet zie wel goed is opgeleverd.

Kim Rienks-Phua

Dat de monteurs hun werk niet teveel met de eigenaar meedelen. Wat tegenslagen moeten ze bespreken met Nederland isoleer.

De expert van Nederland isoleert

Jasper

De adviseur die kwam had allemaal mooie praatjes. Niks gelogen opzich, maar volgens hem kon het allemaal wel, maar toen het eerste team kwam om het uit te voeren leek het ineens onmogelijk.... De adviseur die kwam had allemaal mooie praatjes. Niks gelogen opzich, maar volgens hem kon het allemaal wel, maar toen het eerste team kwam om het uit te voeren leek het ineens onmogelijk. Adviseurs en planning kunnen dus wel beter afstemmen met de jongens die het moeten doen of dingen wel kunnen en hoeveel tijd het kost. Bij mij zijn ze 2 keer terug moeten komen, maar ik begreep van de uitvoerders dus ook dat ze dezelfde dag dus ook bij iemand anders weer af hebben moeten zeggen en dat dit bijna elke dag wel gebeurd.

Het lijkt er op dat niet alle teams van Nederland Isoleert de zelfde drive hebben om klanten blij te maken, dat is net even een minpuntje.

Wat viel u in positieve zin op?

Het tweede team dat het bij ons kwam proberen had een lastige klus, maar hebben toch alles gedaan om het voor elkaar te krijgen. Harde werkers en uiterst klantvriendelijk!

Isolatie expert verbeteren

De isolatie expert vond ik niet erg klantvriendelijk.
De mensen die de werkzaamheden hebben uitgevoerd waren dit wel.

Wat viel u in positieve zin op?

de monteurs waren harde werkers

Zorg voor verkopers die een beetje vies durven worden.

Verkoper niet kundig genoeg voor het bepalen van wat nodig is, hoeveel nodig is en het inschatten van de meters. Hierdoor kan je uiteindelijk €600 meer betalen dan volgens offerte is afgesproken.

Montage was top.

Ik zal het aanbevelen
het werk ziet er netjes uit

Goed werkende monteurs

Martin Smit

Keurig geregeld, in 2 uur klaar, filmpje van het resultaat ontvangen. Ziet er goed uit en heeft merkbaar effect op de kamer temperatuur ‘s ochtends

Vriendelijk en snel

c.w. pot

Site verbeteren. betere uitleg hoe de monteurs te werk gaan.

Wat viel u in positieve zin op?

kennis over isolatie van muren

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback.
Wij zullen dit zeker intern meenemen.
Wij wensen u nog een fijne dag.
Team Nederland Isoleert.

De expert/verkoper moet zich beter oriënteren

uitvoering goed, expert minder

snelheid