Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Paans

Ga zo door misschien iets meer duidelijkheid hoeveel ruimte jullie nodig hebben op straat

Aanbevolen : goede afspraken duidelijkheid snel inspelen op veranderingen tijdsplanning en financ afhandeling , mee denken van uitvoerend team .

Meedenken

Pol

Betere meting bij eerste afspraak (offerte) en betere vastlegging dat er vocht problemen zijn (je steeds opnieuw uitleggen)

Isolatie aanbrengen en regelen afspraak verliep prima. Vocht meting bij eerste afspraak was onvoldoende. Daarom tot drie keer toe een nieuwe afspraak gemaakt en zijn aanvullende richt gaten geboord.

Wat viel u in positieve zin op?

Snel regelen afspraken, isolatie snel aangelegd

goede afhandeling en service

klantvriendelijk en goede uitleg

Geachte klant,
Bedankt voor uw review.
Erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent.
Geniet van de isolatie.
En wij wensen u nog een fijne dag.
Team...
Geachte klant,
Bedankt voor uw review.
Erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent.
Geniet van de isolatie.
En wij wensen u nog een fijne dag.
Team Nederland Isoleert.

Knoppien

Communicatie

professioneel, snel en zorgvuldig

geen opdringerige verkoop praatjes

F. van Dulm

Volg een cursus omgaan met klanten

NL Isoleert komt offerte niet na; ondanks mails, toezeggingen te worden teruggebeld gebeurt dat niet; wordt niet van te voren ingelicht dat wordt gebruik gemaakt van onderaannemers die moeizaam... NL Isoleert komt offerte niet na; ondanks mails, toezeggingen te worden teruggebeld gebeurt dat niet; wordt niet van te voren ingelicht dat wordt gebruik gemaakt van onderaannemers die moeizaam Nederlands spreken en vragen niet begrijpen ( verder keurige en vriendelijke achterelkaar doorwerkende uitvoeders!)

niets

Isolatie "expert" klantvriendelijker laten zijn.

Verkoper was niet klantvriendelijk, monteurs wel en hebben goed werk geleverd.

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk bedankt voor uw review. Wij zullen uw feedback omtrent de expert intern doorzetten om te bespreken zodat we dit wellicht in de toekomst kunnen verbeteren. Wij zijn blij om te vernemen dat de isolatie verder naar wens is gegaan. Wij willen u dan ook veel plezier wensen van de aangebrachte isolatie, en mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen vernemen wij dit uiteraard graag.

Lis Engelsman

Zie hierboven met betrekking tot schoonmaken

De gesprekken en de medewerkers waren prettig en vriendelijk. De werkzaamheden zijn voor zover ik kan beoordelen goed uitgevoerd, echter werd er wel erg veel isolatiemateriaal achter gelaten. Onze... De gesprekken en de medewerkers waren prettig en vriendelijk. De werkzaamheden zijn voor zover ik kan beoordelen goed uitgevoerd, echter werd er wel erg veel isolatiemateriaal achter gelaten. Onze voor- en achtertuin lagen vol en we hebben ook nog veel isolatie parels op ons erkerdakje gevonden. Hier kwam ik pas achter nadat de mannen al waren vertrokken. Ik had het erg netjes gevonden als dit was opgeruimd, want dit spul moet niet in de natuur terecht komen / opgegeten worden door huisdieren. Ik was nu zelf erg druk met opvegen en opzuigen, niet helemaal wat ik had verwacht bij deze klus. Wellicht is het een idee dat er een industriële stofzuiger wordt meegenomen zodat na het afronden van de werkzaamheden al het geknoeide materiaal opgeruimd kan worden? Beter voor het milieu en prettig voor de opdrachtgever.

Vriendelijke mensen

Geachte mevrouw Engelsman,
Geachte mevrouw Engelsman,
Hartelijk bedankt voor uw review. Wij zullen uw feedback zeker meenemen om intern te bespreken zodat we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Heeft u toevallig foto's van het achtergelaten isolatiemateriaal? Indien u deze nog heeft zouden wij deze graag ontvangen.
Customer Care

Vooral doen wat je beloofd tijdens een verkooppraatje

De verkoper vertelde dat er, voordat werd begonnen met impregneren, rondom het huis bescherming op de grond werd gelegd en de ramen werden afgeplakt. Helaas is dit niet gebeurd. Daardoor heb ik denk... De verkoper vertelde dat er, voordat werd begonnen met impregneren, rondom het huis bescherming op de grond werd gelegd en de ramen werden afgeplakt. Helaas is dit niet gebeurd. Daardoor heb ik denk ik teee keer te veel betaald!

Wat viel u in positieve zin op?

De mensen die de werkzaamheden uitvoerden waten vriendelijk en deden goed hun werk

Geachte heer/mevrouw,
Wij vinden het vervelend om te vernemen dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan omtrent het impregneren van de woning. Graag komen wij met u in contact op dit verder te bespreken. Zou u ons een mail kunnen sturen met uw klantnummer erin? Dan komen we er graag op terug.
Customer Care

De verkoper heeft 2 flinke steken laten vallen. De monteurs wisten niet dat één van de spauwmuren binnen is. En heeft 11 m2 te weinig gemeten. Verder was de kruipruimte nat en was er dus grondzeil... De verkoper heeft 2 flinke steken laten vallen. De monteurs wisten niet dat één van de spauwmuren binnen is. En heeft 11 m2 te weinig gemeten. Verder was de kruipruimte nat en was er dus grondzeil nodig in tegenstelling tot wat de verkoper vertelde. Deze is niet in de kruipruimte geweest en heeft er dus geen goed beeld van gehad. Het is jammer dat de monteurs die fouten moeten oplossen, incl. aanvragen van een nieuwe offerte voor het grondzeil en de extra meters.

Ik heb al aanbevolen bij familie

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs zijn harde werkers en vriendelijk

Zou fijn zijn als er bij het gaten boren in huis de stof wordt afgezogen!
Was een bende op zolder en de garage/berging!!
De klus was laat in de middag, was duidelijk te merken dat het een...
Zou fijn zijn als er bij het gaten boren in huis de stof wordt afgezogen!
Was een bende op zolder en de garage/berging!!
De klus was laat in de middag, was duidelijk te merken dat het een haast klus was!

Vakkundig bedrijf

Wat viel u in positieve zin op?

Korte wachttijden en snelle levering