Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Jazeker! Ruimte om te parkeren met de lange combi voor de woning was niet voorbereid. Deze x: Geluk. In geval van bezette parkeerplekken voor de woning (heel goed mogelijk!) had u de werkzaamheden... Jazeker! Ruimte om te parkeren met de lange combi voor de woning was niet voorbereid. Deze x: Geluk. In geval van bezette parkeerplekken voor de woning (heel goed mogelijk!) had u de werkzaamheden niet kunnen uitvoeren en had ik voor niets vrij gevraagd. Tip: Terdege voorbereiden in verkoopgesprek, evt. pilonnetjes ter beschikking stellen, is een absolute must!

Goed en duidelijk

Vlotheid en duidelijkheid

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk bedankt voor uw goede review! Wij zullen uw tip omtrent de parkeerplekken meenemen om intern te bespreken, wellicht dat wij dit in de toekomst nog kunnen verbeteren.
Wij willen u heel veel plezier wensen van de aangebrachte isolatie, en mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen vernemen wij dit uiteraard graag,
Customer Care

henk snoeks

omdat het vlot en goed geregeld is

vriendelijk personeel

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk bedankt voor uw mooie review, wij zijn blij om te vernemen dat u zo tevreden bent over onze diensten! Wij willen u heel veel plezier wensen van de aangebrachte isolatie, en mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen vernemen wij dit uiteraard graag.
Customer Care

Waarschuw mensen vooraf over de rommel in tuin en ook binnen via open raam vanwege stroomkabel. Als ik dat had geweten had ik bloempotten etc afgedekt.

Goed voorgelicht, afspraken duidelijk en snel, geen wachttijd van maanden, goed uitgevoerd

Wat viel u in positieve zin op?

We konden snel geholpen worden nadat adviseur offerte had uitgebracht

Ga zo door.

Ofschoon ik nog niet weet of en hoe goed de isolatie werkt zal het vast wel resultaat opleveren.

Wat viel u in positieve zin op?

Ondanks de moeilijke omstandigheden (weinig ruimte) bleven de medewerkers positief en opgewekt. De klus was in korte tijd, zonder veel overlast geklaard. Complimenten hiervoor.

Yvon

De jongens waren zorgvuldig (bijv. met het maken van de nieuwe ventilatieroosters) en het advies was rustig en goed.

Aardig

Johnny

Ga zo door

Goed advies gehad en uitleg van diverse mogelijkheden

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijk en goede uitleg werkzaamheden

k.fopma

Nvt

goede informatie over isoleren ontvangen, en werkzaamheden zijn correct uitgevoerd

Wat viel u in positieve zin op?

medewerkers werken netjes, correct en waren vriendelijk

Rouweler AFJ

Ik wil graag nog een inspectierapport

Resultaat moet ik nog afwachten!

Wat viel u in positieve zin op?

In de aankoop was sprake van 2 à 3 uur arbeid; de feitelijke klus bleek ruim binnen 1 uur geklaard!

voor de prettige samenwerking

het netjes opruimen achteraf