Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Onno

Als je op je website zegt telefonisch bereikbaar te zijn op werkdagen tussen 9:00 en 17:00, zorg dan ook dat dat telefoonnummer gehoor geeft...

Het hele proces heeft veel te veel moeite gekost, van alle telefoontjes, niet door gegane afspraken, verkeerde factuur, etc.

Wat viel u in positieve zin op?

Op zich vind ik het een goed streven om zo veel mogelijk afspraken in dezelfde regio proberen te combineren

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor uw review, wij zullen uw feedback zeker meenemen om intern te bespreken zodat we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Ik zie in ons systeem dat u mijn collega inmiddels heeft... Hartelijk bedankt voor uw review, wij zullen uw feedback zeker meenemen om intern te bespreken zodat we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Ik zie in ons systeem dat u mijn collega inmiddels heeft gesproken over de factuur en dat dit inmiddels is opgelost. Wij wensen u veel plezier van de aangebrachte isolatie, en als we u nog ergens mee kunnen helpen vernemen wij dit uiteraard graag.
Customer Care

E. Kollner

Geen enkele

Hebben mooi werk afgeleverd. Aan de muren is nauwelijks/niet te zien dat er in geboord is

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijkheid in het gehele proces van aanvraag tot en met uitvoering

Adviseur moet beter onder de vloer kijken. Komt ook kennis te kort.

Snelle afwikkeling. Duidelijke communicatie. Prima monteurs.

Wat viel u in positieve zin op?

Monteurs vonden lekkage en maakten een filmpje zodat de loodgieter dat zo gefixt had. De loodgieter was er uiterst tevreden over

Jurrian T. Krot ( prive )

De vertegenwoordiger heeft wel de m2 opgemeten maar niet de juiste dikte van de voeg waardoor een teleurstelling kwam voor de meerkosten die ontstond. Verdere inspectie van waar enkelmuur situaties... De vertegenwoordiger heeft wel de m2 opgemeten maar niet de juiste dikte van de voeg waardoor een teleurstelling kwam voor de meerkosten die ontstond. Verdere inspectie van waar enkelmuur situaties waren en waar extra afdichting moest plaatsvinden. Alvorens aanvang van uitvoering met een werknemer van u langs gelopen en aangegeven waar wat was. Dit werd meteen goed opgepakt en voorkwam onnodige problemen bij het vullen.

Wel omdat het voor zover ik het kan beoordelen bij spuwmuurisolatie deze goed en keurig is uitgevoerd.

Wat viel u in positieve zin op?

Vlot werken en vriendelijkheid van uw werknemers.

Bedankt voor uw feedback.
Erg vervelend dat door de expert zijn fout u een meerprijs kreeg om de isolatie goed te laten verlopen.
Wij willen dit dan ook verder...
Bedankt voor uw feedback.
Wij willen dit dan ook verder oppakken.
Kunt u ons een mail sturen naar contact@nederlandisoleert.nl
t.a.v. Simone
Wij zien uw mailtje graag tegenmoet.
Team Nederland Isoleert.

scouting Kameleon Kinheim Haarlem

De heer Brugman had aanbevolen om na realisering ook de gevel te laten impregneren. Met 10 jaar garantie.
Heb daar mee ingestemd, maar nog geen offerte gezien.

Tenzij er nadrukkelijk om gevraagd wordt, beveel ik nooit een bedrijf specifiek aan. Dat heeft dus niets te maken met de kwaliteit of service van het bedrijf.

Wat viel u in positieve zin op?

Korte termijn waarop het mogelijk was.

Beter afstemming met monteurs en isolatie expert/ nederland isoleert.
Nederland isoleert niet te bereiken met het telefoonnummer

Prima uitleg van isolatie expert. De prijs klopte niet met wat op de offerte stond. Het scheelde maar 1 euro, maar niet netjes.

Vriendelijke medewerkers

Louis Vermeulen

Daardoor kreeg ik de indruk dat de prijs/kwaliteits verhouding scheef ligt. Bij de bescherming van de murem viel mij op dat de medewerkers erg snel klaar waren een woning binnen 1 uur.
Daardoor kreeg ik de indruk dat de prijs/kwaliteits verhouding scheef ligt.
Graag reactie hierop

Correcte afspraken

Sneheid van werken

Bedankt voor uw feedback.
Mocht u vragen hebben over de offerte kunt u contact opnemen met de expert.
U kunt hem bereiken op het 06 nummer wat op zijn kaartje...
Bedankt voor uw feedback.
Mocht u vragen hebben over de offerte kunt u contact opnemen met de expert.
U kunt hem bereiken op het 06 nummer wat op zijn kaartje staat.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformerd.
Team Nederland Isoleert.

Jan Schuitemaker

Nee

Wisselende afspreken en slordige afwerking

Administratieve afwerking

De boormachine voorzien van een stofafzuiging. Laat na het vegen nog wel een hoop stof op de erf verharding achter.

goede isolatie en prijsverhouding

Wat viel u in positieve zin op?

de snelheid waarmee gewerkt wordt. kennis van zaken

Ans Krietemeijer

Betere planning en communicatie en betere telefonische bereikbaarheid met een mogelijkheid om een bericht in te spreken. Nu hebben we 10 x gebeld (op maandag, niet in het weekend) en kregen geen... Betere planning en communicatie en betere telefonische bereikbaarheid met een mogelijkheid om een bericht in te spreken. Nu hebben we 10 x gebeld (op maandag, niet in het weekend) en kregen geen gehoor en we zijn ook niet teruggebeld. Dat kan echt beter.

De isolatie is heel goed uitgevoerd, daar zijn we heel tevreden over. Echter de planning liet wel wat te wensen over. De verkoper had ons beloofd dat de opdracht binnen 1 of 2 weken kon worden... De isolatie is heel goed uitgevoerd, daar zijn we heel tevreden over. Echter de planning liet wel wat te wensen over. De verkoper had ons beloofd dat de opdracht binnen 1 of 2 weken kon worden uitgevoerd. Echter na ondertekeningen van de offerte werden we niet ingepland. Pas nadat we hierover contact opnamen konden we worden ingeland, maar niet op korte termijn. Daarna is de afspraak nog een paar keer verzet door Nederland Isoleert en uiteindelijk kwam er op de bewuste dag dat het vloerluik gemaakt zou worden niemand opdagen en hebben we 10 x gebeld zonder dat er werd opgenomen en meerdere keren gemaild hierover. Uiteindelijk kwam er toen in de namiddag nog een timmerman het luik zagen, maar die was hier niet blij mee en niet zo vriendelijk. We hadden het op prijs gesteld als de mensen van de planning ons in elk geval terug gebeld of gemaild hadden hierover en dat is niet gebeurd.

De jongens die de volgende dag de isolatie kwamen uitvoeren waren echter geweldig! Zo vriendelijk en geduldig en ze hebben het werk prachtig uitgevoerd en ons nog een video filmpje gestuurd van de isolatie. Er bleek een deel niet te kunnen worden geisoleerd omdat er puin lag onder de grond en een ander deel was niet diep genoeg. Daarover hebben ze gebeld met het hoofdkantoor en we kregen een goede korting op de offerte en een deel gaat nog met parels geisoleerd worden. Al met al dus goed werk, maar minder tevreden over de planning, vandaar een 7 en geen 9.

Wat viel u in positieve zin op?

De goede kwaliteit van het isolatiemateriaal, de nette afwerking, en de vriendelijke medewerkers