Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

ten Hagen

Eerlijk advies

De keurigheid van werken

Maak een kort filmpje om te laten zien wat er is gebeurt in de kruipruimte.

Schoon, je "ziet" wat er in de kruipruimte komt.

Wat viel u in positieve zin op?

De vriendelijkheid en de zeer duidelijke uitleg van de verkoper!
Maar ook de twee werknemers die de isolatie aanbrachten. Geweldig positief!!

Thomas

Snelle service, deskundige adviseur. En hele goede monteur

Erg vrolijke medewerkers

A. Castelijns

Ga zo door.

werken schoon en snel. vragen eerst goed of er nog bijzonderheden zijn zoals brievenbus of iets dergelijks voordat begonnen wordt. alles wordt netjes schoon en opgeruimd achtergelaten. zeer... werken schoon en snel. vragen eerst goed of er nog bijzonderheden zijn zoals brievenbus of iets dergelijks voordat begonnen wordt. alles wordt netjes schoon en opgeruimd achtergelaten. zeer vriendelijk personeel.

Wat viel u in positieve zin op?

snelheid van installatie, dus de ervaring.

Bedankt voor uw mooie review.
Erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de uitvoering. En dat alles naar wens verlopen is.
Wij wensen u veel plezier met de...
Bedankt voor uw mooie review.
Wij wensen u veel plezier met de isolatie.

Roberto

Gewoon zo door gaan met de klantvriendelijkheid.

Wel aanbevelen. klantvriedelijkheid en je weet waar je aan toe bent.

Wat viel u in positieve zin op?

De vriendelijkheid.En met een glimlach de klant benaderen.

J.N. Bremmer

Uw administratie op orde te brengen

U heeft uw administartie niet op orde. Ik heb 2 x iemand van u thuis gehad, maar toch kwam de firma om de oude isolatie te verwijderen zonder de daarvoor benodigde machine. Nu krijg ik een rekening... U heeft uw administartie niet op orde. Ik heb 2 x iemand van u thuis gehad, maar toch kwam de firma om de oude isolatie te verwijderen zonder de daarvoor benodigde machine. Nu krijg ik een rekening van u dat de werkzaamheden zijn voltooid maar de helft is nog maar gedaan. u moet uw administratie beter op orde brengen want dit is een zooitje.

Wat viel u in positieve zin op?

plezierige en goed geinformeerde medewerkers

Bedankt voor uw feedback.
Erg vervelend dat wij niet de juiste benodigdheden bij ons hadden voor de isolatie te verwijderen.
En dat u daarnaar ook meteen de rekening...
Bedankt voor uw feedback.
En dat u daarnaar ook meteen de rekening heeft ontvangen.
Dit is uiteraard niet de bedoeling geweest.
Wij zullen dit dan ook intern onderzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren.
Onze excuses voor het ongemak.
Team Nederland isoleert.

Ralduin. J.

De “kruimels” ook opruimen. Bij het kozijn van de voordeur komt door een naad steeds materiaal naar buiten. Dat zou afgekit kunnen worden. Dat moet dan weer door een ander gedaan worden. Dat had ook... De “kruimels” ook opruimen. Bij het kozijn van de voordeur komt door een naad steeds materiaal naar buiten. Dat zou afgekit kunnen worden. Dat moet dan weer door een ander gedaan worden. Dat had ook direct na het isoleren gedaan kunnen zijn, strak en afgewerkt. =Kritiekpuntje.

Op dit moment moet ik nog het resultaat van de isolatie afwachten. De wijze waarop het aangebracht werd leek mij prima gedaan, ook het optreden van de mannen die het werk uitvoerden was heel... Op dit moment moet ik nog het resultaat van de isolatie afwachten. De wijze waarop het aangebracht werd leek mij prima gedaan, ook het optreden van de mannen die het werk uitvoerden was heel correct. Dus mijnerzijds geen kritiek!

Wat viel u in positieve zin op?

De snelle uitvoering van het werk. Zie verder hierboven

Bedankt voor uw mooie review.
Fijn om te lezen dat alles goed verlopen is.
Ook het kritiekpuntje zullen wij meenemen.
Excuses dat wij dit niet op voorhand hebben...
Bedankt voor uw mooie review.
Fijn om te lezen dat alles goed verlopen is.
Ook het kritiekpuntje zullen wij meenemen.
Excuses dat wij dit niet op voorhand hebben doorgegeven.
Geniet van uw isolatie.
En wij wensen u nog een fijne dag.

Van der Harg

Communicatie verbeteren tussen klant,Nederland Isoleert en monteurs

De vriendelijkheid en duidelijkheid tijdens de opname en uitvoering waren erg goed.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs waren zeer vriendelijk en ruimde alles keurig weer op.

Bedankt voor uw mooie review.
Ondanks dat de communicatie niet altijd goed verlopen is, zijn wij blij om te zien dat wel tevreden bent over onze diensten.
Onze excuses...
Bedankt voor uw mooie review.
Onze excuses voor de stroeve communicatie.
Wij wensen u veel plezier met de aangebrachte isolatie.

K. De vries

Eigen stofzuiger mee nemen en deze tijdens boor werkzaamheden te gebruiken.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelle afhandeling en goede uitleg

Bedankt voor uw feedback.
Wat vervelend om te lezen dat de uitvoering de stofzuiger vergeten was, en gebruik heeft moeten maken van die van u.
Excuses voor het...
Bedankt voor uw feedback.
Excuses voor het ongemak.

P v haastert

Inschatting bigbacks