Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert

gj zwep

Niks

professionaliteit

Ida Wiersma

Er lag nog wel wat isolatiemateriaal aan de straat, waar de vrachtwagens gestaan hebben. Dit hebben we zelf even opgeveegd.

Prima advies en uitvoering. Houden zich aan afspraken

Wat viel u in positieve zin op?

Tijd genomen voor advies, meekijken met de camera om puin te detecteren. Transparantie dus.

Dat er een stofzuiger wordt meegenomen door de installateurs, de hele straat ligt nu vol met (kunststof) korreltjes.

Goed advies na degelijke controle van de spouwmuur en de kruipruimtes

Wat viel u in positieve zin op?

Kwamen op tijd en werkten snel (vloerisolatie)

Rendement over 1 jaar te evalueren

Advies en uitvoering waren prima

Keurige medewerkers

Melissa

Vloer isolatie mag wel wat voordeliger aangeboden worden jammer dat dit eigenlijk duurder is dan spouwmuur isolatie en als je ziet het verschil in werkzaamheden snap ik dat dus niet helemaal voelt... Vloer isolatie mag wel wat voordeliger aangeboden worden jammer dat dit eigenlijk duurder is dan spouwmuur isolatie en als je ziet het verschil in werkzaamheden snap ik dat dus niet helemaal voelt een beetje als zonde geld (sorry)

Super vriendelijke heren, werken hard maar telkens met een glimlach super fijne ervaring

Wat viel u in positieve zin op?

Dat elke medewerker even enthousiast was bij aankomt, glimlach op het gezicht heel belangrijk in deze tijd. En teamwork zoals het hoor. En niet te vergeten ze waren beide keren perfect optijd ik... Dat elke medewerker even enthousiast was bij aankomt, glimlach op het gezicht heel belangrijk in deze tijd. En teamwork zoals het hoor. En niet te vergeten ze waren beide keren perfect optijd ik houd daarvan dus echt super.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke en deskundige medewerkers, werkzaamheden konden snel plaatsvinden

Netjes geïnstalleerd, betrouwbaar

Professionele werkwijze

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw mooie review.
Fijn om te lezen dat u zo tevreden over ons bent.
Veel plezier met de isolatie.
En wij wensen u alvast een fijn weekend.
Met...
Bedankt voor uw mooie review.
Fijn om te lezen dat u zo tevreden over ons bent.
Veel plezier met de isolatie.
En wij wensen u alvast een fijn weekend.
Team Nederland Isoleert.

Wat viel u in positieve zin op?

dat de mannen erg netjes werkten bij de isolatie van onze vloer

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw mooie review.
Erg fijn om te lezen dat u zo tevreden over ons bent.
Wij wensen u veel plezier met de isolatie.
Team...
Bedankt voor uw mooie review.
Erg fijn om te lezen dat u zo tevreden over ons bent.
Wij wensen u veel plezier met de isolatie.
Team Nederland Isoleert.

J. Meijning

Betere onderbouwing van de prijs.

Geen bijzonderheden. Goede installatie. Wel tamelijk duur. Eenvoudig werk, weinig oppervlakte min. Prijs 1000,-. Onduidelijk waarom dat zo is.

Snelle levering.