Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Melissa

Vloer isolatie mag goedkoper behoorlijk duur in vergelijking met spouwmuur

Duidelijk gesprek gehad en snelle service weinig minpunten tot nu toe

Wat viel u in positieve zin op?

De vriendelijkheid in het geheel van de persoon aan de telefoon tot aan de heren in huis

Betere communicatie vanuit berichtgeving

goed advies en keurig en schoon opgeleverd

schoon en netjes gewerkt

J.A.G. de Jong

Vind alleen dat men na afloop van het isoleren van de buiten muren de vloer netter moeten achterlaten. ik heb foto's genomen van hoe wij het aan troffen, vond ik niet professioneel.
verder ben...
verder ben ik met de isolatie tevreden.

Wat viel u in positieve zin op?

positieve houding van het personeel

Guido van Vliet

Zie mijn eerste opmerkingen over de arbeidsomstandigheden. De arbeidsveiligheid is ernstig tekort geschoten. Ook werd er door de werkers die de spouwmuurisolatie aanbrachten niet milieubewust gewerkt.

De werkzaamheden werden uitgevoerd door 2 verschillende bedrijven, waarvan de medewerkers geen Nederlands spraken. Ook werden de werkzaamheden uitgevoerd zonder dat er voldaan werd aan de... De werkzaamheden werden uitgevoerd door 2 verschillende bedrijven, waarvan de medewerkers geen Nederlands spraken. Ook werden de werkzaamheden uitgevoerd zonder dat er voldaan werd aan de arbeidsveiligheid. Er werd gewerkt op hoogte zonder valbeveiliging en er werd gewerkt onder de vloer zonder ventilatie. In beide gevallen werd er niet gewerkt met persoonlijke beveiligingsmiddelen.
De muurisolatie is via verschillende gaten in het milieu, op het dak en onder de dakpannen terecht gekomen. Dit werd n iet opgeruimd en ik heb dagen isolatiemateriaal moeten oprapen.

Wat viel u in positieve zin op?

De isolatie kon op korte termijn gedaan worden

Bedankt voor uw feedback.
Spijtig om te horen dat de uitvoering niet goed opgeruimd heeft, dit zijn wij uiteraard wel verplicht.
In zo'n situaties kunt u altijd met ons...
Bedankt voor uw feedback.
In zo'n situaties kunt u altijd met ons kantoor bellen.
Betreft de veiligheid, de monteurs moeten altijd volgens richtlijnen werken.
Graag zouden wij willen weten waarop dit gebaseerd is.
U kunt met ons in contact komen via onderstaand e-mail adres.
contact@nederlandisoleert.nl
t.a.v. Simone
Excuses voor het ongemak.
Team Nederland Isoleert.

Meer aandacht voor de uitvoer. En niet drie klussen op een dag inplannen waardoor de werklui gehaast werken + er te weinig man waren.

Bij bijna elk geboord gat zijn er bakstenen gechipt. Behoorlijke beunhazen dus. Ook zouden er drie man komen voor opbouwen steiger. Waren er maar twee waardoor alles met ladders moest gebeuren.

Nvt

Bedankt voor uw review.
Onze excuses dat ze te weinig personeel gestuurd hebben voor de klus en dat ze daardoor gehaast te werk zijn gegaan.
U geeft ook aan dat de...
Bedankt voor uw review.
U geeft ook aan dat de bakstenen gechipt zijn, graag zouden wij hier een foto van willen hebben.
U kunt ons een mail sturen op : contact@nederlandisoleert.nl
t.a.v. Simone
Team Nederland isoleert.

Wat viel u in positieve zin op?

Snel reageren en afspraken nakomen

Ieder maakt zijn eigen keuze. Ik weet nog niet of het mij scheelt op de stookkosten.

Goede afspraken

Goed advies en goede medewerkers die de isolatie hebben aangebracht

Monteurs werkten netjes

Werkmannen van Isoprofs spraken alleen engels, hebben fouten gemaakt (kabel aangeboord), rookten (weliswaar buiten maar wel hinderlijk)

De uitvoering van de werkzaamheden was slecht

niks

Bedankt voor uw review.
9 van de 10 werkmannen spreken bij ons Engels, aangezien dit een algemene taal is, zou dit geen probleem moeten zijn.
Mocht u dit als probleem...
Bedankt voor uw review.
Mocht u dit als probleem ervaren, kunt u altijd ons vaste nummer bellen voor vragen.
Onze excuses dat u dit als vervelend heeft ervaren.
Wij wensen u nog een fijne dag.

Verhoef

Beter opruimen! Ze komen altijd met zijn tweeen maar een staat de helft van zijn tijd niets te doen en zou toch meer kunnen gaan opruimen.

Niet omdat het toch wel cowboys zijn het moet allemaal vlug en ze ruimen niets op! Ik ben zeker 2 dagen bezig geweest om het weer toonbaar te maken

Wat viel u in positieve zin op?

De vertegenwoordiger was wel oke, heeft alles rustig uitgelegd en nam er de tijd voor

Bedankt voor uw feedback.
Wij vinden het erg vervelend om te horen dat uitvoering niet goed opgeruimd heeft.
Wanneer dit niet gebeurd zijn wij verplicht om terug te komen...
Bedankt voor uw feedback.
Wanneer dit niet gebeurd zijn wij verplicht om terug te komen om te zorgen dat het netjes achtergelaten wordt.
Onze excuses dat u hier zelf 2 dagen aan kwijt bent geweest.