Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

In overleg gaan met de klant als er fouten gemaakt worden; overleg voeren met de expert die offerte opmaakt, niet gaan lopen janken als ze zelf een fout maken en met staart tussen de benen... In overleg gaan met de klant als er fouten gemaakt worden; overleg voeren met de expert die offerte opmaakt, niet gaan lopen janken als ze zelf een fout maken en met staart tussen de benen vertrekken zonder iets van communicatie omdat ze denken meer werk is als is ingeschat, maar met oplossingen komen.

Begin contact tot aan offerte was goed, duidelijk en professioneel. Daarna gaat alles mis: opdracht van 3 dagen wordt gepland als 1dag, het verkeerde team wordt gestuurd wat hier blijkbaar niet op... Begin contact tot aan offerte was goed, duidelijk en professioneel. Daarna gaat alles mis: opdracht van 3 dagen wordt gepland als 1dag, het verkeerde team wordt gestuurd wat hier blijkbaar niet op ingesteld is, het team weet verder niets van wat de opdracht is of wat er besproken is. De offerte die ik laat zien wordt afgekeurd als slecht en na een telefoontje worden de kosten van deelwerkzaamheden direct verdubbeld. Ik geef daarop geen akkoord en meteen wordt heel de boel geannuleerd zonder dat er naar een passende oplossing gezocht wordt of iets van overleg is. Bizar bedrijf wat je veel tijd kost en alleen maar irritatie en teleurstelling voor terug krijgt.

Wat viel u in positieve zin op?

Het begin contact met de expert die de offerte opmaakt

Bedankt voor uw bericht.
Spijtig om te lezen dat u deze nare ervaring met ons heeft.
Bedankt voor uw bericht.
Spijtig om te lezen dat u deze nare ervaring met ons heeft.
Wanneer iets niet mogelijk blijkt te zijn, zullen wij altijd opzoek gaan naar een oplossing.
Wij zouden het dan ook prettig vinden als u op deze review zou willen reageren met u klantnummer, of per e-mail ons wilt benaderen. Dan kijken wij graag met u mee.
contact@nederlandisoleert.nl
T.a.v. Simone
Excuses voor hoe het verlopen is.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Beverdam

Prijs / werk verhouding

Netjes en goed werk.

Vriendelijk/nette jongens

Marleen Thijssen

Wat meer korting geven ;-)

Het personeel werkte goed en was vriendelijk.
Maar ik vindt het wel een hoog bedrag voor die 2 uurtjes werk!

Het vakmanschap.

Loozen

Zorg voor deskundige voegers en stuur niet dezelfde terug als er een klacht over is

Zeer slechte kwaliteit van voegwerk na verwijderen spouwvervuiling. Ook schoonmaak na muurisolatie is dermate slecht gebeurd dat wij het daags erna zelf gedaan hebben om blijvende schade te... Zeer slechte kwaliteit van voegwerk na verwijderen spouwvervuiling. Ook schoonmaak na muurisolatie is dermate slecht gebeurd dat wij het daags erna zelf gedaan hebben om blijvende schade te voorkomen. Men is 3 keer terug moeten komen om voegwerk enigszins toonbaar te krijgen. Ook was men deel van voorgevel “vergetende isoleren”.!!!

Wat viel u in positieve zin op?

Opsturen van foto’s over slecht voegwerk en poetswerk leverde een bloemetje op

Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback.
Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat het niet verlopen is zoals verwacht.
Het is uiteraard niet de bedoeling dat wij de muur niet goed...
Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback.
Het is uiteraard niet de bedoeling dat wij de muur niet goed genoeg schoonmaken, en u dit werk op u moet nemen. En dat wij drie keer moeten terug komen om het voegwerk goed achter te laten.
Hiervoor onze excuses.
Dit is uiteraard niet de werkwijze die wij hanteren.
Zou u ons een mail kunnen sturen op contact@nederlandisoleert.nl
t.a.v. Simone
Graag kom ik met u hierover in contact.
Alvast bedankt.

Vloerisolatie meer propageren

snelle installatie

Nvt

goede duidelijke uitleg en snelle service

snelle service

Geachte klant,
Bedankt voor uw mooie review.
Erg fijn om te vernemen dat alles goed verlopen is, en u tevreden bent over onze diensten.
Wij wensen u nog een fijne dag.
Met...
Geachte klant,
Bedankt voor uw mooie review.
Wij wensen u nog een fijne dag.

Esther Kroon

Beter monitoren of een klus uit loopt en dit dan sneller communiceren. Werd gebeld dat ze er tussen 1-2 uur zouden zijn. Na wat uren er tussen en heen en weer gebel waren ze er pas om 18:10 uur..

Goede, snelle communicatie. Snelle uitvoering na consult.

Wat viel u in positieve zin op?

Gemak en plezier waarmee de werkzaamheden werden uitgevoerd, ondanks dat het laat op de dag was. Alle 3de medewerkers waren stuk voor stuk vriendelijk.

Bedankt voor uw review.
Onze excuses dat wij op de dag van uitvoering niet op het afgesproken tijdstip aanwezig waren.
Dit is uiteraard niet de bedoeling.
We vinden...
Bedankt voor uw review.
Dit is uiteraard niet de bedoeling.
We vinden het wel fijn om te lezen dat ondanks de uitvoering later was, u wel tevreden bent over ons.
Bedankt hiervoor!
Wij wensen u veel plezier met de isolatie.

Henk Tetteroo

Verder niet.

Er is gewoon goed gewerkt.

Wat viel u in positieve zin op?

Er is goed en snel gewerkt.

Sjoerd Rinsma

Ook een goede spouwmuur oplossing uitvoeren, zoals nu mogelijk is bij Thermo Solutions

Goede professionele benadering en afhandeling

Nette werkzaamheden

Metz

Mailing/telefonisch contact ging stroef, niet goed te verstaan en geen beginmelding ontvangen

top geregeld en snel afgehandeld

vriendelijk personeel