Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

N.v. t.

N.v t.

n.v. t.

ik wil jullie ook bedanken voor de goede afwerking daarom beveel ik jullie ook aan bij anderen en daarom het cijfer 9

snelheid van de medewerkers

Kom je gemaakte afspraken na!!!

Afspraken worden slecht nagekomen en gewoon maar uitgesteld. De informatieverstrekking door de vertegenwoordiger was uitstekend.

Afwerking was prima gedaan

Bij het eerste gesprek werd gezegd dat er in ons huis;3 gaten per muur zouden worden gemaakt. Toen de monteurs er waren zeiden ze nee dit is veel te weinig. Nu heb ik intotaal 14 gaten in mijn muur.... Bij het eerste gesprek werd gezegd dat er in ons huis;3 gaten per muur zouden worden gemaakt. Toen de monteurs er waren zeiden ze nee dit is veel te weinig. Nu heb ik intotaal 14 gaten in mijn muur. Prima, maar laat dit op voorhand even weten. Ook zou ons huis netjes achter gelaten worden. Maar de monteurs hadden geen stofzuiger mee. Hoe kun je een huis netjes achter laten, wanneer je zoveel gaten boord. Er 2 uur lang mensen door je huis heen lopen en het materiaal in je huis ligt. Met een stofblik en veger kom je er dan niet. Dit viel mij erg tegen. Het ligt dus niet aan de monteurs die kunnen er niets aan doen. Maar tegen mensen om mij heen zei ik.. Ik kan mij niet voorstellen dat ze dit ook doen bij mensen met meer geld. Erg jammer. Want wij hebben er voor gespaard om dit mogelijk te maken. Beloof op voorhand niet dat het gebeurd. Als je iets niet waar kan maken. Want ook wij hebben er voor betaald.

Duidelijke communicatie. Goede uitleg van 't product.

Wat viel u in positieve zin op?

Prettig personeel. Duidelijke uitleg.

van arkel

Beter opruimen en schoonmaken na isolatie

Goed product

snelheid

Buitenhuis

Op zondag ook een bevestiging geven wanneer de monteurs komen om te isoleren. Wij hebben niets ontvangen en er was ook niemand te bereiken op dat moment. Dus de volgende dag maar afwachten wanneer... Op zondag ook een bevestiging geven wanneer de monteurs komen om te isoleren. Wij hebben niets ontvangen en er was ook niemand te bereiken op dat moment. Dus de volgende dag maar afwachten wanneer er iemand kwam.

deskundig personeel

Wat viel u in positieve zin op?

het intake gesprek en duskundigheid

Fred gerritse

Vriendelijk en goede kwaliteit

Goede informatie

Boer

?

Slechte voorlichting

Niets

Bedankt voor uw review.
Vervelend om te lezen dat de voorlichting slecht was.
Bedankt voor uw review.
Vervelend om te lezen dat de voorlichting slecht was.
Graag zouden wij uw verhaal willen aanhoren, zodat wij dit in de toekomst kunnen voorkomen.
Excuses voor het ongemak!
Als u ons een mail stuurt op : contact@nederlandisoleert.nl t.a.v. Simone zullen wij z.s.m. met u contact opnemen.
Alvast bedankt!

Zonnenberg

Zorgen dat problemen worden opgelost en niet aan de klant overlaten

De isolatie zelf is goed verlopen. Er is echter iets misgegaan met de draden van een stopcontact in de woonkamer die via de kelder lopen. Vanuit de klantenservice wordt aangegeven dat ik het zelf op... De isolatie zelf is goed verlopen. Er is echter iets misgegaan met de draden van een stopcontact in de woonkamer die via de kelder lopen. Vanuit de klantenservice wordt aangegeven dat ik het zelf op mag gaan lossen en dat afhankelijk van het schaderapport er een vergoeding volgt. Zeer onbevredigend.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid van aanbrengen en het effect van de isolatie

Geachte Zonnenberg,
Geachte Zonnenberg,
Bedankt voor uw review.
Wat vervelend om te horen dat het stopcontact niet meer naar behoren werkt. Helaas hebben wij geen elektricien in dienst. U kunt zelf een elektricien inschakelen voor het stopcontact. Als de elektricien constateert dat de schade is veroorzaakt door de isolatie en hiervoor een aansprakelijkheidsrapport voor kan sturen, dan zullen wij de schade voor u betalen.
Als blijkt dat de schade niet is veroorzaakt door de isolatie, zijn wij helaas niet verantwoordelijk voor de kosten.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

A.J van Vliet

Isolatiemateriaal en arbeidsloon apart specificeren.

Snelle service aardige mensen, goed materiaal.

Wat viel u in positieve zin op?

De kennis van de opnemer. En de snelheid van het plaatsen.

Bedankt voor uw review.
Wij vinden het erg fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze expert.
En dat de service snel is en we met goed materiaal werken.
Bedankt...
Bedankt voor uw review.
Wij vinden het erg fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze expert.
En dat de service snel is en we met goed materiaal werken.
Bedankt hiervoor!
Wij wensen u nog een fijne dag.