Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

professionele en vriendelijke organisatie

professionaliteit van alle betrokkenen

Verkoper zou vaker moeten meelopen met de praktijkuitvoerders.

Aanpak was efficient en snel. Doorpakken binnen een paar weken alles geregeld.
Aanpak was efficient en snel. Doorpakken binnen een paar weken alles geregeld.
Wel vreemd was de slechte afstemming tussen de verkoper en de uitvoerders a) over behoud luchtkanaal b) over kruipruimteroosters c) over hoe de hoogte op de gevel te bereiken (je zou toch zeggen: dat is een standaard probleem bij gevelisolatie. De uitvoerders weigerden de 1e keer het werk aan te vangen, en legden het probleem bij mij! ipv bij hun leidinggevende.) Tweede team pakte gewoon wel door.

Snelle aanpak.

Josefina Willems Pauwels

Geen, ga zo door!!!

Degene die bij ons de offerte heeft uitgebracht, beschikte over veel expertise en juiste uitleg. De heren die de isolatie hebben aangebracht zijn kundig

Wat viel u in positieve zin op?

Expertise, weten waar je over praat

de Maat.W

Kom uw afspraken beter na.

De stroeve handelingen die wij hebben meegemaakt willen wij voorkomen dat dit een ander niet overkomt. Afspraken zijn niet nagekomen, een adviseur die zegt " ik bel jullie zo terug " je hoort hem... De stroeve handelingen die wij hebben meegemaakt willen wij voorkomen dat dit een ander niet overkomt. Afspraken zijn niet nagekomen, een adviseur die zegt " ik bel jullie zo terug " je hoort hem nooit meer. Het in mindering brengen van de bijkeuken 12 m2 is in onze beleving 18a19 m2. Maar jullie gaan uit van jullie goede adviseur.

Wat viel u in positieve zin op?

Niets, eerst kwamen ze de afspraken niet na, zonder zich af te melden. Berichten van werknemers "wij staan in de file, groot ongelijk gebeurd "vrachtwagen in brand " waar allemaal niets van waar is.... Niets, eerst kwamen ze de afspraken niet na, zonder zich af te melden. Berichten van werknemers "wij staan in de file, groot ongelijk gebeurd "vrachtwagen in brand " waar allemaal niets van waar is. Gezocht op internet die dag, geen ongeluk waargenomen en ook geen files in zeeland.

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte klant,
Spijtig om te lezen dat de afspraken niet na gekomen worden door onze expert.
Wij zullen dit dan ook intern met hem willen oppakken.
Zou u met ons contact kunnen opnemen...
Geachte klant,
Spijtig om te lezen dat de afspraken niet na gekomen worden door onze expert.
Wij zullen dit dan ook intern met hem willen oppakken.
Zou u met ons contact kunnen opnemen op.
0900 2407365 of een mail kunnen sturen naar contact@nederlandisoleert.nl
t.a.v. Simone
Wij willen dit graag voor u rechtzetten.
Wij wensen u nog een fijne dag.
Team Nederland Isoleert.

Linneke

Duidelijke uitleg en snelle actie

Wat viel u in positieve zin op?

Alles werd heel duidelijk uitgelegd

Jasper

Snel, professioneel en goede kwaliteit geleverd

Snel, professioneel en goede kwaliteit geleverd

Bakker

Ga vooral zo door!

Het advies verloop super goed en de mannen die het hier hebben uitgevoerd deden alles in overleg en waren erg vriendelijk. Ook ging het vrij vlot!

Wat viel u in positieve zin op?

Hoe vriendelijk en snel alles ging! Vanaf het moment dat de vertegenwoordiger hier was tot de mannen van het isoleren aan toe! Echt super!

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte klant,
Bedankt voor uw mooie review.
Fijn om te lezen dat het advies goed verlopen is, en dat de isolatie al heeft plaatsgevonden en u hier tevreden over bent.
Wij wensen u veel...
Geachte klant,
Bedankt voor uw mooie review.
Wij wensen u veel plezier met de isolatie.
Team Nederland Isoleert.

snelheid