Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

J.van Kampen

Ga zo door

Snel en vakkundig advies

Wat viel u in positieve zin op?

Zeer vriendelijk en makkelijk in omgang

Davey

Als er meerdere afspraken staan op één adres dat alles wel goed op elkaar afloopt

Zeer goed telefonisch tewoord gestaan.en de adviseur die thuis langs kwam deed zeer goed zijn werk

Wat viel u in positieve zin op?

Alles was zeer netjes en snel geregeld

Gee, service is prima

Netjes conform offerte uitgevoerd

Duidelijkheid

Ook vertellen dat je grote, zilverkleurige vlakken in de slaapkamer krijgt, met groene banden. Geen gezicht!

er moet, na de isolatie, nog worden afgewerkt.

Wat viel u in positieve zin op?

afspraak op afgesproken dag.

Reactie Nederland Isoleert:

We vinden het jammer om te horen dat er op voorhand niet duidelijk is geweest dat dit de staat is waar in de isolatie opgeleverd zou worden. U kunt echter op de offerte nalezen dat dit type isolatie... We vinden het jammer om te horen dat er op voorhand niet duidelijk is geweest dat dit de staat is waar in de isolatie opgeleverd zou worden. U kunt echter op de offerte nalezen dat dit type isolatie onafgewerkt geleverd wordt. Vaak zien wij dat klanten kiezen voor deze isolatiemethode bij een zolder welke niet bewoond wordt. Het is bij een slaapkamer uiteraard ook goed mogelijk om deze methode toe te passen. In welk geval u er na het isoleren voor kan kiezen om het door een timmerman te laten afwerken met bijvoorbeeld gipsplaat.

Emons

Denk dat er iets moet gebeuren dat ze met bindmiddel moeten gebruiken.

Nu een tijdje geleden dat de spouw geïsoleerd is, nu met een beetje wind ligt de goot en mijn platdak vol met de isolatiebolletjes. Als dit zo doorgaat dan kan ik over 5 jaar opnieuw beginnen schat... Nu een tijdje geleden dat de spouw geïsoleerd is, nu met een beetje wind ligt de goot en mijn platdak vol met de isolatiebolletjes. Als dit zo doorgaat dan kan ik over 5 jaar opnieuw beginnen schat ik.

Snel klaar

Reactie Nederland Isoleert:

Het is vervelend om te horen dat er zoveel parels uit de spouw waaien. Dat is zeker niet de bedoeling. Als u onze een email stuurt met een omschrijving van het probleem en enkele foto's dan zullen... Het is vervelend om te horen dat er zoveel parels uit de spouw waaien. Dat is zeker niet de bedoeling. Als u onze een email stuurt met een omschrijving van het probleem en enkele foto's dan zullen wij zo snel mogelijk langs komen om het probleem te verhelpen!

Dat de monteur vooraf even belt en aangeeft hoe laat hij verwacht er te zijn.

Joshua en Rob een gezellig team die de isolatieklus netjes hebben geklaard.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat alle monteurs zich netjes voorstelde.

Tijdstip aankomst monteurs klopte niet met berichtgeving..zouden rond middag er zijn maar waren er om half acht al.

Goed geregeld en netjes werk

Wat viel u in positieve zin op?

De netheid van werken en snel klaar

Transparanter over de kosten (materiaal en arbeidstarief). Beter informeren over de herrie bij de installatie. Vriendelijker monteurs/installateurs.

Tot aan de installatie waren we zeer tevreden. En wellich is de installatie zelf ook goed.
Echter paar zaken waar we niet tevreden mee zijn.
We werden gebeld dat er een plekje was...
Echter paar zaken waar we niet tevreden mee zijn.
We werden gebeld dat er een plekje was vrijgekomen in schema, en dat de installateurs die dag zouden kunnen langskomen.
Dat was voor ons akkoord, maar we gaven wel aan dat we aan het werk waren thuis, en geen rekening er mee hadden gehouden. Dat was geen probleem werd aangegeven, aangezien er geen herrie/geluid zou zijn bij het installeren.
Dit bleek echter niet het geval, en er was enorme herrie. Maar echt enorme herrie (hebben hier een bestand van indien nodig). Dit zou normaal gesproken geen probleem zijn, echter omdat de installateurs nu onverwacht langskwamen en er dus niets met werk was geregeld, en er was verzekerd dat er geen geluid/herrie zou zijn, was het uiteindelijk we een probleem.

Van te voren was aangegeven dat de intallatie een dagdeel zou duren (4 uur), door twee personen. Uiteindelijk werd het gedaan in krap 2 uur, door twee personen.
Het bedrag van EUR 2.895 is heel erg hoog met 4 arbeidsuren + het uur dat de verkoper van Nederland Isoleert hier was.
En uiteraard, er zijn materiaalkosten, maar die zijn niet zo hoog.

De installateurs waren erg onaangepast, en bijna onbeschoft.

Al met al, hebben wij het gevoel dat we echt teveel hebben betaald voor deze isolatie.

Het advies dat we hebben gekregen van de verkoper was wel goed en waardevol.

Wat viel u in positieve zin op?

Advies van de verkoper/adviseur was goed en nuttig.

G.J.E van Heuven

Op afgesproken tijd gekomen ,er was de dag tevoren een herinnering sms verschenen over datum en tijdstip dat de isolatie ploeg zou komen . Naar tevredenheid is de kruipruimte geisoleerd met de... Op afgesproken tijd gekomen ,er was de dag tevoren een herinnering sms verschenen over datum en tijdstip dat de isolatie ploeg zou komen . Naar tevredenheid is de kruipruimte geisoleerd met de korrels . Personeel was erg behulpzaam en hebben netjes gewerkt.
Na betaling heb ik een certificaat van de isolatie gekregen ,waar ik heel blij mee ben .

Wat viel u in positieve zin op?

Goed materieel ( vrachtauto met aanhanger ) ,via slangen isolatie van aanhanger in kruipruimte

Ik heb veel buren aangedragen die ook graag willen maar ik zou hiervoor een bol.com bon ontvangen inmiddels 3 leads aangedragen maar niets gekregen

Snelle service gelijk voordeel ervaren