Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

P. de Groot

snel en vriendelijk

snelheid

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte klant,
Heel erg bedankt voor uw mooie review.
Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze diensten.
Wij wensen u nog een fijne dag.
Team...
Geachte klant,
Heel erg bedankt voor uw mooie review.
Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze diensten.
Wij wensen u nog een fijne dag.
Team Nedeland Isoleert.

Geen ga zo door

Zijn vriendelijk en werken netjes. Komen op tijd

Vriendelijke medewerkers

Boy van Urk

Monteurs kunnen iets meer bouwkundige kennis gebruiken in relatie tot het aanleggen van ventilatie naar kruipruimte, of zouden boroscoopcamera's moeten krijgen om te kijken of er kruipruimte is en... Monteurs kunnen iets meer bouwkundige kennis gebruiken in relatie tot het aanleggen van ventilatie naar kruipruimte, of zouden boroscoopcamera's moeten krijgen om te kijken of er kruipruimte is en waar leidingen lopen en zo ja hoe diep.

Duidelijke afspraken en redelijke prijs

Klantvriendelijk personeel

Fukkink

Erg blij met de service, nette mensen die de werkzaamheden komen verrichten en laten alles netjes achter.

Wat viel u in positieve zin op?

Er werd erg netjes gewerkt

Ik had aangegeven dat ik moest wachten op een subsidie en die aanvraag duurde lang (heb ik ook gecommuniceerd) en ik kreeg het idee dat ze dat niet vertrouwde. Ik kreeg een mail en een telefoontje... Ik had aangegeven dat ik moest wachten op een subsidie en die aanvraag duurde lang (heb ik ook gecommuniceerd) en ik kreeg het idee dat ze dat niet vertrouwde. Ik kreeg een mail en een telefoontje en de toon vond ik niet zo prettig, alsof ik een smoes verzon.

Ik heb mijn bodem laten isoleren met EPS korrels. Het advies wat ik van te voren kreeg was goed en de medewerker was heel eerlijk wat kon in mijn huis. Nadat ik de offerte kreeg kon ik heel snel een... Ik heb mijn bodem laten isoleren met EPS korrels. Het advies wat ik van te voren kreeg was goed en de medewerker was heel eerlijk wat kon in mijn huis. Nadat ik de offerte kreeg kon ik heel snel een afspraak inplannen en doordat er een klus in de buurt uitviel konden ze nog sneller komen. De medewerkers waren snel en aardig en hebben na afloop nog foto's gestuurd waar duidelijk te zien is hoeveel cm er ligt. Ik ben zeer tevreden over het product en de service.

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid van het installeren product.

Tina Van etten

De factuur duidelijker maken. Bv adressen bank gegevens . Nog makkelijker een betaallink !!

Goede service snel geregeld

Wat viel u in positieve zin op?

Dat het snel ging en dat het professioneel overkwam

W.Schoolderman

Ga zo door.

Snel en correct behandeld.

Wat viel u in positieve zin op?

De vriendelijkheid van de twee jongens die bij ons aan het werk geweest zijn,dikke compliment voor de twee mannen.9

Nvt

Snel en goed advies, snelle en goede uitvoering. Tegen goede prijs. Service met subsidieaanvraag.

Wat viel u in positieve zin op?

Aankondiging telefonisch dat monteurs onderweg waten

J. Gouwens

Ga zo door.

Informatie was prima. De uitvoering van de werkzaamheden keurig.

Wat viel u in positieve zin op?

Voorlichting en nette uitvoering.

De Ruiter

Nvt