Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

L. Bakker

Meer actieve informatieverstrekking m.b.t werkwijze, garantie duidelijk omschrijven, duidelijke opname van de situatie onder de vloer. Denk aan vochtmeting bij een houten vloer, behandelen van... Meer actieve informatieverstrekking m.b.t werkwijze, garantie duidelijk omschrijven, duidelijke opname van de situatie onder de vloer. Denk aan vochtmeting bij een houten vloer, behandelen van obstakels (rendement verlies). Waar kan je niet meer bij, denk aan afvoeren, centraal dozen etc. Dit soort info in een duidelijk overzicht aan de klant overhandigen. Hoe zit het met koude bruggen. Rendement meting achteraf. De antwoorden op dit soort vragen heb ik uiteindelijk op het internet en bij jullie concurrenten kunnen vinden.

Ik heb erg veel moeite moeten doen om mijn vragen beantwoord te krijgen. Antwoorden als maakt u zich geen zorgen het komt allemaal goed kan ik niks mee.

Wat viel u in positieve zin op?

De werklust van de monteurs, vriendelijkheid en klantgerichtheid.

Bedankt voor uw review.
Wij vinden het erg vervelend dat u niet goed genoeg bent ingelicht, en dat er geen antwoorden zijn gekomen vanuit ons op uw vragen.
Dit zal dan ook...
Bedankt voor uw review.
Dit zal dan ook met de adviseur besproken worden.
Onze excuses hoe het verlopen is.
Team Nederland Isoleert.

Ga alsjeblieft iets doen aan de interne communicatie met jullie planning afdeling. Want blijkbaar wordt er nauwelijks tot niet gecommuniceerd tussen planning en monteurs.

Ondanks dat de monteurs echt goed werk hebben geleverd, is jullie planning echt heel erg slecht. Een cursus interne communicatie zou goed doen.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de monteurs oplossingsgericht zijn en alles keurig achter lieten.

Bedankt voor uw review.
Spijtig om te lezen dat de communicatie tussen planning en monteurs niet goed verlopen is.
Wij zullen dit dan ook intern oppakken, zodat dit in het...
Bedankt voor uw review.
Wij zullen dit dan ook intern oppakken, zodat dit in het vervolg niet meer zal gebeuren.
Wij bedanken u voor de terugkoppeling.
Onze excuses hiervoor!
Met vriendelijke groet.
Team Nederland Isoleert.

Betere voor informatie en mensen die de nederlandse taal beheersen

omdat er eerst iemand is wezen kijken en later bleek dat een deel niet kon omdat dat een houten vloer was. En omdat de werkers geen nederlands konden.

niks

Bedankt voor uw review.
Vervelend hoe het verlopen is en dat er uiteindelijk een deel niet geïsoleerd kon worden.
Hiervoor onze excuses.
Het kan inderdaad soms...
Hiervoor onze excuses.
Het kan inderdaad soms voorkomen dat onze mensen geen Nederlands spreken. Wel spreken zij altijd de Engelse taal.

Evert

De mails met grote plaatjes / icoontjes zijn slecht leesbaar. Kan ik niets mee. Moet dan op zoek naar de relevante tekst in de mail.

Snelle service met een adviseur die uitlegt wat wel en niet helpt bij mijn woning. Duidelijke uitleg.

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid waarmee na de offerte de isolatie werd aangebracht.

Verwacht rendement is niet duidelijk

Duidelijke uitleg

Snelheid

Nee

Prettig personeel, snelle service

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijkheid van personeel, netheid met werken, sercificaat klopte niet, na 1 belletje geregeld.

Geachte klant,
Bedankt voor uw mooie review.
Wij vinden het fijn om te lezen dat u onze service als prettig heeft ervaren.
Met vriendelijke...
Geachte klant,
Bedankt voor uw mooie review.
Wij vinden het fijn om te lezen dat u onze service als prettig heeft ervaren.
Nederland Isoleert.

Ga zo door !

vriendelijkheid en correctheid personeel

Beld

Alles gaat prima.op rekening graag de BTW!

Besparing gas

Snelheid

Björn van ek

Houd jullie aan de tijdsindicatie waardoor jullie klant niet met zijn planning in de knoei komt

Ik ben gebeld met de vraag of de afspraak verzet kan worden op de dag zelf i.v.m. Een uitgevallen klusje. Dan zouden de installateurs er binnen nu en 3 kwartier aanwezig zijn. Ik heb een 2 afspraken... Ik ben gebeld met de vraag of de afspraak verzet kan worden op de dag zelf i.v.m. Een uitgevallen klusje. Dan zouden de installateurs er binnen nu en 3 kwartier aanwezig zijn. Ik heb een 2 afspraken verzet hiervoor en ik ben direct hiervoor naar huis gereden. Na een uur was er nog niemand aanwezig. Maar pas na 1u en 45min kwamen de installateurs. Ik heb dus 1 afspraak niet kunnen nakomen dat heeft mij geld gekost en dat vind ik best kwalijk. Ik wil best een ondernemer tegemoet komen als iets uitvalt om dan de planning aan te passen. Maar houd jullie dan wel aan de tijdsindicatie die word afgesproken.

Wat viel u in positieve zin op?

De installateurs hadden ondanks een lange dag erop zitten. De klus goed geklaard.

Bedankt voor uw review.
Wij vinden het erg vervelend dat de adviseur zijn afspraak niet is nagekomen, en u hiervoor zelf met de planning in de knoei bent gekomen.
Dit is...
Bedankt voor uw review.
Dit is uiteraard niet de bedoeling!
Wij zullen dit met de expert oppakken.
Excuses voor het ongemak.
Team Nederland isoleert.

Eerlijk advies, snel aan het werk, netjes en schone aflevering