Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Betere inspectie van constructie vh huis

Op de datum van uitvoering bleek ik een binnenspouw muur te hebben, hierdoor kon 1 muur niet geïsoleerd worden. Zoiets zou eigenlijk reeds bij de intake naar voren moeten komen. Op zich qua isoleren... Op de datum van uitvoering bleek ik een binnenspouw muur te hebben, hierdoor kon 1 muur niet geïsoleerd worden. Zoiets zou eigenlijk reeds bij de intake naar voren moeten komen. Op zich qua isoleren ging het voorspoedig, dat is wel netjes gedaan. Er was nog wel even wat discussie over welke diameter gebruikt moest worden. Dat punt kwam toevallig al naar voren tijdens de intake waar is aangegeven dat het 14mm moest zijn. Voor start uitvoer ving ik echter toevallig op dat 18mm gebruikt kon worden. Op mijn nadrukkelijke verzoek is 14mm gebruikt maar het is vreemd dat de bon niet gewoon gevolgd wordt, zeker ook gezien het prijsverschil. Ook is er een gat geboord voor ventilatie van de kruipruimte op een plek waar ik aangegeven had dat er geen kruipruimte aanwezig is (keuken ligt vloerverwarming op schuimbetonnen vloer). Om het gat te vullen, zijn er 2 roostertjes op gezet maar dit zit behoorlijk schots en schuin en dat hele gat had er überhaupt niet moeten zijn.

Kortom: het isoleren an zich ging prima, maar echt goed kijken naar de constructie van het huis liet duidelijk te wensen over helaas.

Snelle levertijd

Bedankt voor uw review.
Heel vervelend dat er niet juist is gekeken naar de constructie van uw woning.
Dit zal dan ook intern met de adviseur opgepakt worden.
Hiervoor...
Bedankt voor uw review.
Heel vervelend dat er niet juist is gekeken naar de constructie van uw woning.
Dit zal dan ook intern met de adviseur opgepakt worden.
Hiervoor onze excuses.
En bedankt voor de terugkoppeling.
Team nederland Isoleert.

Betere bereikbaarheid

Advies is goed en de uitvoering keurig

Wat viel u in positieve zin op?

Keurige afwerking door monteurs. Alles netjes achtergelaten

Geachte klant,
Bedankt voor uw mooie review.
Wij zijn blij dat u tevreden bent.

De Ruijter

Meer informatie over subsidie

Iedereen moet dat zelf weten

Nee heb ik niet
Ben wel blij dat het achter de rug is

Beste de Ruijter,
Bedankt voor uw review.
Wij vinden het fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze diensten.
Wij wensen u veel plezier met de aangebrachte isolatie.
Met...
Beste de Ruijter,
Bedankt voor uw review.
Wij vinden het fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze diensten.
Wij wensen u veel plezier met de aangebrachte isolatie.

WAH van Zwam

Werk is goed, afwerking slecht. Is ook niet voor gewaarschuwd

Wat viel u in positieve zin op?

Prettige persoon. Duidelijke uitleg echter niet verteld van de rommel naadloos

Beste van Zwam,
Bedankt voor uw review.
Wat vervelend dat de afwerking niet is zoals verwacht.
Zou u ons foto's kunnen toesturen hier van?
Dit mag naar:...
Beste van Zwam,
Bedankt voor uw review.
Wat vervelend dat de afwerking niet is zoals verwacht.
Zou u ons foto's kunnen toesturen hier van?
Dit mag naar: contact@nederlandisoleert.nl
T.a.v. Mevr van Aarssen.
Alvast bedankt.

Peter

Jammer van de computerstoring van de niet ingeplande afspraak

Goed vakmanschap

Meedenken van de monteurs

Bedankt voor uw review.
Onze excuses dat er door een storing de afspraak niet is ingepland. Dit is uiteraard heel vervelend.
Wel fijn om te lezen dat u tevreden bent met...
Bedankt voor uw review.
Wel fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze diensten.
Team Nederland isoleert.

Maak de reclame waar en kom afspraken & beloftes na. Behandel klanten met respect en neem klachten serieus. Achteraf blijkt uit uw eigen onderzoek dat wij volkomen terecht hebben geklaagd. En na 3... Maak de reclame waar en kom afspraken & beloftes na. Behandel klanten met respect en neem klachten serieus. Achteraf blijkt uit uw eigen onderzoek dat wij volkomen terecht hebben geklaagd. En na 3 maanden is het nog niet goed opgelost. Loze beloftes maken niks goed.....

lees en huiver : Helaas al 3 maanden ellende !! Nederland Isoleert maakt slechte afspraken, komt ze niet na. Laat na half afgemaakte isolatie een puinbak achter. Niets wordt opgeruimd. Tweede... lees en huiver : Helaas al 3 maanden ellende !! Nederland Isoleert maakt slechte afspraken, komt ze niet na. Laat na half afgemaakte isolatie een puinbak achter. Niets wordt opgeruimd. Tweede afspraak idem dito. Derde afspraak : breekt de slang waardoor er binnenshuis een heleboel isolatiemateriaal terecht komt. Tot 2 x toe alle stoppen eruit. Uiteindelijk na zeker 10 maal mailen met fotos' en filmpjes van de aangerichte schade, werd erkend dat er fouten waren gemaakt. 50 euro korting ;-( Nee, dat wil je. Nogmaals meerdere malen geklaagd en een inspectie geeïst. Blijkt dat de gevel idd nauwelijks geïsoleerd is. Dan worden er gouden bergen & een speciaal team beloofd om het alsnog allemaal in orde te komen maken, met excuses. Staat er vanmorgen 1 man voor de deur, zonder eigen stroomvoorziening en die heeft 2 uur gekregen om de hele voorgevel en achtergevel alsnog te komen isoleren. Dat is dus niet doorgegaan.... te weinig tijd. Alweer een belofte die Nederland Isoleert dus niet waarmaakt !!! Binnen 3 maanden tijd hebben we al 8 x mensen moeten toelaten, schade geleden door alles wat er achtergelaten is en wat niet opgeruimd is. Kortom : wij raden iedereen dit bedrijf af.Want ondanks excuses en beloften hebben wij 3 maanden later nog steeds geen geïsoleerd huis maar wel een hoop frustratie en narigheid.

Wat viel u in positieve zin op?

tot op heden weinig, behalve de vriendelijke maar loze beloftes.

Geachte klant,
Spijtig om te lezen dat u al 3 maanden bezig bent met uw klacht.
Geachte klant,
Spijtig om te lezen dat u al 3 maanden bezig bent met uw klacht.
Wij zien in uw dossier dat u verschillende keren contact heeft gehad hierover, en dat mijn collega's dit hebben opgepakt.
Wij zullen dit intern doorzetten naar de collega die hiermee bezig is.
Wij zorgen dat het uiteindelijk netjes wordt opgelost.
Onze excuses dat hier zoveel tijd overheen gegaan is, en dat het niet netjes verlopen is.
Er wordt met u contact over op genomen.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

E van Huizen

De vulslangen die aan elkaar gekoppeld waren met slangenklemmen zijn meerdere malen losgeschoten, 2x buiten en 1x binnen. Hierdoor is mijn vrouw de hel dag verder bezig geweest om het huis binnen... De vulslangen die aan elkaar gekoppeld waren met slangenklemmen zijn meerdere malen losgeschoten, 2x buiten en 1x binnen. Hierdoor is mijn vrouw de hel dag verder bezig geweest om het huis binnen weer schoon en stofvrij te krijgen.

ze kwamen op tijd

Een betere communicatie, want deze leek nergens op

De communicatie met Nederland Isoleert was slecht te noemen.

De werkzaamheden ter plaatse

Bedankt voor uw review.
Zoals u aangeeft zou de communicatie met ons slecht zijn geweest.
Hiervoor onze excuses.
Graag zou ik met u hierover in contact willen...
Bedankt voor uw review.
Zoals u aangeeft zou de communicatie met ons slecht zijn geweest.
Hiervoor onze excuses.
Graag zou ik met u hierover in contact willen komen.
Heeft u voor mij uw klantnummer?
Alvast bedankt.
Team Nederland Isoleert.

- Betere communicatie en vasthouden aan afspraken (of tijdig doorgeven dat iets niet haalbaar is bijvoorbeeld).

Er is veel mis gegaan in communicatie. Eerste dag kwamen ze niet op afgesproken tijd, maar veel later en hebben ze werkzaamheden niet afgerond (alleen spullen neergelegd). Nieuwe afspraak kon pas 2... Er is veel mis gegaan in communicatie. Eerste dag kwamen ze niet op afgesproken tijd, maar veel later en hebben ze werkzaamheden niet afgerond (alleen spullen neergelegd). Nieuwe afspraak kon pas 2 weken later. Toen kwam er niemand, gebeld en bleek iets mis te zijn gegaan met de planning vanuit NLisoleert kant. Eerst 25 euro korting aangeboden en nieuwe afspraak (waar weer enige tijd overheen zou gaan), hier niet akkoord mee gegaan, uiteindelijk 50 euro korting en dag later werkzaamheden. Hier akkoord op gegeven. Vervolgens factuur zonder korting gekregen, weer moeten bellen. Al met al niet netjes! Wij werken beide in de zorg en onderwijs, dus kunnen niet thuis werken (waardoor de wisseling in planning minder erg zou zijn). Wij moesten nu verlof/vrij regelen en tot 2 keer toe voor niks.. 50 euro is daar tegenover maar een kleine vergoeding.
Overigens wel zeer tevreden over adviseur die in eerste instantie bij ons is gekomen om te kijken welke maatregel het beste bij ons huis past. Ook netjes door hem opgevolgd, daar waren we over te spreken.

Wat viel u in positieve zin op?

- Persoonlijk advies was erg prettig verlopen. Gevoel dat goed naar alles opties is gekeken.

Geachte,
Vervelend om te lezen hoe het verlopen is, en dat wij niet meteen bij de eerste afspraak geïsoleerd hebben, en u hierop heeft moeten wachten en verlof voor heeft moeten aanvragen.
Uiteraard hebben wij u een compensatie aangeboden om te zorgen dat wij u hierin tegenmoet komen.
Helaas kunnen wij nooit de gehele verlof dagen vergoeden.
Hopelijk bent u alsnog tevreden met de compensatie die wij u hebben gegeven.
Helaas is het zo dat wanneer u van ons een compensatie krijgt dat dit niet van de factuur afgehaald wordt, en dat u hiervoor een creditnota voor ontvangt.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

C

Betere voorlichting door verkoper over hoeveel stof er vrijkomt bij installatie. Voor mensen met longklachten is dit niet te doen, zeker de 1e 2 weken niet. We zijn gevlucht uit ons eigen huis

Geen volledige coorlichting bij verkoper

Hele snelle levering

Geachte,
Spijtig om te lezen dat u niet volledig bent ingelicht over het aanbrengen van de isolatie, en dat hierdoor ook stof vrij komt.
Wij zullen hierover dan ook deze week met u contact...
Geachte,
Wij zullen hierover dan ook deze week met u contact opnemen.
Onze excuses voor hoe het verlopen is.