Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

De verkoper/opnemers had mogen weten dat bepaalde delen van de voorgevel wel eens niet geïsoleerd zouden kunnen worden. Dit moesten de monteurs nu vertellen omdat er geen spouwruimte achter... De verkoper/opnemers had mogen weten dat bepaalde delen van de voorgevel wel eens niet geïsoleerd zouden kunnen worden. Dit moesten de monteurs nu vertellen omdat er geen spouwruimte achter afwijkend metselwerk zat.

Nederland Isoleert levert wat ze beloven. Als iets niet mogelijk is wordt uitgelegd waarom niet.
Communicatie met de klant is goed geregeld.

Wat viel u in positieve zin op?

De medewerkers van Nederland Isoleert staat in contact met de klant.

Zweitse Smilda

Goed advies gekregen, vriendelijk

Nvt

Sneller reageren op mails

De klant vriendelijk heid

Waarschuw de klant voor de geluidsoverlast tav de buren en adviseer alles weg te halen vanwege stofvorming

Snelle reactie goed advies prima uitvoering

De complete actie

V rossum

Zelf zeer tevreden.

Duidelijkheid

Henk Timmers

Nee

Wat viel u in positieve zin op?

De duidelijke uitleg en prettige werkwijze bij het aanbrengen van de isolatie.

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte Timmers,
Bedankt voor uw mooie review.
Fijn dat u zo tevreden over ons bent.
Geniet van de aangebracht isolatie!
Wij wensen u nog een fijne dag.
Met vriendelijke...
Geachte Timmers,
Bedankt voor uw mooie review.
Fijn dat u zo tevreden over ons bent.
Geniet van de aangebracht isolatie!
Wij wensen u nog een fijne dag.
Team Nederland Isoleert.

C. Kruijf

Zo het niet weten.

Deskundig en goed geholpen.

Betrouwbaarheid

Als de werkzaamheden op een ander tijdstip worden uitgevoerd dan in eerste instantie aangegeven, zorg dan dat de bewoner/eigenaar daarvan op de hoogte wordt gesteld.

Eerste gesprek was top. Goede uitleg en eerlijk advies. Afspraak voor werkzaamheden was zo gemaakt, werd rekening gehouden met onze wensen en agenda.
Enige minpuntje was dat mij niet was...
Enige minpuntje was dat mij niet was doorgegeven dat de mannen veel eerder langskwamen dan was doorgegeven.

Vakmanschap