Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Erwin Aartse

Nee

Ik vind het een waardevolle investering.

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid van het aanbrengen van de isolatie

Pieter Paardekooper

Wij hadden geen Nederlands sprekende vakmensen over de vloer gehad. (Isolatie van de ondervloer). Één van de vakmensen sprak Engels waarbij de ander alleen zijn moedertaal. Ze hebben keurig vakwerk... Wij hadden geen Nederlands sprekende vakmensen over de vloer gehad. (Isolatie van de ondervloer). Één van de vakmensen sprak Engels waarbij de ander alleen zijn moedertaal. Ze hebben keurig vakwerk afgeleverd dus niets ten nadelen voor de mannen die onze vloer hebben gezet. Voor ons is Engels geen probleem, maar ik kan mij voorstellen dat er (afhankelijk ga de klant) wel vooraf een inventarisatie gedaan moet worden of de klant kan communiceren met de installateur om ongemakkelijke/ onduidelijke situaties te voorkomen.

Snelle service, goede duidelijke offertes, duidelijke voorwaarden.

Snelle vakbekwame werknemers.

Betere communicatie onderling

Netjes en snel

Goede uitleg

J.C.Korendijk

Wat men beloofd komt men ook na, mensen werken hard en zeer netjes

Wat viel u in positieve zin op?

Net werk en laten niets achter

A.Breg

Afspraken NA komen

snel en keurig gedaan

vakbekwaamheid

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte mevrouw Breg,
Geachte mevrouw Breg,
Wij vinden het spijtig om te vernemen dat u niet geheel tevreden bent over onze communicatie. Dit zullen wij zeker intern bespreken zodat we dit kunnen verbeteren in de toekomst.
Wij willen u desondanks veel plezier wensen van de aangebrachte isolatie.

L. den Haan

Goede service en afspraken

Vriendelijke installateurs

Leg meer uit als je langskomt. Loop met de afnemer na wat jullie hebben uitgevoerd ipv snel weg te willen

Snelle installatie, maar helaas wel veel troep achter gelaten. De werkmannen zouden ook meer mogen toelichten.

Snelle installatie

Michaël

Wat viel u in positieve zin op?

Duidelijke uitleg bij advies gesprek

DE PAAUW

Probeer eens te achterhalen of ler3n wat klantvriendelijkheid inhoudt. En handel daarnaar.

omdat ik zeer slecht behandeld ben met spouwmuur isolatie.

Wat viel u in positieve zin op?

Alleen de bodemisolatie is goed uitgevoerd.
Alleen de bodemisolatie is goed uitgevoerd.
Wat de spouwmuurisolatie betreft een grote flop. Deze werd zonder nadere uitleg afgekapt en geen enkel contact werd netjes beantwoord. Dus een grote flop.

Mw. G. van der Putten

Kom de afspraken na. 1keer kan, maar 4 keer is absurd.
Het heeft mij 3 vrije dagen gekost.

Na 4 keer da afspraak te hebben afgezegd, is mijn familie en zijn mijn vrienden bij een andere firma gaan informeren

Wat viel u in positieve zin op?

Ik heb bodemisolatie, degene die het in de kruipruimte kwam sluiten was zeer vriendelijk en had verstand van zaken.