Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Ruud

Geen TIPS, communicatie was goed

Advies is keurig en eerlijk dus zeker aanbevelen.

Wat viel u in positieve zin op?

Aardige jongens geven goede uitleg.

Snel en deskundig aangebracht

Goede uitleg

Afspraken nakomen; geen zooi achterlaten, netter werk leveren

Slechte service

Snel nieuwe afspraak

Reactie Nederland Isoleert:

Ik lees inderdaad dat er een klachtencase open staat voor het beter herstellen van het voegwerk. Onze medewerkers zullen dan ook beslist snel contact opnemen om de kwestie te verhelpen. Onze excuses... Ik lees inderdaad dat er een klachtencase open staat voor het beter herstellen van het voegwerk. Onze medewerkers zullen dan ook beslist snel contact opnemen om de kwestie te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.

Klantvriendelijke monteurs aannemen, en daarop controleren.

We zijn tevreden met het advies en het contact maar niet met de uitvoering. De heren hadden enorme haast en waren met 40 minuten klaar, of het werk goed is uitgevoerd kunnen wij niet controleren,... We zijn tevreden met het advies en het contact maar niet met de uitvoering. De heren hadden enorme haast en waren met 40 minuten klaar, of het werk goed is uitgevoerd kunnen wij niet controleren, graag willen we dat Nederland Isoleert dit komt controleren. Daarnaast was een van de heren erg makkelijk met dingen: geen voeten vegen waardoor we precies konden zien waar hij heeft gelopen, naast de WC geplast en hij heeft dwars door de tuin gelopen, waarvoor?

Wat viel u in positieve zin op?

Advies en het makkelijk contact met de organisatie.

Reactie Nederland Isoleert:

We vinden het heel rot om te horen dat uw woning niet netjes is achtergelaten door onze monteurs. Graag sturen wij u een goedmakertje. Onze excuses voor het ongemak.

R.A.T. Ong A Kwien

Geen suggesties. Ik ben geen monteur en geen bouwkundig inspecteur.

Dik tevreden met het advies, levering en plaatsing. Bovendien ook de resultaten van de inspectie na plaatsing.

Wat viel u in positieve zin op?

Afgeven van een kwaliteitsinspectie en certificaat met betrekking tot de plaatsing en geleverde materialen

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling!

Een iets betere communicatie via een pre telefoontje over een probleem. De mail over de planning prima. Maar hoe de oplossing, door mijzelf voorgesteld, werd uitgevoerd werd niet vermeld.

Professioneel meedenkend voor de beste oplossing bij tegenslag

Wat viel u in positieve zin op?

Het aangeven hoe, met in achtneming van de veiligheid, de beste oplossing kan worden gerealiseerd.

Zorg ervoor dat bij de uitvoering duidelijke communicatie mogelijk is met de (buitenlandse) medewerkers.

snel gehandeld

Zou het niet weten. Alles was perfect.

Zeer deskundig.

Wat viel u in positieve zin op?

Wat ik hier boven het aangegeven.

Pattiwael

Geen.

Snelle service. Binnen twee maanden na het eerste contact is mijn vloer geïsoleerd. Aardige werklui.

Wat viel u in positieve zin op?

Er wordt duidelijk uitgelegd wat wel en niet mogelijk is. De werklui werken hard.