Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Ik zou het niet weten

E. kwam betrouwbaar over en de uitlegwas duidelijk.

Wat viel u in positieve zin op?

De hoogte onder de vloer was niet overal 50 cm. Toen kwam er een geschikt aanbod voor wat wel mogelijk was.

Jan-Willem

Wel een beetje duur

Snelheid en vriendelijkheid.

Snelheid

Geachte Jan-Willem,
Wij zijn blij om te vernemen dat u onze diensten als prettig heeft ervaren, dat doet ons goed. Wij willen u veel plezier wensen van de aangebrachte isolatie

Slordige behandeling

Geachte familie Bruil,
Geachte familie Bruil,
Wij vinden het spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent over de manier waarop wij hebben gehandeld. Wij zullen dit zeker intern meenemen zodat we dit in de toekomst kunnen verbeteren.
Wij wensen u veel plezier van de aangebrachte bodemisolatie.

H Gorter

Kom de afspraken na
er zou vermeld worden wanneer ze zouden komen en dat is niet gebeurd dit vond ik slecht

Heb geen ervaring nog

Snelheid en deskundigheid

Betere communicatie over het process, ik kan engels maar de isoleerders niet echt

slechte communicatie/ controle werkzaamheden

snelle werkers

Geachte heer Meijerman,
Geachte heer Meijerman,
Wij vinden het spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent over onze werkzaamheden. Graag willen wij dit in de toekomst verbeteren. Graag zouden wij in contact met u komen de werkzaamheden te bespreken.
Wij wensen u veel plezier van de aangebrachte isolaties.

Jauw

Gewoon goed blijven doen.

Wat viel u in positieve zin op?

Kennis, professionaliteit en de snelheid van levering

Wim Metsaars

Het nakomen van afspraken

J. Wierenga

Organiseer beter

Alles wat fout kan gaan ging fout, dus bepaald niet aan te bevelen.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat steeds weer uitgebreid excuses werden gemaakt

Geachte familie Wierenga,
Geachte familie Wierenga,
Wij vinden het spijtig om te vernemen dat u niet geheel tevreden bent over onze diensten. Wij zullen dit intern bespreken zodat we dit in de toekomst kunnen verbeteren.
Wij willen u veel plezier wensen van de aangebrachte isolatie

J.C.W.Wildhagen

Ben goed voor je medewerkers

Ik denk dat het goed isoleert op deze manier.

Wat viel u in positieve zin op?

De inzet en beleefdheid van de medewerkers

R. Stevens

Vooral zo doorgaan. TOP en KLASSE allemaal.

Duidelijk en prettig intake gesprek. De heren die de bodemisolatie kwamen aanbrengen, werken netjes. Waren beleefd, zeer netjes met werken en gaven toelichting.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid van levering en correctheid van medewerkers. Na werkzaamheden werd alles schoon achtergelaten.

Geachte heer Stevens,
Wij zijn blij om te vernemen dat u zo tevreden bent over onze diensten, dit zullen wij zeker zo voortzetten. Wij willen u veel plezier wensen van de aangebrachte isolatie.