Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Gerard

Ga zo door!

Binnen 1 week aangemeld en uitgevoerd. Snel en goed werk.

Snelheid van werken

Janzen

Neem klanten meer bij de hand m.b.t. de subsidieregeling. Klanten kiezen ervoor het via jullie te doen om zelf van het 'gedoe' af te zijn. Achteraf heb ik nu wel heel erg het idee dat ik alsnog in... Neem klanten meer bij de hand m.b.t. de subsidieregeling. Klanten kiezen ervoor het via jullie te doen om zelf van het 'gedoe' af te zijn. Achteraf heb ik nu wel heel erg het idee dat ik alsnog in het diepe gegooid wordt; wat nu? Hoe moet ik aanleveren? Wanneer krijg ik dat deel, de subsidie terug? Etc.

Installatie verliep netjes, nog veel onduidelijk m.b.t. de subsidie en aanleveren betaalbewijzen.

Wat viel u in positieve zin op?

Netjes en snel afgehandeld.

mathot

Ga zo door

De service is goed. Het resultaat qua warme voeten en een lagere energierekening moet ik nog afwachten.

Klantgerichtheid

Marco Zwaanswijk

Afspraken duidelijk communiceren. Telefonisch worden er andere afspraken gemaakt als op de mail of SMS. B.V. telefonisch aanvang werkzaamheden 4 januari om half 9. 1ste werk. Via mail en SMS 2de... Afspraken duidelijk communiceren. Telefonisch worden er andere afspraken gemaakt als op de mail of SMS. B.V. telefonisch aanvang werkzaamheden 4 januari om half 9. 1ste werk. Via mail en SMS 2de werk aanvang tussen 10 en 12 uur.

Uitvoering was duidelijk en netjes. Goede prijs.

Werkzaamheden waren snel uitgevoerd

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte heer Zwaanswijk,
Geachte heer Zwaanswijk,
Wij zijn blij om te vernemen dat de uitvoering van de isolatie naar wens is verlopen. Uw feedback over onze communicatie omtrent afspraken zullen wij zeker meenemen om in de toekomst te verbeteren.
Wij wensen u veel plezier van de aangebrachte isolatie.

Floyd de Vries

Het opruimen mag grondiger. veel dingen waren nog vuurrood van de stenen(deur tegels voegen). Mijn vrouw is ruim 2 uur bezig geweest met schoonmaken van alles!!!!!!

goede uitleg

Clipper

Beter de aankomsttijd communiceren

De e-mail meldde aankomst 07:30 in werkelijkheid pas 08:30 voor de rest vriendelijke en hardwerkende jongens!

Wat viel u in positieve zin op?

Snel en hard werkend. Er werd een video gemaakt maar die heb ik zelf nog niet ontvangen zou prettig zijn als die nog opgestuurd kan worden .

Schurink

Qua communicatie gaat er volgens mij veel mis.2x zijn ze geweest maar konden onverlichte zake weer vertrekken.De medewerker paste niet onder de grond.Derde keer is het pas gelukt.

Wel communicatie moeilijkheden maar het resultaat is goed

Wat viel u in positieve zin op?

Waren op de opgegeven tijd, aardige en kundige medewerkers

Matheiu

Is allemaal prima volgens afspraak gegaan. Kwamen langs op het afgesproken tijdstip en de kruipruimte is met EPS bodem geïsoleerd.

Wat viel u in positieve zin op?

De positiviteit en het meedenken

Van der Geest Elly

Betere afstemming met de klant over het proces en met de monteurs onderling. 1 aanspreekpunt voor de klant!

Wij vonden de communicatie onvoldoende. Ook in de afstemming tussen de monteurs onderling was geen eenheid.
We misten een projectleider c.q. aanspreekpunt voor de voortgang van de...
We misten een projectleider c.q. aanspreekpunt voor de voortgang van de werkzaamheden.
Op woensdag 9 december kwamen in tegenstelling tot de afspraak geen monteurs, terwijl wij kom 7.30 uur zaten te wachten op ze.
Wij begrijpen achteraf dat door omstandigheden geen monteurs konden komen, maar een tijdig informeren is dan op zijn plaats:
Wij hebben ook afspraken moeten verzetten omdat de klus eerder werd uitgevoerd en veel langer duurde dan de planning.

Vriendelijke medewerkers

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte mevrouw van der Geest,
Hartelijk bedankt voor de heldere feedback, wij zullen deze punten zeker intern meenemen zodat we dit in de toekomst kunnen verbeteren.
Wij willen u veel...
Geachte mevrouw van der Geest,
Wij willen u veel plezier wensen van de aangebrachte isolatie.

Wagenvoort

Eigenlijk geen.

Omdat het bespaart op de kosten en vanwege de prima afhandeling.

Wat viel u in positieve zin op?

De nette benadering zowel in woord als daad