Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Frouwina Tap

Zie mails

Zie mijn mails en beluister telefonisch contact(voor opleidingsdoeleinden)
Doe daar uw voordeel mee

Nvt

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte mevrouw Tap,
Geachte mevrouw Tap,
Wij vinden het spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent over onze diensten. Graag komen wij met u in contact om dit verder te bespreken, zodat wij dit in de toekomst kunnen verbeteren.
Wij wensen u evengoed veel plezier van de aangebrachte isolatie

familie Epema

Jullie zouden ook ons dak doen. Maar dat lukte niet voor de gevraagde datum. Toen zijn wij op zoek gegaan naar een andere leverancier. Net toen we daar getekend hadden, kwamen jullie alsnog met een... Jullie zouden ook ons dak doen. Maar dat lukte niet voor de gevraagde datum. Toen zijn wij op zoek gegaan naar een andere leverancier. Net toen we daar getekend hadden, kwamen jullie alsnog met een hele goede oplossing binnen de gestelde termijn. Daar had ik niet meer op gerekend en we hadden inmiddels bij een ander getekend. Dit traject (bij de andere) is een drama geworden. Als ik had geweten dat jullie nog op zoek zouden gaan naar een oplossing, dan had ik niet bij die andere getekend. Dus de tip is: laat weten dat je nog aan het zoeken bent naar een oplossing.

Meedenken, goed advies, heldere communicatie

Vlotte communicatie

Hendriks

Meer na vraag na de kwaliteit

Ik heb het nu bijna een jaar en er verandert niks is huis het blijft koud en tochtig

Hard werkende mensen

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte heer Hendriks,
Wij vinden het spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent over onze diensten. Graag komen wij met u in contact zodat we dit verder kunnen behandelen.

Arjan

Minimale oppervlakte op voor subsidie in aanmerking te komen.

Stevig geprijsd

Snel

Fam. Blijleven

Geen alleen GA ZO DOOR!!

Leuk en keurige vertegenwoordiger en de 2 mannen die het uitvoerde waren ZEER correct en zeer vriendelijk. Echte vakmannen alle 3.

Alles

Nederland isoleert

Ga zo door

Wel aan bevelen

Wat viel u in positieve zin op?

ze waren in hun werk en antwoordeG

Wouter Bisseling

Het lijkt of alle teams apart van elkaar werken, zou fijn zijn als er 1 contactpersoon is gedurende het hele traject. Daarnaast ben ik benieuwd hoe hard ik nu zelf achter de subsidies aan moet. Dat... Het lijkt of alle teams apart van elkaar werken, zou fijn zijn als er 1 contactpersoon is gedurende het hele traject. Daarnaast ben ik benieuwd hoe hard ik nu zelf achter de subsidies aan moet. Dat zou uit handen genomen worden, werd me bij het adviesgesprek verteld..

Tijdens de werkzaamheden bleek dat er niet overal een spouw was, dit had vooraf gezien moeten worden.
Bij het isoleren van de vloer, wilden ze eerst naar het deel gaan dat niet geïsoleerd zou worden.. duidt mi op matige communicatie onderling

Allemaal snel geregeld

Bobby Norder

Communiceer beter met de klant.
Ik heb over de uitvoering herhaaldelijk contact met het bedrijf moeten opnemen, en dit is tot.op heden nog steeds niet opgelost
Medewerkers zijn ook niet...
Communiceer beter met de klant.
Medewerkers zijn ook niet goed geïnstrueerd
Ik heb hierin hele slechte ervaringen en de uitvoering van mijn spouwmuurisolatie is nog steeds niet gepland waardoor ik waarschijnlijk de subsidie misloop.
Ik heb achteraf spijt mijn isolatie door Nederland Isoleert uit te laten voeren.
Het bedrijf is naar verhouding al niet echt goedkoop en ik heb meerdere malen een vrije dag moeten opnemen voor niets omdat personeel.niet kwam opdagen, verkeerde diagnose had gesteld over spouwvervuiling waardoor een paar dagen later de mensen kwamen isoleren en na mijn navraag geconstateerd werd dat er wel spouwvervuiling aanwezig was en de heren weer vertrokken. Dus 3 dagen voor niets vrijgenomen en tot op heden staat er nog niets gepland en we zijn inmiddels bijna een maand verder

Zeer slechte communicatie en ze komen hun afspraken niet na. Komen niet opdagen op de afgesproken dag zonder bericht. Ondeskundig personeel

Wat viel u in positieve zin op?

Eerste indruk was heel positief. Duidelijke uitleg en snelle uitvoering volgens planning. Alleen de uitvoering is een fiasco

Blik

Neem materiaal mee dat nodig is. (oa. dompelpomp, spuitstuk) Sloop geen draagmuur. Kom afspraken na. Commercie en tel. ingang beloven zaken die niet gerealiseerd zijn. Keer op keer. Informeer je... Neem materiaal mee dat nodig is. (oa. dompelpomp, spuitstuk) Sloop geen draagmuur. Kom afspraken na. Commercie en tel. ingang beloven zaken die niet gerealiseerd zijn. Keer op keer. Informeer je uitvoerders beter over de situatie zoals die zich voordoet bij een klant.

Voor de Bodemisolatie zijn 3 keer verschillende teams geweest. Het derde team was in staat om de bodemisolatie aan te brengen. Bij deze derde poging is een draagmuur deels gesloopt.

Wat viel u in positieve zin op?

Goed verkoopverhaal. Vriendelijke uitvoerders.

Ossendrijver

Doen wat ze beloofd hebben.

Snelheid van handelen.