Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

S.K.Li

Geen alles is goed

Snelle professionele afhandeling

R.A. Versteegh

Wat viel u in positieve zin op?

Ik kon binnen 3 weken al een afspraak maken. Vriendelijke medewerkers die de werkzaamheden hebben uitgevoerd.

Chantal De Schrevel

Monteurs kwamen 2uur te laat, hebben in de middag 1u en 15min pauze genomen en tussendoor ook pauze. Er was gezegd bij het advies gesprek dat ze een ochtend bezig zouden zijn en nu heb ik oppas... Monteurs kwamen 2uur te laat, hebben in de middag 1u en 15min pauze genomen en tussendoor ook pauze. Er was gezegd bij het advies gesprek dat ze een ochtend bezig zouden zijn en nu heb ik oppas moeten regelen omdat ze nog in de middag bezig waren. Advies betere controle hierop. Ze waren wel heel vriendelijk en hebben goed werk geleverd.
2de tip is om de klant te ondersteunen bij de subsidie die ik kan aanvragen

Goed advies, mooi materiaal, snelle service, monteurs waren vriendelijk, maar namen zich wel de tijd en namen veel pauze..

Wat viel u in positieve zin op?

Snel een offerte, snel duidelijk persoonlijk advies

A. Mulder

Ik begreep dat ik nog het filmpje zou krijgen dat de monteurs van de vloerisolatie hebben gemaakt

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid en dat de monteurs af en toe een (terechte) pauze inlaste in de auto

Grazyna Braczkowska

Ik heb geen

professionaliteit

Hofman

Iets meer vertellen over subsidiemogelijkheden

afspraken nakomen. Vakkundig personeel

Particulier

Isolatie van de vloer bleek moeilijk wegens de zeer beperkte werkruimte in de kruipruimte (26 cm). Petje af voor de uitvoerders die in deze omstandigheden hebben moeten werken. Jullie mogen blij... Isolatie van de vloer bleek moeilijk wegens de zeer beperkte werkruimte in de kruipruimte (26 cm). Petje af voor de uitvoerders die in deze omstandigheden hebben moeten werken. Jullie mogen blij zijn met zulke medewerkers, ze hebben zonder mopperen de werkzaamheden uitgevoerd.
Telefoonnummer van de expert Edgar Jonkman op kaartje bleek niet te kloppen. Lastig om hem telefonisch te spreken. Toezegging dat de expert zou terugbellen is niet opgevolgd. Dit kan beter.
Facturering verbeteren: er stond een ander bedrag op de factuur dan was geoffreerd.

Gesprek met isolatie expert was prettig en helder. Uitvoer van werkzaamheden is goed verlopen en ook de communicatie daarover. Bij de facturering is eea misgegaan. het Is wat lastiger om daarover in... Gesprek met isolatie expert was prettig en helder. Uitvoer van werkzaamheden is goed verlopen en ook de communicatie daarover. Bij de facturering is eea misgegaan. het Is wat lastiger om daarover in contact te komen en de zaken goed te regelen.

Snelle en vriendelijke service

G. de Vries/ Van der laan

Stop aub als bedrijf

Werk is onprofessioneel verricht. Isolatie is deels onder woning van de buren verdwenen. Daarbij is uw oranisatie totaal onbereikbaar om te communiceren. Heel heel treurig

H.boele

Voortraject is niet door u professioneel behandeld, o.afspraak zonder redenen annuleren, dubbele afspraken
De offerte moest aangepast worden in verband met gebruik van een stelling,extra kosten 350 euro.
Deze stelling is vandaag niet gebruikt, en dit bedrag moet wel van de rekening gehaald worden.

Uitvoering van de werkzaamheden.gee

Lars