Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

R. Lamboo

Geen.

Deskundig advies en goed geleverd werk door de monteurs!!!

Wat viel u in positieve zin op?

Het filmpje dat ik kreeg te zien van de aangebrachte isolatie!!!

Uden

Afspraak na komen en klanten terug bellen

aanbeveling

marij Wouters

Controleer de offerte die gegeven is voordat de factuur wordt verstuurd, dit was voor mij een groot verschil

waarom wel zal nog moeten blijken of ik er voordeel van heb.

Wat viel u in positieve zin op?

de snelheid dat het isoleren is gestart

Henk Roddenhof

Nee

Allemaal prima volgens de planning, goed voor elkaar.

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid, advies, offerte en uitvoering.

Jan den Hamer

Doe GOED research

Omdat nu achteraf blijkt dat er totaal verkeerde research is gedaan,,en een totaal verkeerd advies is gegeven, op basis waarvan ik u de opdracht heb verstrekt, met als gevolg nu slechts een... Omdat nu achteraf blijkt dat er totaal verkeerde research is gedaan,,en een totaal verkeerd advies is gegeven, op basis waarvan ik u de opdracht heb verstrekt, met als gevolg nu slechts een gedeeltelijk geisoleerd huis

De snelheid en werkwijze

De Vries

Ruim je zooi op!!

Na spouwmuur gevuld te hebben bij de buren (via mijn tuin) overal wit vulsel in de tuin, op straat en tussen de beplanting.
Planten omver geduwd, diverse spullen in de tuin verplaatst en niet...
Planten omver geduwd, diverse spullen in de tuin verplaatst en niet even terug gezet en een berg cement/steen gruis in de tuin.
Na contact te hebben opgenomen gaven ze aan niks op te ruimen aangezien dit hun manier van werken is.
Maar...als pleister op de wond: 25 euro en zelf schoonmaken.
En bij niet akkoord: 50 euro en een bosje bloemen!
Niks daarvan!! Ruim gewoon je zooi op.

Helemaal niks

G. Heeremans

Klanten meer informatie geven als de werkzaamheden elders uitlopen en nieuwe verwachten tijd doorgeven.

Niet omdat de afgesproken tijden wel erg ruim zijn. Tussen 10 en 14 uur komen en na zelf bellen wordt 1500u gezegd, wat 1530u wordt. De hele dag dus wachten. Tot 1830 u bezig waardoor mijn afspraak... Niet omdat de afgesproken tijden wel erg ruim zijn. Tussen 10 en 14 uur komen en na zelf bellen wordt 1500u gezegd, wat 1530u wordt. De hele dag dus wachten. Tot 1830 u bezig waardoor mijn afspraak voor s avonds ook moest worden verzet. Jammer. De mannen waren netjes.

Monteurs waren vriendelijk.

Thijs

Ga zo door

hebben perfect gewerkt

Wat viel u in positieve zin op?

werkte perfect, netjes en heel vriendelijke mensen

Eilander

Jullie mail is heel erg vervelend groot. deze pas niet in 1 scherm. dit moet echt aangepast worden bij jullie, heeeeeeel onhandig.

niet duur en is een verbetering als het goed is

snelle werken

Alex van baardwijk

De expert had beter onder de vloer kunnen kijken/meten ipv van de meters boven de vloer te berekenen. Dan hadden we geen misverstand gehad over de vierkante meters.

Wij zijn zeer tevreden over de vloerisolatie. Na een foute berekening van de vierkante meters zijn wij er telefonisch toch uit gekomen. De mannen die het werk hebben gedaan waren vriendelijk en... Wij zijn zeer tevreden over de vloerisolatie. Na een foute berekening van de vierkante meters zijn wij er telefonisch toch uit gekomen. De mannen die het werk hebben gedaan waren vriendelijk en hebben netjes, en zo schoon als mogelijk is, gewerkt. (rotzooi heb je er altíjd van)

Wat viel u in positieve zin op?

De inzet van de werklieden.