Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Knol

Dienstbaarheid van de medewerkers is top

Goed gesprek met de adviseur.Inplanning binnen één week!

Wat viel u in positieve zin op?

Snelle en correcte afhandeling van de aanvraag tot isolatie

J.oosterbroek

Bijscholing van de "deskundigen " en persoonlijk contact na een klacht.

Advies wat betreft isolatie ondeskundig. Op klachten wordt niet gereageerd. Telefonistes wel vriendelijk maar enkelen zeer ondeskundig. Iemand van de technische afdeling te spreken krijgen is... Advies wat betreft isolatie ondeskundig. Op klachten wordt niet gereageerd. Telefonistes wel vriendelijk maar enkelen zeer ondeskundig. Iemand van de technische afdeling te spreken krijgen is onmogelijk. Mijn directe financiële schade die ik heb mag ik wel aftrekken van de rekening, maar antwoord op mijn vragen over problemen in de toekomst door mijn bodemisolatie heb ik niet gekregen. Zelfs geen excuses.

Wat viel u in positieve zin op?

Ik kreeg voldoende uitleg maar die bleek niet te kloppen

Reactie Nederland Isoleert:

Beste Mevrouw Oosterbroek,
Beste Mevrouw Oosterbroek,
Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de geleverde diensten. Mijn oprecht excuses voor dit ongemak. Uiteraard kijken we graag met u mee of er een betere oplossing is te bedenken.
Ik heb uw case opnieuw uitgezet bij onze klachten afdeling en die zullen contact met u opnemen om te bepalen wat we nog kunnen doen om dit zo goed mogelijk voor u op te lossen.
Rene Bockmeulen
Nederland Isoleert B.V.

Broekhuijsen

Minder troep maken en anders schoonmaken bij de buren! Van tevoren waarschuwen voor de te verwachten rommel!!

De puinhoop buiten is zo groot dat ik dat niemand wil aandoen!!!!! De huizen van beide buren zitten onder de troep, evenals ons eigen huis!!!

Vlot gewerkt.

particulier

De intake door Rob was prima. We zouden een Wim krijgen maar soit. De administratieve zaken zijn niet helemaal op orde. Offerte aangeboden, werd ingetrokken, nw. aangeboden voor de helft van het... De intake door Rob was prima. We zouden een Wim krijgen maar soit. De administratieve zaken zijn niet helemaal op orde. Offerte aangeboden, werd ingetrokken, nw. aangeboden voor de helft van het geld. Dus duidelijk een fout. Ook de afspraken zijn zeer rommelig. Dit behoeft een strakkere planning, zeker voor de werkende bevolking.

Heb de revenuen nog niet zelf ondervonden

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs gingen heel rustig, professioneel en vriendelijkl te werk. Hebben het heel netjes achtergelaten.

W.A.L. Stokhof

Zeer slechte telefonische reacties van Davy Koopmans- glasharde ontkenning dat er maar 38m2 is gerealiseerd (email d.d. 31 juli); schandelijke misleiding, zie zijn email d.d. 4 Augustus:14.50 "Het... Zeer slechte telefonische reacties van Davy Koopmans- glasharde ontkenning dat er maar 38m2 is gerealiseerd (email d.d. 31 juli); schandelijke misleiding, zie zijn email d.d. 4 Augustus:14.50 "Het is de monteurs alsnog gelukt om de volledige 50m2 te isoleren ondanks dat Lo heeft gezegd dat dit niet mogelijk is. In sommige gevallen kan het toch door wat extra moeite te doen. Gelukkig is dat zo in uw geval. Hierbij voldoet de offerte en de prijs". Verbeter uw service- neem reacties van klanten serieus, probeer niet te misleiden en wees ruiterlijk in de financiële afhandeling.

Bijzonder slechte afhandeling van het project: Er werd gemeld dat 50m2 werd geïsoleerd, het bleek slechts 38m2 te zijn. Dit werd tot tweemaal toe glashard ontkend en badinerend afgedaan ("u heeft... Bijzonder slechte afhandeling van het project: Er werd gemeld dat 50m2 werd geïsoleerd, het bleek slechts 38m2 te zijn. Dit werd tot tweemaal toe glashard ontkend en badinerend afgedaan ("u heeft waarschijnlijk niet goed gemeten"). Dit ondanks mededeling van de heer LO die door NI gestuurd was voor het zagen van het luik, dat het onmogelijk was om de serre (de 12m2) te bereiken. Ook het rapport van een derde partij die we op aandringen van NI in de arm namen werd niet geaccepteerd. Pas toen de eigen technische dienst bevestigde dat inderdaad slechts 38m2 geïsoleerd was, accepteerde NI mijn stelling. In plaats van de zaak financieel correct af te handelen stuurde NI een creditnota voor een lager bedrag dan ze in relatie tot de 50m2 berekenden: 50m2 was gefactureerd op 2234,69 (inclusief BTW) hetgeen neerkomt op 44,68 per m2. Dat betekent dat voor de niet uitgevoerde plusminus 12 m2 een gecrediteerd bedrag van 536,16 mag worden terug verwacht. De NI creditfactuur meldt slechts 377,09! Waarbij niet wordt aangeboden de kosten van de expertise van de derde partij te vergoeden.
Bewuste misleiding en slordige afhandeling.

uitstekende luikzager- zeer professioneel

Wals

Het zou fijn zijn als de boel netjes wordt achtergelaten en er geen schade wordt gemaakt.

Allereerst heb ik geen bericht ontvangen hoe laat de werklui zouden komen wat wel was afgesproken, daarnaast heb ik toch wel enig commentaar op het afwerken van werkzaamheden was niet netjes... Allereerst heb ik geen bericht ontvangen hoe laat de werklui zouden komen wat wel was afgesproken, daarnaast heb ik toch wel enig commentaar op het afwerken van werkzaamheden was niet netjes afgewerkt schade aan een plint veel troep op de grond achter gelaten.

Wat viel u in positieve zin op?

De kennis van de adviseur

A.L. Hofman

Totale klantonvriendelijkheid van de KlantenService verbeteren. Onderlinge communicatie tussen adviseur, technici, administratie verbeteren. De adviseur zei dat ze wel een gat zouden hakken, de... Totale klantonvriendelijkheid van de KlantenService verbeteren. Onderlinge communicatie tussen adviseur, technici, administratie verbeteren. De adviseur zei dat ze wel een gat zouden hakken, de technici zeiden dat ze dat niet konden (en zetten dat ook op het formulier). Maar desondanks stond dat 'gat hakken' wèl op de rekening. Ik moest nog speciaal bellen om de niet gedane 7 m2 meter te krijgen (achteraf bleek dat er 43 - 6 = 37 m2 NIET gedaan was). En ga zo maar door.
Nederland Isoleert is een totaal onbekwaam, klant-onvriendelijk bedrijf, dat de boel belazert en alleen op geld uit is (de factuur had ik al binnen: 20 min. nadat de 'installatie' gedaan was).

Contractbreuk. Contract werd niet uitgevoerd (d.w.z. slechts voor 1/6 deel; door hun eigen kwaliteitsinspecteur vastgesteld). Maar Nedeland Isoleert informeerde mij daar NIET over, en liet mij de... Contractbreuk. Contract werd niet uitgevoerd (d.w.z. slechts voor 1/6 deel; door hun eigen kwaliteitsinspecteur vastgesteld). Maar Nedeland Isoleert informeerde mij daar NIET over, en liet mij de volle mep betalen (d.w.z. de kosten van het volledige contract).
Toen ik protesteerde en terugbetaling eiste, stuurden ze standaard-welkoms-email (!!) terug, met daarbij gesloten een creditnota van € 284,07 , zonder enige berekening, verklaring, excuses of wat dan ook. (Dit was slechts 24% van het contract, i.p.v 5/6 van het contract).

Wat viel u in positieve zin op?

Dat ze, na aandringende klachten van mij, uiteindelijk toch maar een kwaliteitscontroleur hebben gestuurd.

J. Wippoo-Huisman

Op mijn vraag aan een van de medewerkers, die mij het filmpje aan het eind van de werkzaamheden liet zien , of ik dat filmpje doorgestuurd kon krijgen, beloofde hij me dat ik dat met de factuur en... Op mijn vraag aan een van de medewerkers, die mij het filmpje aan het eind van de werkzaamheden liet zien , of ik dat filmpje doorgestuurd kon krijgen, beloofde hij me dat ik dat met de factuur en het garantiebewijs zou krijgen. De eerste 2 kreeg ik, het filmpje nog niet, ik heb inmiddels betaald. De medewerkers wisten niet dat de verkoper mij ook verteld had dat de roosters schoongemaakt zouden worden. Ik weet niet of dat is gebeurd.
Ik hoop het filmpje nog te krijgen. Vandaar de score bij de nagekomen afspraken

snelle afhandeling, nog geen week tussen intake en uitvoering

de snelheid van werken

CM Kerkhoff

Goeie voorlichting, goeie afspraken, prettige mensen.

Makkelijk contact

Louella Schotborg

Vriendelijke en duidelijke uitleg over de mogelijkheden bij mijn woning. Eerlijke uitleg ook. Niet het gevoel dat ik wat aangesmeerd heb gekregen.

Aardige en kundige monteurs

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke monteurs. Keurig op tijd. Gaven goed uitleg over wat ze gedaan hebben.