Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert

Doorgaan

snel en vriendelijk

vriendelijkheid

Naomi

Luister naar je klant, leg alles goed vast en for god sake, instrueer je installeurs goed!

Ontzettend veel fout gegaan

Wat viel u in positieve zin op?

Ze wouden graag verkopen.

Jeroen Snaas

Betere klantenservice (nazorg)

Slexhte voorbereiding waardoor de extra kosten werden geprobeerd op mij te verhalen. Schade geboord kozijnen onder het boorgruis en niet schoon gemaakt. Geen contact opgenomen door klanten service... Slexhte voorbereiding waardoor de extra kosten werden geprobeerd op mij te verhalen. Schade geboord kozijnen onder het boorgruis en niet schoon gemaakt. Geen contact opgenomen door klanten service naar aanleiding van schade

goed geautomatiseerd

Hans Rademacher

Ik dacht dat inspectie van kruipruimte inhield een volledige inspectie, meteen al bij de opname t.b.v. de offerte. Die het uiteindelijk ook zorgvuldig en naar tevredenheid plaatsgevonden.

Goede voorlichting, goed product, schappelijke prijs, uitstekend en zorgvuldig gemonteerd.

Wat viel u in positieve zin op?

Je wordt als klant serieus genomen.

M.C Swart-Kappelhof

Weet ik niet

0mdat ik zeer tevreden ben met de manier waarop het werk is uitgevoerd.

Wat viel u in positieve zin op?

De vriendelijkheid van de werknemers

A. Flipse

Ga zo door en ik beveel.jullie zekers aan bij andere die ook nadenken over spouwmuur isolatie

Ik beveel t aan omdat het snel en accuraat is gedaan en de werknemers goed weten wat zij doen en de uitleg ook zeer netjes was inclusief wat niet gedaan kon worden of extra apparatuur die niet werd... Ik beveel t aan omdat het snel en accuraat is gedaan en de werknemers goed weten wat zij doen en de uitleg ook zeer netjes was inclusief wat niet gedaan kon worden of extra apparatuur die niet werd gehuurd netjes van de factuur af gehaald werd.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid uitleg en vriendelijkheid van de medewerkers vanaf kantoor tot uitvoering

Tijdens advies gesprek werd er een gaatje geboord om te kijken of er spouwmuurisolatie aanwezig was. Het is handig om dit van tevoren te melden, want dan kun je er rekening mee houden bij het... Tijdens advies gesprek werd er een gaatje geboord om te kijken of er spouwmuurisolatie aanwezig was. Het is handig om dit van tevoren te melden, want dan kun je er rekening mee houden bij het inplannen van het gesprek. Nu lag er een kindje te slapen terwijl er een gat geboord moest worden. Als ik dit had geweten, had ik het juist niet tijdens het middagslaapje gepland.

Het ligt er net een uur in. We kunnen nu nog niet zeggen of het werkt en wat we er van vinden.

Wat viel u in positieve zin op?

Het kon snel geleverd worden en was snel klaar.

Herm

Alles perfect

Annelies Meijne Groentjes

Snelle en correcte service.

Service