Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

De planning moet veel beter. Ik heb 2 x een afzegging gehad, waardoor ik opdrachten moest verplaatsen. Dat heeft mij geld gekost.

Uw planning is niet al te best!

Wat viel u in positieve zin op?

De expert wist heel goed waar hij het over had en was zeer enthousiast.

Robert Boer

Even iets beter nadenken voor je een offerte maakt, dan hoef je niet gelijk met meerwerk aan te komen

bij het uitvoeren van de werkzaamheden blijkt dat in de berekening van de offerte te weinig berekend is, dus kan ik voor 10m2 € 200,00 extra betalen, gaat me niet om het geld, maar als je offerte... bij het uitvoeren van de werkzaamheden blijkt dat in de berekening van de offerte te weinig berekend is, dus kan ik voor 10m2 € 200,00 extra betalen, gaat me niet om het geld, maar als je offerte maakt, is dat de prijs, het huis is niet gegroeid in 3 weken tijd

Wat viel u in positieve zin op?

alles is snel geregeld, netjes sms en mail over tijdstip, mensen werken netjes

Frank Brackel

Ga zo door

Goed advies & duidelijke afspraken die nagekomen worden

Wat viel u in positieve zin op?

Duidelijke afspraken en zeer vriendelijke correcte installateurd

Alex Vermeulen

Werk bij ons is uitgevoerd tijdens een zomerse bui die een hele dag duurde. Muurisolatie is van buitenaf ingebracht. Gaten met cement gevuld, maar met regen zie je dan de volgende dag allemaal... Werk bij ons is uitgevoerd tijdens een zomerse bui die een hele dag duurde. Muurisolatie is van buitenaf ingebracht. Gaten met cement gevuld, maar met regen zie je dan de volgende dag allemaal cement op de muurstenen en tuinplanten die tegen de muur staan. Attendeer de klant op voorzorgs- en nazorgsmaatregelen die ze zelf kunnen nemen: de persslangen gaan door de woonkamer, leg dus wat plastic folie op de vloer, boen de muren in de namiddag met water en spoel dan ook de tuinplanten af.

Goede, deskundige intake; professionele uitvoering

Wat viel u in positieve zin op?

Goed op elkaar ingespeeld team; snelheid uitvoering; heldere afspraken

A. Kransse

Leg het risico van foutieve inmeting niet bij de klant

Uitvoering was prima conform afspraak etc. Bij de uitvoering bleek het te behandelen oppervlak echter groter dan het door de expert van Nederland Isoleert ingemeten oppervlak. Dit werd als meerwerk... Uitvoering was prima conform afspraak etc. Bij de uitvoering bleek het te behandelen oppervlak echter groter dan het door de expert van Nederland Isoleert ingemeten oppervlak. Dit werd als meerwerk geclaimd. Ik ben van mening dat oorzaak hiervan volledig bij Nederland Isoleert ligt en dat de opdrachtgever hierop niet zou mogen worden aangesproken.

vriendelijkheid, stiptheid

Will van Lingen

Naast het certificaat is toe mailen van het kruipruimtefilmpje van de resultaten misschien wel handig.

Wij zijn zeer tevreden over het materiaal en de manier waarop de vloerisolatie is uitgevoerd. 2 Kamers kruipruimte, echt niet ruim, in ruim een halve dag volledig geïsoleerd.

Wat viel u in positieve zin op?

3 Hard werkende jongens snel en netjes.

J. B.

Gemaakte afspraken met betrekking tot lever
datum nakomen.

Goed product.

Snelheid en kennis

Ik hoop dat mijn huis minder vochtig gaat worden.

Alles netjes geregeld

Aya Wolting

Iets meer moeite doen om subsidieregeling 'op te rekken'. Ik viel er net buiten omdat ik al eerdere maatregelen had genomen.

Deskundig advies, snelle en prettige service

Boven al genoemd

B

Ga zo door

Erg vriendelijk, goede service en alles komt op tijd.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat jullie een betrouwbare leverancier zijn.