Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

B

Ga zo door

Erg vriendelijk, goede service en alles komt op tijd.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat jullie een betrouwbare leverancier zijn.

Eelman

De uitvoering is perfect gedaan.

Wat viel u in positieve zin op?

Alles keurig werd opgeruimd.

W.C. van Asperen

Vlottere reactie door een misverstand overschrijving niet gelukt ,probeer het later, later lukte het wel ! Maar bij afschrijvingen zag ik dat het wel gelukt is?? Nu 2x 1400,00 afgeschreven?? Vlottere reactie door een misverstand overschrijving niet gelukt ,probeer het later, later lukte het wel ! Maar bij afschrijvingen zag ik dat het wel gelukt is?? Nu 2x 1400,00 afgeschreven??
Maar nog steeds niet een overschrijving terug geboekt
in Afwachting verblijf ik met vriendelijke groeten WC vanAsperen

zijn correct,werken netjes en hebben het goed afgeleverd

Wat viel u in positieve zin op?

hoe snel alles gerealiseerd is

Ik heb de indruk dat de communicatie vanuit het bedrijf onderling beter kan. Ik heb 35jr . klantenservicie
mogen doen en reparaties van allerelei techniek bij een groot import bedrijf. Misschien is dat een aandachtspunt van een nu tevreden klant.
U mag indien u dat wilt hierop reageren .
Groet van J.h.Miltenburg.

Ik zal het zeker aanbevelen en dank aan de vaklui
RINI JOEY DESLY Zij zijn een geolied team.

Snelheid en vakmanschap.

A.Boonstra

Goede communicatie.Vriendelijke medewerkers.

Duidelijkheid en snelheid

R.J beijer-Wielsma

Ga zo door!

wel aanbevelen, goede voorlichting, onderzoek en advies ontvangen, daarna redelijk snel uitgevoerd door vriendelijke medewerkers, ook zei gaven uitleg over hoe en verder.

Wat viel u in positieve zin op?

serieuze, rustige medewerkers die naderhand alles weer netjes achterlieten.

Sandra Muntinga

Wijs mensen op de korting die er is en stuur mensen niet van het kastje naar de muur. Zorg dat medewerkers weten met welke kortingen jullie werken. En doe wat je zegt.als er wordt gezegd dat er... Wijs mensen op de korting die er is en stuur mensen niet van het kastje naar de muur. Zorg dat medewerkers weten met welke kortingen jullie werken. En doe wat je zegt.als er wordt gezegd dat er puin weggehaald wordt en dat er geëgaliseerd wordt, doe dat dan ook. Wees betrouwbaar!

Ik zou het niet aanbevelen, omdat ik niet mijn 150 euro korting heb gehad, terwijl ik lid ben van reden thuisvoordeel. Jullie adviseur heeft mij daar niet op geattendeerd en toen ik hem ernaar via... Ik zou het niet aanbevelen, omdat ik niet mijn 150 euro korting heb gehad, terwijl ik lid ben van reden thuisvoordeel. Jullie adviseur heeft mij daar niet op geattendeerd en toen ik hem ernaar via mail vroeg op de dag Dat de isolatie in de kelder was gespoten, verwees hij mij naar Essent. Essent heeft het uitgezocht en verwees mij weer naar jullie. Toen kreeg ik van jullie medewerker te horen dat hij wel een keer iets over thuisvoordeel had gehoord, stuurde hij mij terug naar Essent. Vreemd dat jullie medewerker er eigenlijk ook niet veel van wist. En niet klantvriendelijk dat hij mij weer naar Essent stuurde. Zij hebben het toen uitgezocht en nu krijg ik maar de helft vergoed. Jullie hadden het over een link waar ik op had moet klikken. Ik zou niet weten wat voor link. Ik vind het niet klantvriendelijk, zoals ik al zei. En teleurstellend. Daarnaast zou er puin weggehaald worden en daarna geëgaliseerd worden en de schatting was ongeveer een halve dag. Jullie medewerkers waren in een uur klaar en er is dus alleen maar isolatie in de kelder gespoten. Dit komt al met al niet betrouwbaar over. Sorry.

Wat viel u in positieve zin op?

Goede uitleg, maar klopte niet met de praktijk

nvt

Cursus communicatie

Ik vind jullie communicatie heel erg slecht! Als de offerte getekend is, is de desbetreffende persoon die bij je langs is geweest niet meer bereikbaar. Niet communiceren dat de afspraak niet... Ik vind jullie communicatie heel erg slecht! Als de offerte getekend is, is de desbetreffende persoon die bij je langs is geweest niet meer bereikbaar. Niet communiceren dat de afspraak niet doorgaat, terwijl ze al in de ochtend weten dat ze de middag hier niet gaan halen vanwege defect aan de machine. Dan de klant niet bellen, maar een email sturen. Ik ben hier echt ontevreden over! Ik zou jullie een cursus communicatie adviseren. Ook de nazorg is er niet! Ik moet nu zelf met de klantenservice contact opnemen hoe het in zijn werk gaat met de subsidie aanvraag etc. Ik ben echt ontevreden! Kan het niet vaak genoeg zeggen.

Wat viel u in positieve zin op?

ik zie op dit moment niks positiefs

P.C. de Zeeuw

Iets meer duidelijkheid over de zin van ventilatie en de manier waarop. Geen toelichting gekregen over verschil in roosters.

werk goed uitgevoerd, communicatie is een leerpunt.

Wat viel u in positieve zin op?

personeel kwam bekwaam en professioneel over.

Merkies

Je kon aan de werkmannen merken dat ze moe waren ze hebben veel troep achter gelaten dus dat kan beter

Alles snel geregeld is

Wat viel u in positieve zin op?

De mannen waren erg vriendelijk