Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Stop met uw onderneming

slechte monteurs, zeer zeer slechte communicatie na klachten

niets

Erik Boek

Betere voorinformatie.De Heer die de klus opnam heeft aan genomen dat de houten Zaanse punt in onze gevel niet geisoleerd kon worden.Het blijkt echter gewoon een spouwmuur te zijn die betimmerd... Betere voorinformatie.De Heer die de klus opnam heeft aan genomen dat de houten Zaanse punt in onze gevel niet geisoleerd kon worden.Het blijkt echter gewoon een spouwmuur te zijn die betimmerd is.Volgens de monteurs geen enkel probleem..
Nu zitten we met een half geisoleerde muur

Vriendelijke mensen.Zou alles helemaal goed zijn gegaan was het een 10

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke mensen(ook aan de telefoon.
Hard werkende monteurs (Cody en Delano)

J.Wagena

goed contact met e isolatieexpert

vlot en netjes werken

Tina Luimstra

Zeer bekwaam, netjes, vriendelijk.

Beleefd en erg vriendelijk

J.Kramer

Betere inspekteurs sturen.

Omdat de technische inspecteur niet goed had geinspecteerd, was de kelder onder de woonkamer niet bereikbaar. Na 2 uur graven moest de ploeg weg naar een andere afspraak .Waarom die voorrang kregen... Omdat de technische inspecteur niet goed had geinspecteerd, was de kelder onder de woonkamer niet bereikbaar. Na 2 uur graven moest de ploeg weg naar een andere afspraak .Waarom die voorrang kregen is mij een raadsel, werd ook niet verteld . Straat geboend ,ivm. vette klei. Moest een nieuwe afspraak inplannen. Dit gedaan voor 29 juni. Was bevestigd via e-mail. Op deze dag gebeld hoe laat ze komen want geen sms ontvangen ,net als de vorige keren. Wij bleken niet ingepland voor deze dag. Werd nu 1 juli na 12 uur.Om 10.25 uur stond de ploeg voor de deur en werd alles afgemaakt. Om 12.00 uur alles gereed. Weer de straat geboend.
Nu een week verder nog niets gehoord van de subsidie teruggave, dit zou geheel verzorgd worden ( machtigingsformulier getekend )door Nederland Isoleert.

niets.

de Wilde

De maandagochtend ploeg met een glimlach laten gaan werken.

Enorm teleurgesteld afgelopen maandag met het personeel/ afwerking van de isolatie.
Het was duidelijk maandagmorgen, i.p.v. aanwezig om 8.30u was het personeel om 10.00u aanwezig. Beloofd was dat er planken gebruikt zouden worden op het platdak maar dit is niet gebeurd. Ook het netjes achterlaten liet ook te wensen over. Erg jammer.

Wat viel u in positieve zin op?

Kennismakingsgesprek en de beloofde handelingen/voorzorgsmaatregelen

Kistemaker

Nvt

Keurige mannen, die werkzaamheden hebben verricht.

Nvt

Femke Wapstra

De verkopers eerlijk laten zijn over het aantal gaten in de muur bij muurisolatie

Verkeerde voorlichting wb aantal gaten in de muur? door sales persoon! Hij zei er komen een paar gaatjes onderin die je nauwelijks meer zou zien....ipv vijf gaten per m2!!!!!! 300 gaten!!! Doordat... Verkeerde voorlichting wb aantal gaten in de muur? door sales persoon! Hij zei er komen een paar gaatjes onderin die je nauwelijks meer zou zien....ipv vijf gaten per m2!!!!!! 300 gaten!!! Doordat er dus zoveel gaten geboord moesten worden moesten wij ineens ook heel veel dingen van de muur afhalen en verschuiven omdat wij dus niets wisten van zoveel gaten om 07.00 uur in de ochtend.
Herstel van deze gaten zijn duidelijk zichtbaar door verkeerde kleur van het voegsel. Muren waren net gerestaureerd in het najaar, als wij dit hadden geweten hadden we het anders laten doen. Tevens was de batterij van de camera op en is er niet gekeken naar eventuele cementbaarden. Werklui niet en Sales heeft maar 1 gaatje gemaakt tijdens voorlichtingsafspraak? Wij zijn dus ook niet echt zeker dat wij geen last krijgen van vochtplekken. Hierdoor hebben wij besloten om deze factuur (nog) niet te betalen totdat deze problemen zijn opgelost.

Werkmannen waren vriendelijk

P.van den Brink

Ik krijg dit jaar nog nieuwe kozijnen. Dit geeft geen problemen met uitvallende isolatie volgens de vertegenwoordiger. Volgens de monteur kon dat dan misschien niet helemaal meer goed aansluiten.... Ik krijg dit jaar nog nieuwe kozijnen. Dit geeft geen problemen met uitvallende isolatie volgens de vertegenwoordiger. Volgens de monteur kon dat dan misschien niet helemaal meer goed aansluiten. Voel ik me toch een beetje bekocht. Heb monteurs gevraagd om een tas vol isolatie. Dat mocht niet . Hoe los ik dit op?....

Ik beveel nooit iets aan. Kan niet in portemonnee kijken en weet niet wat hun mogelijkheden zijn.

Niets...Volgens afspraak geregeld

Lauwrens van der Leer

Er zou beter opgeruimd kunnen worden.

Correct advies, goed isolatiemateriaal.

Wat viel u in positieve zin op?

Goed gesprek met de adviseur, vlot werk van de installateurs.