Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

H.W.Moes

Advies opvolgen

goed voorgelicht en werkzaamheden goed gedaan

keurig werkmensen werken netjes

T. Laarman

Nvt

Snelle en correcte levering

Correcte afhandeling

p van til

Geen ik was tevreden

keurige snelle werkers en erg netjes wij waren erg tevreden met deze jongens uit meppel

Wat viel u in positieve zin op?

dat de jongens uit meppel erg netjes en snel werken

Yvonne Sahgal-de Ree

Geen tips, alles was prima zo.

Zeer professionele en deskundige aanpak en vriendelijke communicatie. Ook werd er netjes weer opgeruimd.

Wat viel u in positieve zin op?

De positieve en professionele instelling van alle medewerkers met wie wij contact hadden. Er werd netjes en snel gewerkt.

D.Middel

N.v.t

goed werk en vriendelijke sevice

n.v.t

Jenny Frijlink

Geen smsjessturen naar een normaal telefoonnummer.. In ons geval konden Wij dus niet er achter komen hoe laat. Ik was om 6 uur beneden, auto weg gezet en mooi op tijd want we waren als 1e aan De beurt

Goede service Bij jullie

Wat viel u in positieve zin op?

Netheid, goede voorlichting, niet dringerig, eerlijk

Jurjen Bakker

Isoleer zo veel mogelijk.

Vermindert stookkosten. Voelt aangenamer in huis

vriendelijkheid. geen opdringerigheid

J.E. Schoenmaker-Ruiter

Geen tips.

gen toelichting

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid waar mee gewerkt wordt en de vriendelijkheid.

Familie Opmeer

Het komt professioneler over wanneer men niet rookt wanneer men met de klanten bezig is. En gooi je sigarettenpeuk dan niet weg op het grasveldje waar veel kinderen ook spelen (niet op het moment... Het komt professioneler over wanneer men niet rookt wanneer men met de klanten bezig is. En gooi je sigarettenpeuk dan niet weg op het grasveldje waar veel kinderen ook spelen (niet op het moment wanneer dit gebeurde), maar dan desnoods in een rioolputje of in de asbak van de auto.

De eerlijkheid van de werknemers die ons huis kwamen isoleren. Zij weten waar zij over praten en komen geloofwaardig over.

Wat viel u in positieve zin op?

Deze mensen doen niet zomaar wat, maar nemen de tijd om dingen uit te leggen en te laten zien, geven eerlijk advies en komen betrouwbaar over.

Ed Endstra

Wat viel u in positieve zin op?

Heren hebben zeer netjes gewerkt