Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Kopec

Waar er nog minpunten zijn, die verbeteren. Wij hebben geen minpunten gezien.

Snel en volgens afspraak werden de werkzaamheden uitgevoerd.

Wat viel u in positieve zin op?

De werkwijze van de teams. Prima

Andre vd Bogaard

Ga zo door!

Omdat wij het als heel prettig ervaren hebben. Goed persoonlijk advies, snelle levering, afspraken nakomen en netjes werk afleveren. Dikke pluim voor Nederland Isoleert!

Wat viel u in positieve zin op?

Alles. Goed advies, vakbekwame mensen en afspraken nakomen. Alleen maar goede ervaringen.

J.Wams

Omdat we zowel nakomen afspraken en vooral uitvoering als prettig hebben ervaren

Rust en netheid installateurs

Smit

Ga zo door

Goede afspraken

Vlotte gang van zaken.

S. van Wingerden

Graag reactie op het ingevulde formulier.

1 van de personeels leden was vrij afstandelijk , weinig communicatie en daarnaast hebben we veel werk gehad aan het opruimen van de achtergebleven rommel die men zou opruimen volgens het af te... 1 van de personeels leden was vrij afstandelijk , weinig communicatie en daarnaast hebben we veel werk gehad aan het opruimen van de achtergebleven rommel die men zou opruimen volgens het af te tekenen formulier , (werf schoon achter gelaten) hier van foto's gemaakt!

Ada Duijf

goede informatie werkzaamheden snel uitgevoerd

Wat viel u in positieve zin op?

donderdag gesprek en dinsdag werden de werkzaamheden al verricht

Koster

Hou je aan de afspraken en bied eerder je excuus aan en geef mensen korting. Na 2x voor niets thuis blijven.

Houden zich niet aan gemaakte afspraken

Wat viel u in positieve zin op?

Duidelijke uitleg van de informant

9 maart is geisoleerd. paar uur later liep een rat in spouw omhoog via erkerplafond aan de andere kant omlaag. Net als voor de isolatie. Er is niet conform boorschema gewerkt, de geveldelen achter... 9 maart is geisoleerd. paar uur later liep een rat in spouw omhoog via erkerplafond aan de andere kant omlaag. Net als voor de isolatie. Er is niet conform boorschema gewerkt, de geveldelen achter de gemetselde bloembakken zijn niet meegenomen. Dit heb ik de volgende dag gemeld en 11 maart per mail en foto's toegelicht. 14 dagen later was er nog steeds contact opgenomen. Na een telefonische toezegging dat er binnen twee werkdagen zou worden gebeld, zijn we nu contactloos drie dagen verder.

....

berry nolles

Betere uitleggen dat als ze vroeg komen je de buren moet informeren ivm kabaal.

goede afspraken, fijne medewerkers van intake tot infobalie en nazorg

ze weten wat ze doen

Tielens Jhh

Duidelijk aan jullie afspraken houden en netter werken. Sigaretten achterwege laten, ziet niet uit onder de werkzaamheden en waarom geen mondkapjes bij zo een stof. Bij boren hoort toch een... Duidelijk aan jullie afspraken houden en netter werken. Sigaretten achterwege laten, ziet niet uit onder de werkzaamheden en waarom geen mondkapjes bij zo een stof. Bij boren hoort toch een stofzuiger of zien wij dat verkeerd.!!

Niet aanbevelen, diverse afspraken geannuleerd en niet correct achtergelaten

Niks