Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Van Ingen

De afwerking zou beter, zorgvuldiger gekund hebben.

Als Nederland Isoleert (inhoudelijk) gereageerd zou hebben op duidelijk geformuleerde vragen na de installatie van de vloerisolatie en de toegezegde foto's van het eindresultaat zou ik wellicht een... Als Nederland Isoleert (inhoudelijk) gereageerd zou hebben op duidelijk geformuleerde vragen na de installatie van de vloerisolatie en de toegezegde foto's van het eindresultaat zou ik wellicht een hogere waardering gegeven hebben.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke adviseur, vriendelijke monteurs, weinig tijd tussen offerte en uitvoering

Bert Faas

goed advies en nette uitvoering

vakkundige en correcte medewerkers

Horseling

Niks ga zo door.

Omdat de werkzaamheden snel gedaan zijn en alle rommel netjes opgeruimd zijn na de werkzaamheden.

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid van de werkzaamheden

vanderhart@zeelandnet.nl

Wij kregen per sms tussen 8.00uur en12.00uur en per mail om7.30uur.Zou beter zijn een tijd door te geven.

communicatie tussen werknemers

M. Vonk

Product is wel aan de prijzige kant.

Afspraken worden nagekomen. Snelle en schone levering van isolatie.

Wat viel u in positieve zin op?

Schoon achter gelaten. TOP.

Jan Schippers Pun Productions

Geen, vol lof !

goede voorlichting, snelle offerte en nauwkeurige uitvoering

de grote nauwkeurigheid

F.Konings

Eigenlijk voor ons perfect,ga zo door.

Vanwege het correcte verloop van A t/m Z.

Wat viel u in positieve zin op?

Alles tot in de puntjes afgewerkt.

Goede communicatie en eerlijk advies

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid van service en ze binden er geen doekjes om

walter jongmans

De bus waar ze mee voor de deur kwamen die ziet er niet uit vuil en vol met deuken,niet een goed reclame plaatje. Kan veel beter.

nette behandeling alles opgeruimd en snel aan de beurt.

Wat viel u in positieve zin op?

je ziet dat het personeel bekwaam is en dat geeft vertrouwen.

Rob van der Vaart

Geef wat duidelijker aan wat de stand van de subsidie aanvraag is !
In de mail staat dat het pas per 2 Sept kan maar jullie zouden dit direct regelen.
Nu moet ik nabellen wat nu precies de...
Geef wat duidelijker aan wat de stand van de subsidie aanvraag is !
Nu moet ik nabellen wat nu precies de bedoeling of status is.

Bedankt voor de geleverde dienst.

Alles is goed, snel en zorgvuldig uitgevoerd.

Wat viel u in positieve zin op?

Goed advies en duidelijke uitleg van de uitvoering ter plekke.