Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Indien mogelijk altijd doen

goed voor het huis

Wat viel u in positieve zin op?

de snelheid dat het werk werd uitgevoerd

Marielle van Teffelen

prettige monteurs, snel geregeld en volgens afspraak gedaan

Wat viel u in positieve zin op?

netjes op tijd, de avond tevoren tijdsplan, nette monteurs

Kruyshaar

Geen suggesties ik heb hier geen verstand van

Het scheelt in de stookkosten

Wat viel u in positieve zin op?

De werkmensen waren erg vriendelijk en hebben keurig gewerkt

F. Hof

Ga zo door

Scheelt energiekosten

Wat viel u in positieve zin op?

Goed gewerkt door de mannen

Verder geen opmerkingen

Er wordt netjes gewerkt

Wat viel u in positieve zin op?

De offerte en de snelheid waarmee gewerkt werd

Gewoon zo doorgaan.

De uitvoering is goed. Werk werd snel en rustig gedaan en veroorzaakte geen overlast voor ons.

Wat viel u in positieve zin op?

Alles verliep prima. Zeer snel werken en ook goed . Dit bleek uit controlle door een kenner.

Eerder contact opnemen als een afspraak komt te vervallen

Snelle en vriendelijke uitvoering

Neutink

Afspraken goed nakomen

Komen afspraken niet goed na

Wat viel u in positieve zin op?

Waren goed op elkaar ingesteld

Wil Mourmans

Betere bereikbaarheid bij vragen over de planning. Dag voorafgaand aan geplande/afgesproken uitvoering tussen 17.00-18.00 uur geen SMS bericht ontvangen. Na 18.00 uur is niemand meer bereikbaar en... Betere bereikbaarheid bij vragen over de planning. Dag voorafgaand aan geplande/afgesproken uitvoering tussen 17.00-18.00 uur geen SMS bericht ontvangen. Na 18.00 uur is niemand meer bereikbaar en is dus volstrekt onduidelijk voor de klant wat en hoe laat er nu gaat gebeuren. Op de dag van geplande uitvoering is niemand verschenen en ik heb zelf als klant moeten bellen om te vernemen dat er ook niemand zou komen! Het planningssysteem zou haperen.. Na zelf ook nog een email gestuurd te hebben ben ik de dag erna opgebeld met excuus en toezegging kleine coulance. Dus advies is om de klant altijd serieus te nemen....

Op belangrijke onderdelen (intake/bezoek aan huis en uiteindelijke uitvoering) ben ik positief en kan ik dit bedrijf zeker aanbevelen. De communicatie tussen 1e en laatste stap biedt zeker ruimte... Op belangrijke onderdelen (intake/bezoek aan huis en uiteindelijke uitvoering) ben ik positief en kan ik dit bedrijf zeker aanbevelen. De communicatie tussen 1e en laatste stap biedt zeker ruimte voor verbetering

Wat viel u in positieve zin op?

Prettige intake/adviesgesprek en goed en snel werkend uitvoeringsteam

J.H. Zwijnenburg

Verbeter de communicatie met uw klanten bij het niet doorgaan en/of bij een latere komst (13 u. i.pl.v. 9.45 u.) dan afgesproken. Uw klanten hebben ook een programma!

Resultaat uiteraard nog niet bekend. Positieve verwachting is er uiteraard wel!
Resultaat uiteraard nog niet bekend. Positieve verwachting is er uiteraard wel!
Communicatie verloopt niet goed! Wijziging in afspraken worden niet doorgegeven! Toegezegde korting á € 25,- wegens niet doorgaan van de afspraak is niet in de nota verwerkt.

Wat viel u in positieve zin op?

"Monteurs" heel vriendelijk, snel en voorkomend.