Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Eerder melden dat uitvoer datum veranders

Alles is goed verlopen.

Snelheid van handelen

Roelandt

Goede afspraken maken en deze nakomen.

zeer slordige planning, afhandeling creditnota om droevig van te worden

niets helaas

Groenenboom

Prima bedrijf, alles volgens offerte nagekomen.Monteurs keurig op tijd en het waren vaklieden die hun vak verstonden.Na het isoleren van het dak alles keurig opgeruimd en zelfs gestofzuigd.De... Prima bedrijf, alles volgens offerte nagekomen.Monteurs keurig op tijd en het waren vaklieden die hun vak verstonden.Na het isoleren van het dak alles keurig opgeruimd en zelfs gestofzuigd.De directie mag trots en zuinig op deze mensen zijn, een visitekaartje voor Nederland isoleert.

Wat viel u in positieve zin op?

het nakomen van afspraken.

Mogelijk heb ik gemist dat de vloerisolatie anders werd, maar dat was een verrassing

Afspraak makkelijk te maken, ik word ontzorgd mbt aanvragen van subsidie, plannen werkzaamheden makkelijk te regelen

Wat viel u in positieve zin op?

Planning was goed, mensen werkten goed door, geen onduidelijkheden

Metodiev

Echt goede servise

Ik ben tevreden

Wat viel u in positieve zin op?

Na het isolatie alles goede gaat

B van der Meer

Het zou prettig zijn als men ook nog op de afgesproken dag een sms of belletje krijgt van 1 uur voor aanvang/aankomst
Tijdsbalk nu van 4 uur is te ruim.

Komt professioneel over en de mannen die het uitvoeren zijn zeer geschikte kerels. Zeggen precies wat ze gaan doen, zijn vriendelijk en vrolijk en gaan lekker door. Is mij erg goed bevallen.

Wat viel u in positieve zin op?

De mannen zijn goed op elkaar ingespeeld en vrolijk onder elkaar. Zijn zeer vriendelijk waardoor het prettig is om mee samen te werken. Werken snel en efficiënt.

J. van Leeuwen

Ga vooral zo door

Zowel de voorbereiding als de uitvoering van het werk gebeurt zeer professioneel.

Wat viel u in positieve zin op?

De zorgvuldigheid waarmee het werk gedaan wordt

Rob van Maarschalkerweerd

Duidelijke afspraken maken en minder ad hoc handelen v.w.b. de uitvoering van de werkzaamheden.
Wij hebben twee verschillende teams over de vloer gehad omdat de machine stuk ging. Er zat toch wat kwaliteitsverschil in beide teams.

De planning is een beetje ad hoc. Na akkoord op offerte werd er na 2 dagen gebeld of ze de volgende dag konden komen. Dit kwam uit dus uitstekend. Omdat de machine stuk ging konden ze het niet... De planning is een beetje ad hoc. Na akkoord op offerte werd er na 2 dagen gebeld of ze de volgende dag konden komen. Dit kwam uit dus uitstekend. Omdat de machine stuk ging konden ze het niet afmaken. Ik rekende erop dat ze het de volgende dag af zouden maken en heb op die dag gebeld dat ze in ieder geval na 15.00 uur moesten komen omdat we anders niet thuis zouden zijn. Toen ze niet op kwamen dagen de volgende dag gebeld en afgesproken dat zij na het weekend op dinsdag zouden komen. Op maandag werden we gebeld of ze nu konden komen ze konden er over 3 kwartier zijn. Dus al met al snel geregeld maar na een afspraak maken moet je niet gek opkijken dat ze eerder willen komen.

Wat viel u in positieve zin op?

Na akkoord op offerte snel geïsoleerd

Stolte

Communicatie met verschillende afdelingen kan veel beter. Er word langs mekaar heen gewerkt en de klant is daar de dupe van.

Niet aanbevelen omdat bij ons de isolatie niet uitgevoerd kon worden. Alle voorwerk is bij ons bijna voor niets geweest. Als de adviseur zijn voorwerk goed gedaan had, was ons veel werk bespaard... Niet aanbevelen omdat bij ons de isolatie niet uitgevoerd kon worden. Alle voorwerk is bij ons bijna voor niets geweest. Als de adviseur zijn voorwerk goed gedaan had, was ons veel werk bespaard gebleven.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs deden hun werk goed.

Snelle service. Alles in 1 middag afgewerkt. goede telefonische bereikbaarheid bij vragen.

Wat viel u in positieve zin op?

hard doorwerken onder moeilijke omstandigheden