Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

P H van Essen

Een rekening sturen die geënt is op het werkelijk behandelde oppervlak.

Verkeerde opmetingen waardoor de rekening hoger uitviel en niet bereid om een herberekening te maken. Schermen met kleine lettertjes waardoor een herberekening niet nodig geacht wordt?

Snelle werkers.

M. Vonck

Duidelijkheid vooraf beter.
Adviseur heeft de muur bekeken. Had ook onder de grond moeten kijken.
Duidelijkheid vooraf beter.
Adviseur heeft de muur bekeken. Had ook onder de grond moeten kijken.
Het bleek tijdens de uitvoering dat er onder de vloer een fundering zit. Er zijn dus 2 gedeeltes onder de vloer.
Ik hoorde de uitvoerders iets zeggen over een gat??

Uitleg wat de connectie is met de gemeente.
En alles noemen in het geval sus of zo.
In dit geval : vragen waarom de pomp er zit. ipv zeggen :de pomp kan dus weg. En ik vertrouw de adviseur.

1. Er is niet de optie besproken met mij dat een pomp die ik onder de vloer had zitten, ook kon blijven zitten.

Nu heb ik weer stank en moet ik weer opnieuw een pomp laten plaatsen....

Nu heb ik weer stank en moet ik weer opnieuw een pomp laten plaatsen. Want dit blijkt met korrels toch wel degelijk te kunnen.

Na het lozen van de korrels is mijn vloerluik niet goed gesloten.
Waardoor ik juist enorm veel kou over de vloer kreeg.
Hoezo "Nederland isoleert"? Zat ik zelf te proberen totdat die eindelijk goed erop lag.

En ik belde, nadat de klus gedaan was, naar uw bedrijf en toen werd gezegd dat ik zelf had moeten aangeven dat de pomp moest blijven. Antwoord wat ik kreeg :" Het bedrijf had toch niet kunnen weten dat ik weer last zou krijgen van hoog water en stankoverlast"

Nee ik ook niet, en voor alle zekerheid laten zitten, wat dus mogelijk is, was dus beter geweest.

Nu moet ik dat bedrijf voor de pomp weer inschakelen. Intussen heb ik dus veel overlast van een koude vloer (omdat t water hoger ligt?) en ik moet opnieuw het aansluiten van de pomp betalen.

2. En ik vraag me af; ik dacht dat deze opdracht via de gemeente Assen bij u binnen is gekomen.
Heb ik dan wel of geen korting op de factuur?

3. Ik heb veel last van vocht en dus kou in een muur.
Ik dacht en degene die hier advies kwam brengen ook,
dat het water onder de vloer de oorzaak zou kunnen zijn.
Dat is de reden dat ik dacht dat ik met uw bedrijf eindelijk een goed bedrijf had gevonden die mij snapte.

Toen de mannen de opdracht met de korrels kwamen uitvoeren, zeiden ze dat er helemaal niet veel water onder de grond zat!!!
Ik had toen eigenlijk de opdracht niet willen laten doorgaan. Want het water onder de grond is waarschijnlijk Niet de oorzaak van het vocht en de kou in de muur.

Het was beter geweest als de adviseur ook dit had gezegd.

Want ik heb nu korrels.
MAAR
De kou trekt enorm omhoog bij de vloer, dus niet nu een betere isolatie.
De oorzaak van het vochtprobleem in de muur, is dus misschien NIET de vloer.
En de pomp moet opnieuw geplaatst worden incl. opnieuw aansluiten.
Rekening extra.

Wat viel u in positieve zin op?

Het snelle uitvoeren en economisch denken van de uitvoerders.

Advies was prima. Snel en vakkundig geïnstalleerd. Netjes achtergelaten. Ook wegwijs voor de subsidieaanvraag is oké.

zie toelichting

Jan van de Donk

Tip, het voegwerk is schandalig, de kleur lijkt er niet op

Ik kan nog niets zeggen over de isolatie, maar wel over het voegwerk, t is schandalig

Wat viel u in positieve zin op?

het gemak waar de isolatie mee ingebracht werd

prive

omdat het werk vakkundig is uitgevoerd en alles perfect is schoongemaakt en opgeruimd

Wat viel u in positieve zin op?

keurige monteurs, waren twee broers uit Roemenien

snel, efficient

efficiënt + snel

Heb geen sms bericht gehad de dag van de tevoren. Na zes uur ook niemand te bereiken om na te vragen hoe laat aanvang werkzaamheden zou zijn.

Keurig nette mensen

Keurig nette mensen

v.lange2018@online.nl

De sms t.b.v. de verwachte aanvang van de werkzaamheden is niet ontvangen of niet verstuurd. Graag deze dienst beter waarborgen.

De professionele uitvoering van de werkzaamheden.

Wat viel u in positieve zin op?

De professionaliteit van de uitvoerders.

Mevrouw Nijland

? Geen

Vriendelijk personeel, beleefd en netjes werken

Goed personeel

Ga zo door.

Snel en keurig netjes geïsoleerd. Vriendelijke mensen.

Geen rommel gemaakt.