Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Niets aan toe te voegen

persoonlijk advies, nakomen afspraken, vriendelijke werknemers.

de vriendelijkheid en correctheid

H moesker

Zelfde voet verder gaan

Goed produkt

Zeer gemotiveerde medewerkers

Vriendelijke werknemers en werken netjes en snel.

Werken netjes en snel

In het adviesgesprek beter checken of alle ruimtes echt toegankelijk zijn

Helaas kon een deel van de kruipruimte niet worden geïsoleerd, terwijl de adviseur aangegeven had dat dit wel kon. Het heeft te maken met de bereikbaarheid van die kruipruimte

Correcte omgang en beleefdheid

Math Claessen

Strak werk was beter geweest, kost per slot van rekening €1700,00 zonder subsidie. (vloer isolatie onder kamer en keuken)

je bent afhankelijk van de vakkennis en de werkzaamheden van de isoleerders.
je bent afhankelijk van de vakkennis en de werkzaamheden van de isoleerders.
ik weet niet of ik hier persoonlijk te kritisch in ben, maar het aanbrengen van de vloerisolatie zit niet overal even strak, d.w.z. er zitten zakken in.
Of dit dan toch volledig isoleert weet ik niet, ik heb dit aan de isoleerders mee gedeeld.

dat ze vlug klaar waren; 2 1/2 uur

Eilander

Ga zo door met deze Kees(vertegenwoordiger Daniel en Byron

Vakkundig en snel aangebracht, goede uitleg, wekte met vertegenwoordiger Kees gelijk vertrouwen, en neit vooruit betalen, je krijgt eerst waar voor je geld.

Wat viel u in positieve zin op?

Accuraat en snel werk, zonder troep .

bervoets

Nakomen van beloofde informatie over tijdstip van uitvoering

de beloftes zijn prima, de snelheid van realisatie ook. de voordelen over rendement en woonconfort, moeten we nog ervaren.

Wat viel u in positieve zin op?

de vaart die zat tussen aanvraag, offerte en uitvoering, top.

Hendrikx

Als afspraak niet door gaat even bellen

Afspraak niet nakomen geen telefoontje dat het niet door gaat

Harde werkers