Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Hendrikx

Als afspraak niet door gaat even bellen

Afspraak niet nakomen geen telefoontje dat het niet door gaat

Harde werkers

Geen. Dat de medewerker loopt met mij mee en laat zien waar hij gedaan heeft (net als banden bij Kwikfit). Toen de mannen weg waren ontdekte ik drie geboorde gaatjes die niet opgevuld waren. De... Geen. Dat de medewerker loopt met mij mee en laat zien waar hij gedaan heeft (net als banden bij Kwikfit). Toen de mannen weg waren ontdekte ik drie geboorde gaatjes die niet opgevuld waren. De vraag is wat moet ik nu doen?

uw manier van werken. Geen 'hard sell'. respect voor de klant

het liep op rolletjes

Betere planning maken en afspraken die je maakt nakomen.

Afspraken die worden gemaakt worden de dag ervoor weer afgezegd of je zit te wachten en er komt niemand opdagen. Elke keer hoor je smoezen waardoor iets is gebeurt.

Wat viel u in positieve zin op?

De mannen die het uitvoerende werk doen, doen hun werk goed.

R.P.Moet

heel aardige mensen

Veel vertrouwen, en hopen, dat het helpt.

Wat viel u in positieve zin op?

Nette vlotte jongens die de opdracht hebben uitgevoerd

Duidelijke communicatie, afspraken nakomen en meedenken met de klant!

We hebben slechte ervaringen met de communicatie en planning. Komen afspraken niet na en komen ongeorganiseerd over. Geleverde werk is goed, maar het maken van afspraken en leggen van contact was... We hebben slechte ervaringen met de communicatie en planning. Komen afspraken niet na en komen ongeorganiseerd over. Geleverde werk is goed, maar het maken van afspraken en leggen van contact was een uitdaging.

De uitvoerders

U.Jellema

Goede samenwerking tussen isolatie expert en uitvorders

De isolatie wordt goed uitgevoerd en afspraken worden na gekomen

Medewerkers waren vriendelijk

doornbos

Meer technische mensen of mensen met ervaring van isoleren in verkoop

verkoop informeert slecht

Moolhuizen

Beter personeel die de offerte maakt.

Ik ben totaal verkeerd ingelicht. De maten klopten niet, er was niet gesproken over voorwerk wat moest gebeuren, de compartimenten klopten niet, uiteindelijk zijn de isoleerders vertrokken zonder... Ik ben totaal verkeerd ingelicht. De maten klopten niet, er was niet gesproken over voorwerk wat moest gebeuren, de compartimenten klopten niet, uiteindelijk zijn de isoleerders vertrokken zonder iets gedaan te hebben. Ik zou gebeld worden om hierover te praten wat niet is gebeurt. Waardeloos..

Wat viel u in positieve zin op?

Ik kan geen enkele ster geven, zo slecht