Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

J.C. de Jongh

Vlot afgewikkeld na blijk van interesse, gesprek met Dhr Hermans en contacten met het bedriif.
Tevens hardwerkende werknemers.
Ik hoop dat deze mensen na afloop van hun contract niet terug...
Tevens hardwerkende werknemers.
Ik hoop dat deze mensen na afloop van hun contract niet terug gestuurd worden.

Wat viel u in positieve zin op?

Ik ben op gebied van isolatie een amateur. Alles was voor mij vrij positief

PaulBM Kooiker

Opbrengst grafieken ,voor-en na isolatie!

duidelijk en eerlijk over nut van isolatie

Wat viel u in positieve zin op?

nette en snelle wijze van werken

Ga zo door

goed advies,duidelijke mails,aardige mensen die de uitvoering hebben gedaan

geen bijzonderheden

Geen.

Het voelt nu al confortabel.

Vriendelijk personeel.

Duidelijker informeren over de rotzooi die de isolatie geeft. Een stukje verwachtingsmanagement naar de klant toe helpt om het van te voren beter in te kunnen schatten.

Het adviesgesprek hebben we als zeer positief ervaren. Goeie tips en een goed advies. De uitvoering is wat minder. Het was echt een gigantische bende in én om het huis. In die zin beveel ik NI niet... Het adviesgesprek hebben we als zeer positief ervaren. Goeie tips en een goed advies. De uitvoering is wat minder. Het was echt een gigantische bende in én om het huis. In die zin beveel ik NI niet aan bij anderen.

Wat viel u in positieve zin op?

Advies en vriendelijkheid medewerkers.

In het kennismakingsgesprek bekijken of er een dieselmachine nodig is. De gegevens, die op de bon staan genoteerd, doorgeven aan de ploeg, die komt isoleren.

De eerste keer dat de ploeg kwam, hadden ze geen dieselmachine bij zich. De tweede ploeg had de afgesproken steigerplanken niet bij zich, zodat de medewerker toch op het afdak moest gaan staan.... De eerste keer dat de ploeg kwam, hadden ze geen dieselmachine bij zich. De tweede ploeg had de afgesproken steigerplanken niet bij zich, zodat de medewerker toch op het afdak moest gaan staan. Tevens waren zij aan de late kant. Er was mij een korting aangeboden voor het voor niets wachten op de eerste dag. Deze is niet in de nota verwerkt. Hopelijk is de kwaliteit van de isolatie wel goed.

Wat viel u in positieve zin op?

In eerste instantie ging het heel snel, maar uiteindelijk heb ik toch lang moeten wachten.

Zorg dat de medewerkers goed meetmateriaal hebben om de laag dikte te meten. Een lampje als maat komt niet erg professioneel over.

Vriendelijke mensen en keurige werkwijze

Wat viel u in positieve zin op?

nette mensen, Alleen het viel mij op dat een streepje op de bouwlamp was de maat voor de juiste dikte van de laag en daar had ik twijfels over en heb in het bijzijn van Ricardo heb ik alleen onder... nette mensen, Alleen het viel mij op dat een streepje op de bouwlamp was de maat voor de juiste dikte van de laag en daar had ik twijfels over en heb in het bijzijn van Ricardo heb ik alleen onder het kruipluik nagemeten en toen bleek dat de hoogte van het streepje maar 10 cm was. Onder het kruipluik is het aangevuld,maar of het verder ook dik genoeg is,nl 17,5 cm kan ik niet controleren. Ik heb de offerte getekend maar ik weet niet of er verder goed werk is geleverd,.

Weinig romslomp en snel klaar

Netjes werken

Veronique Wieringa

Betere oplossingen zoeken voor iets wat niet goed gaat dan alleen geld terug geven voor wat er niet is gedaan , dat is geen service, er was zeker een mogelijk de achter muur als nog te isoleren met... Betere oplossingen zoeken voor iets wat niet goed gaat dan alleen geld terug geven voor wat er niet is gedaan , dat is geen service, er was zeker een mogelijk de achter muur als nog te isoleren met een hoogwerker,dit hadden ze moeten aanbieden voor de zelfde prijs. Niet kan niet dus geld terug dag mw.

Omdat ik niet goed ben voorgelicht, achtergevel niet is geïsoleerd dus niet volgens afspraak, stuk voorgevel niet is geïsoleerd niet goed voorgelicht en zij gevels ook een deel niet geïsoleerd, ook... Omdat ik niet goed ben voorgelicht, achtergevel niet is geïsoleerd dus niet volgens afspraak, stuk voorgevel niet is geïsoleerd niet goed voorgelicht en zij gevels ook een deel niet geïsoleerd, ook de luiken van de zolder moesten we zelf nog isoleren dus nee niet tevreden.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de monteurs meer verstand van het isoleren hebben dan de adviseur

Opruimen...

Ik had verwacht dat de rommel opgeruimd werd, dat is niet gebeurd. Verder vroeg ik me af hoe milieuvriendelijk het piepschuim is maar dat had ik eerder moeten bedenken.

Vriendelijke mensen