Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Gerard Rutten

Misschien iets goedkoper worden. De concurrentie is groot en die doen het voor minder, maar ik kan niet echt goed vergelijken: bij ons heeft alles perfect gewerkt en ben ik goed en correct... Misschien iets goedkoper worden. De concurrentie is groot en die doen het voor minder, maar ik kan niet echt goed vergelijken: bij ons heeft alles perfect gewerkt en ben ik goed en correct behandeld. Nogmaals mijn complimenten aan de monteurs.

Mensen komen hun afspraak na. De verkoper wist veel te vertellen en denkt mee. De installateurs waren erg netjes en beleefd: zij hebben de isolatie perfect aangelegd.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de monteurs aardig en zeer netjes waren.

B. van Marle

Gemaakte afspraken nakomen en wel reageren op mails .

Nederland Isoleert geeft foute adviezen . John Kuiper gaf na onderzoek aan dat spouwmuurvulling noodzakelijk was,terwijl de werknemers en naderhand de heer Mensink aangaven , dat de spouwmuurvulling... Nederland Isoleert geeft foute adviezen . John Kuiper gaf na onderzoek aan dat spouwmuurvulling noodzakelijk was,terwijl de werknemers en naderhand de heer Mensink aangaven , dat de spouwmuurvulling niet uitgevoerd kon worden ,omdat de muren al gisoleerd waren .

Eerlijkheid monteurs .

Ine klumper

Niets

Vriendelijk geholpen en deskundig

Toegankelijk

De afspraak was dat de medewerkers ‘rond’ 07:30 uur zouden beginnen maar ze waren pas om 08:45(!) aanwezig zonder telefoontje en/of opgave van reden. Dat kan echt niet!

Verder is de...

Verder is de locatie slechts globaal aangeveegd maar dit had zeker beter gekund. Door de late aanvang zaten de heren op hete kolen omdat ze naar de volgende klus moesten en is het aanvegen afgeraffeld. Dat is jammer.

Verkooptraject loopt soepel, prijs is acceptabel

Wat viel u in positieve zin op?

Geoliede workflow van aanvraag tot facturatie/nazorg

Fred Kamphuis

Alles prima, goede en vriendelijke voorlichting en uitvoering

Vriendelijkheid

Hans Snoek

Stuur mensen en materieel die goed en nauwkeurig werken, zorg dat er geen slangen door het huis moeten. Maak een goede planning, één keer niet op komen dagen.

Zij hebben een enorme rommel achter gelaten. Zijn met slangen door het huis gegaan, heel de benedenverdieping moet worden schoongemaakt. Ramen en kozijnen van buren schoonmaken. Tuin onder... Zij hebben een enorme rommel achter gelaten. Zijn met slangen door het huis gegaan, heel de benedenverdieping moet worden schoongemaakt. Ramen en kozijnen van buren schoonmaken. Tuin onder isolatiemateriaal, lak zonnescherm beschadigd.

Geen positieve opmerkingen

bakker

Langer de telefoon over laten gaan.

Jijlie komen je afspraak niet na want wij hebben 2 keer gebelt dat was het dan.

Nee heb ik niet

Reijnen K.

? Kan nu niets bedenken

Goede ervaring

Snelheid

c.van bergen

we zijn nu al tevreden.

harde werkers

Goed advies verkoper, vlotte en correcte uitvoering

Beleefd, correct optredend, professioneel